Nokkamuki vs. tuttipullo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa tyhmälle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:
Meillä kohta 2v poika ja juo edelleen iltamaidon tuttipullosta. Samoin muutenkin päivällä. Reissussa helpompi tuttipullo ku nokkis.
Nyt tosin alettu käyttää sellasta tavis pulloa, jossa se erilainen korkki (en muista millä sitä kutsutaan)...

siis oikeesti?? :o :laugh:
2v. juo iltamaitoa ja vielä pullosta?? sori.. :laugh:

Kirjoittaja on todellakin itse porsas :D joko sulla ei oo omia tenavia ollenkaan tai oot vaan mehua antanu tenavalles. LOL

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mä mitää oo itkeny, kunhan totesin... Kannattaa varmaan lukee uudelleen ne viestit sieltä...

kuitenkin piti käydä sieltä hakemassa vähän sympatiaa :D

No tietty, ku ei mua yleensä muuten mitenkään huomioida positiivisella tavalla... :xmas:

:laugh:

NeitiNasu:
Ei se pullo ja tutti varmaan paras mahdollinen ole tuon ikäiselle enää. Mutta meillä on nyt menty näin ja mennään jatkossakin. Kunnes sekä minä että poika ollaan valmiita vierotukseen. (Poika ehkä vois ollakkin, ja mäki luultavammin kohta). Mä olin tosiaan tossa talvella aika huonossa kunnossa. Onneks järki leikkas viel sen verran, et äkkiä lääkäriin ja terapia-aikaa varaamaan.

(Joo voi olla etten mä tähän aikaan illasta enää tajunnu mitä sä ajoit takaa...) :$

Lähinnä sitä, että kyllä mä ymmärrän että on vaan tilanteita, jolloin haluaa ja on fiksuakin päästää itsensä helpommalla, jos siihen on mahdollisuus. Mutta ei se tarkoita sitä, että sun pitää alkaa puolustelemaan asiaa muille, vähän ylimieliseenkin sävyyn. Siinä on puolustetta, että sä olet ollut huonossa kunnossa. Se taas ei ole peruste pilata muksun hampaita, että naapurikin tekee niin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Lähinnä sitä, että kyllä mä ymmärrän että on vaan tilanteita, jolloin haluaa ja on fiksuakin päästää itsensä helpommalla, jos siihen on mahdollisuus. Mutta ei se tarkoita sitä, että sun pitää alkaa puolustelemaan asiaa muille, vähän ylimieliseenkin sävyyn. Siinä on puolustetta, että sä olet ollut huonossa kunnossa. Se taas ei ole peruste pilata muksun hampaita, että naapurikin tekee niin... :whistle:

Ei se naapuri homma ollut mikään peruste/puolustelu.
Toteamus, että en ole ainoa.

Tiedän, mä oon huono ilmaseen itteeni ja sen takia pitäis usein pitää turpa kiinni :whistle:

Ärsyttää vaan, että naureskellaan siinä että mun vajaa 2v juo pullosta... Tietämättä taustoista sen enempää...

Mut mä lähen nukkuun nyt... Hyvät yöt ja kiitos keskustelu kumppaneille ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hEH:
Meillä kohta 2v poika ja juo edelleen iltamaidon tuttipullosta. Samoin muutenkin päivällä. Reissussa helpompi tuttipullo ku nokkis.
Nyt tosin alettu käyttää sellasta tavis pulloa, jossa se erilainen korkki (en muista millä sitä kutsutaan)...

Kirjoittaja on todellakin itse porsas :D joko sulla ei oo omia tenavia ollenkaan tai oot vaan mehua antanu tenavalles. LOL

kyllä meillä lapsia on :)
ja todellakaan en juota mehua lapsilleni,mehu vielä pahempaa entä maito :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hEH:

kyllä meillä lapsia on :)
ja todellakaan en juota mehua lapsilleni,mehu vielä pahempaa entä maito :headwall:

no mikä sun ongelma on muille nauraa jos tenava joiski viel 2 vuotiaana pullosta...sehä on iha normaalia...huhhuh...ei voi tajuta mitä porsaan mielessä liikkuu...:D

Yhteistyössä