Nolasin itteni ja mieheni kännissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä mun mies teki kyl ihan ymmärrettävästi...?

no ei kyllä tehnyt. teidän olis pitänyt asiasta puhua kahdestaan, ja vain sun olis pitänyt sille äijälle käydä sanomassa, että "sori, en tiedä mikä muhun meni". häpäsy tollaset miehet, jotka käy muijansa "kunniaa" vaahtoamassa toiselle miehelle, jonka mukaan ihan itse vapaaehtoisesti olet lähtenyt.

[QUOTE="miii";23236302]Ole muuten onnellinen että ainoa paska mitä tuosta tempusta seurasi oli se että miehes suuttui ja nyt sua vähän nolostuttaa.. Siellä kämpillä olis voinut tapahtua mitä vaan vaikka kuinka oli naapurin miehestä kysymys.[/QUOTE]

No kyl mun mies mua mm. tosta läksytti...

[QUOTE="-p-";23236313]no ei kyllä tehnyt. teidän olis pitänyt asiasta puhua kahdestaan, ja vain sun olis pitänyt sille äijälle käydä sanomassa, että "sori, en tiedä mikä muhun meni". häpäsy tollaset miehet, jotka käy muijansa "kunniaa" vaahtoamassa toiselle miehelle, jonka mukaan ihan itse vapaaehtoisesti olet lähtenyt.[/QUOTE]

Sanotaan sit että mieheni on aika temperamenttinen ja vanhanaikainen? Lopettakaa nyt sen osuuden ruotiminen.

[QUOTE="nih";23236339]Olisi saanut se naapuri vetää miestäsi turpaan.

Jos tuollaista tulee, niin etsisin syitä siitä teidän parisuhteesta. Eli onko ongelmia?[/QUOTE]

On.

Ai mitä teet?
Jos törmäät naapuriin niin pahoittelet sille teidän molempien käytöstä ja sanot ettei viina sovi sinulle kun näköjään tulee tehtyä ylilyöntejä. Sitten jatkat omaa elämääsi naapurin suhteen normaalisti.
Sitten kannattaisi selvittää omat ongelmasi miehesi kanssa; vaikka kuinka olisi kännissä niin ei sitä silti lähdetä vieraan miehen kämpille ja "anneta ymmärtää" yhtään mitään. Kännissä oleminen on maailman huonoin tekosyy omille tekemisille ja jos niitä omia tekemisiä ei pysty kännissä kontroloimaan niin kannattaa sitten pysyä kaukana viinasta.

[QUOTE="vieras";23236145]Miks ihmeessä miehes piti käydä naapurin luona juttelemassa, eihän naapuri ollut tehnyt mitään väärin. Ainoastaan sinullehan se puhuttelu olisi pitänyt tehdä. Nolasi sitten miehesi vielä itsensä.[/QUOTE]

Peesi. :laugh:

Vaimo flirttailee ja avautuu tuntemattomalle baarissa. Mitä tekee aviomies? No menee kovistelemaan sitä miestä, kehen vaimo on silmänsä iskenyt. Eiköhän sen miehen ois kuulunut ap:lle sanoa, että anti olla viiminen kerta kun haet toisista miehistä seuraa...

Kyllä hävettäisi, jos olisin ap.

No en kans tajua, mitä sun miehes sinne naapuriin meni tehoilemaan! Sulta säälittävää hakea tollasella huomiota...ja kun se on just sitä tarkoituksellista huomionhakua, niin miten mies menee naapuriin laukomaan että "anna olla viimenen kerta kun yrität mun naista.." Oottepa todellinen hapäsypariskunta..

Naapurillas ei ole mitään hävettävää, paitsi naapurinsa...ihan tollain myötähäpeän merkeissä.

[QUOTE="vieras";23236145]Miks ihmeessä miehes piti käydä naapurin luona juttelemassa, eihän naapuri ollut tehnyt mitään väärin. Ainoastaan sinullehan se puhuttelu olisi pitänyt tehdä. Nolasi sitten miehesi vielä itsensä.[/QUOTE]
Samaa ihmettelin, kuulostaa oikein perus lähiödraamalta :D "Mun naine kävi sun luona omasta tahdostaan, mulkku! Älä enää koskaan tee niin!"

Voisi heittää villin arvauksen, että mies on amispohjainen tyyppi. Raksamies, automekaanikko, tai vastaavaa tasoa. Ja tykkää katsoa telkkarista jääkiekkoa ja formuloita.

Viimeksi muokattu:
Kerroin kyllä et oon parisuhteessa, mut naapuri ei siitä niin välittäny. Tuleepahan mulle taukoa juomisesta, ja voidaan alkaa ettiä uutta asuntoa ku ollaan muutenki oltu muuttamassa...

Niin makaa kuin petaa. Lopeta se dokaaminen jos se muka on syy sun noloon käytökseen. Totuus on se että viina ei teetä mitään, korkeintaan vähän heikentää itsekritiikkiä. Me ihmiset ollaan samoja idiootteja selvänä kuin humalassakin. Humalassa se typeryys vain on äänekkäämppää ja näkyvämpää. Entä jos se itsetunnonkohotus-pikahoitosi ei olisikaan ollut naapurisi? Olisitko silloin ylpeä käytöksestäsi? olisit vaan tyytyväisenä hipsinyt takaisin aviovuoteeseesi jokun tippurin tai herpeksen kanssa?

Mun mielestä mun mies teki kyl ihan ymmärrettävästi...?

Ymmärrettävästi?

Mitä pahaa se naapurin mies teki? Jätti vartioimatta sun moraalia, jonka sinä päästit vähän löyhtymään? Oisko naapurinmiehen pitäny ryhtyä ripittämään sua kun sinä annat ymmärtää? "Senkin portto, miten kehtaat, nyt vien sut takas sun miehen luo ettei kukaan vaan lähde sun mukaan omalle kämpälleen!"

Mä en nyt ymmärtänyt, mitä muuta noloa tossa nyt oli, kuin se, että mies menee selvittämään asioita. Mitään ei sattunut ja humalaisen viatonta kohellusta....höh!

Yhteistyössä