Nolo kysymys jumppakuulista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janitaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janitaäiti

Vieras
Olen ostanut itselleni sellaiset Smart Balls- nimiset jumppakuulat ja nyt mietin että osaanko käyttää näitä. Kun ne on laitettu sisään, niin mitä niille pitää tehdä? Itse yritän lihaksilla puristella välillä mutta onko niille joku "sysyteemi" miten niillä pitäisi treenata? Olen monesti tehnyt niin että laitan aamulla kuulat ja normaalisti teen kotihommia, käyn juoksulenkillä ym ja päivällä otan jossain vaiheessa pois. Olisiko kellään neuvoja ja vinkkejä..?

Eikös niitä juuri noin pitäisi käyttää... ainakin mä oon tajunnut sen tolleen. Koska niiden sisällä pitäminen on ikäänkuin sitä treeniä jo itsessään.

Niissä kai on ideana just se, että pitäis pystyä tekemään kaikenlaista ja pitämään ne samalla sisällä. Eli osaat varmaan sitten käyttää lantionpohjalihaksiasi, jos kuulat ei kolise puntista lenkilläkään. Tosin itse en saa niitä edes kunnolla sisään. Taisin ostaa pari numeroa liian isot. ;)

Eli siis niille ei tarvitse "itse" tehdä mitään vaan lihakset itse tekevät työn vaikken mä niitä erikseen puristelisikaan, ymmärsinkö oikein..? Sori en tiedä näistä mitään:D

juuri näin, tietysti se on myös hyvä se puristelu mut jo se värätely aktivoi niitä. Sit kun on kehtittynyt voi siirtyä niihin varsinaisiin orgasmipalloihin eli pieniin kuuliin ja niiden kanssa pitääkin sit tiukkailla ettei ne tipu.

mulla on nämä
Smartballs_black.jpg
(smartballs) ja nämä
mittari_019.jpg
(aquaflex, saa instrusta) ja noista paremmat on noi mihin saa itse lisätä painot, tosin maksaakin vähän enempi..

Mulla on noi aquaflexit mutta en saa pysymään niitä sisälläni. :( Sen vuoksi on jäänyt käyttökin kokonaan pois. Ei ole kiva työntää niitä koko ajan takaisinkaan. Mitähän teen väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on noi aquaflexit mutta en saa pysymään niitä sisälläni. :( Sen vuoksi on jäänyt käyttökin kokonaan pois. Ei ole kiva työntää niitä koko ajan takaisinkaan. Mitähän teen väärin?

Ensin totuttelin niihin makuulla ollessani kuulat sisuksissa. kerran sitten aamulla ihan unohdin niiden olevan siellä ja kestivät hyvin. Sen jälkeen on tää jumppauskin sujunut hyvään malliin. Kuulat on Smartballs-nimiset.

Yhteistyössä