Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, siis meidän iltamaito juodaan puoli tuntia puuron syömisen jälkeen iltapesun jälkeen. Sohvalla isin sylissä makoillen, ja PULLOSTA (paitsi tänään ekaa kertaa nokkiksesta). Sen jälkeen hampaiden pesulle ja nukkumaan. Ikää lapsella 1v7kk.
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Kauhistutan teitä lisää ja saatte lisää vittuilun aihetta kun sanon, et poika juo myös välillä YÖLLÄ maitoa TUTTIPULLOSTA!
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Kauhistutan teitä lisää ja saatte lisää vittuilun aihetta kun sanon, et poika juo myös välillä YÖLLÄ maitoa TUTTIPULLOSTA!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Kauhistutan teitä lisää ja saatte lisää vittuilun aihetta kun sanon, et poika juo myös välillä YÖLLÄ maitoa TUTTIPULLOSTA!
Nää sun valinnat voi nyt tuntua hyviltä - pääset hetken helpommalla - mutta todennäköisesti näistä seuraa yhtä sun toista vaikeutta myöhemmin. Kannattais nyt ehkä miettiä vielä pikkuisen pidemmälle näitä asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, siis meidän iltamaito juodaan puoli tuntia puuron syömisen jälkeen iltapesun jälkeen. Sohvalla isin sylissä makoillen, ja PULLOSTA (paitsi tänään ekaa kertaa nokkiksesta). Sen jälkeen hampaiden pesulle ja nukkumaan. Ikää lapsella 1v7kk.
mistä se juo päivällä maitonsa?
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Kauhistutan teitä lisää ja saatte lisää vittuilun aihetta kun sanon, et poika juo myös välillä YÖLLÄ maitoa TUTTIPULLOSTA!
nyt meni yöunet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nää sun valinnat voi nyt tuntua hyviltä - pääset hetken helpommalla - mutta todennäköisesti näistä seuraa yhtä sun toista vaikeutta myöhemmin. Kannattais nyt ehkä miettiä vielä pikkuisen pidemmälle näitä asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:J
Pääsääntöisesti nokkamukista.
sit mä kyllä suosittelisin jo nokkamukista juomista illallakin. koska mitä myöhemmäksi "vierotuksen" pullosta jättää niin sitä vaikeempi voi tilanne myös olla.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:J
Pääsääntöisesti nokkamukista.
sit mä kyllä suosittelisin jo nokkamukista juomista illallakin. koska mitä myöhemmäksi "vierotuksen" pullosta jättää niin sitä vaikeempi voi tilanne myös olla.
Joo, mä luulen ettei pahemmin tartte vierottaa, vaan ottaa pullo vain käytöstä. Toistapa se tulee olemaan tutin kanssa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:J
Joo, mä luulen ettei pahemmin tartte vierottaa, vaan ottaa pullo vain käytöstä. Toistapa se tulee olemaan tutin kanssa...![]()
siis teillä tutikin vielä käytössä.
siihen mä voin antaa viel vinkin jolla meillä päästiin eroon. eli ensin oltiin 3päivää erossa päivä tutista (kuunneltiin ekapäivä huutoa muut meni jo helpommin) sen jälkeen otettiin suoraan unitutit pois. parisen päivää meni yöitkuja kuunnellessa mut lopulta se helpotti. useemman viikon tosin yöt oli levottomia mut tutia ei koskaan annettu takaisin.
pistin tosin ylähyllylle jos sattuu etten jaksakkaan yhtenä päivänä kuunnella niin olisin antanut takaisin et luputtaa viel sen viikon.
elä muuten ota kumpaakin yhtä aikaa pois sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:J
siis teillä tutikin vielä käytössä.
siihen mä voin antaa viel vinkin jolla meillä päästiin eroon. eli ensin oltiin 3päivää erossa päivä tutista (kuunneltiin ekapäivä huutoa muut meni jo helpommin) sen jälkeen otettiin suoraan unitutit pois. parisen päivää meni yöitkuja kuunnellessa mut lopulta se helpotti. useemman viikon tosin yöt oli levottomia mut tutia ei koskaan annettu takaisin.
pistin tosin ylähyllylle jos sattuu etten jaksakkaan yhtenä päivänä kuunnella niin olisin antanut takaisin et luputtaa viel sen viikon.
elä muuten ota kumpaakin yhtä aikaa pois sitten![]()
No juu, ajattelin aloittaa pullosta. Tutti onkin sitten haasteellisempi kun on pikkuveli joka lutkuttaa tuttia. Ja vauvan synnyttyä tutista tuli esikoiselle tärkeempi... Päikkäri ja yökäytössä pelkästään. Pari viikkoa sitten kokeiltiin ihan huvikseen yöunille laittoa ilman tuttia, kun ei ollut tuttia just siinä. Nukahti kyllä, mutta heräs tunnin päästä vaatimaan. Tokana iltana ei suostunut nukkumaan ilman tuttia. Ja annettiin sit, kun ei oltu varsinaisesti päätetty vierottaa tutista sillo.
Yritän varmaan ajoittaa niin et sais vauvan yöheräämiset ekaks pois ja sitten vasta esikoiselta tutti pois. Ettei tartte nyt kahden lapsosen takia valvoa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Meillä kohta 2v poika ja juo edelleen iltamaidon tuttipullosta. Samoin muutenkin päivällä. Reissussa helpompi tuttipullo ku nokkis.
Nyt tosin alettu käyttää sellasta tavis pulloa, jossa se erilainen korkki (en muista millä sitä kutsutaan)...
siis oikeesti??![]()
![]()
2v. juo iltamaitoa ja vielä pullosta?? sori..![]()
1v 9kk.
Mulla ei ole ollut jaksamista lopettaa iltamaitoa. Yhdessä vaiheessa oltiin melkein päästy eroon siitä, mutta sitten iski mun masennus. Ajattelin, että juokoot maitonsa, jätän sen pois sitten kun on siihen voimia.
Ja asiaan kuulumattomana, kyllähän jotkut imettääkin vielä yli 2vuotiasta illalla ja jotkut jopa yöllä... Eiköhän se ole jokaisen oma valinta.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:aika naurettavaa mennä toisella palstalle itkemään, kun täällä ollaan ilkeitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Meillä kohta 2v poika ja juo edelleen iltamaidon tuttipullosta. Samoin muutenkin päivällä. Reissussa helpompi tuttipullo ku nokkis.
Nyt tosin alettu käyttää sellasta tavis pulloa, jossa se erilainen korkki (en muista millä sitä kutsutaan)...
siis oikeesti??![]()
![]()
2v. juo iltamaitoa ja vielä pullosta?? sori..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Mä mitää oo itkeny, kunhan totesin... Kannattaa varmaan lukee uudelleen ne viestit sieltä...
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Mä mitää oo itkeny, kunhan totesin... Kannattaa varmaan lukee uudelleen ne viestit sieltä...
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Mä mitää oo itkeny, kunhan totesin... Kannattaa varmaan lukee uudelleen ne viestit sieltä...
kuitenkin piti käydä sieltä hakemassa vähän sympatiaa![]()