Nolo kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikäon?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikäon?

Vieras
...ja tiedän, että kuuluisi tuonne seksiosioon, mutta kun sieltä ei saa vastauksia...

Eli, tuleeko muilla "pimppapieruja"? Siis ilmaa holahtaa esim. yhdynnän aikana sisään ja sitten pärisee ym. Tämä on ilmennyt mulla vasta synnytyksen jälkeen. Synnytyksestä noin vuosi. Onko mulla siis lantionpohjanlihakset liian löysät, vai mitä?
Miten muut muistaa tehdä jumpat joka päivä?

Niitähän ne tunnelman latistajia :D Paras on se kun on kunnon vauhdissa niin silloin sitä ilmaa menee sinne pimperoosaan enemmänkin ja sitten pärähtää on aika noloo, mut yleensä vaan nauretaan yhteen ääneen ukon kans..

Vaikuttaa sekin, jos mies välillä ottaa sen kokonaan ulos ja taas työntää sisään, silloin saattaa mennä ilmaa.
Lihaksia on helppo harjoitella vaikkapa geisha-kuulien avulla:
http://www.ladyhotlips.fi/epages/Kaupat.gpl/?ObjectPath=/Shops/Lady/Categories/lantionpohja

Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:
Eikös toi ole ihan normaalia? :o
Ei se tiukkuus tietääkseni vaikuta siihen.

Oman kokemukseni mukaan tiukkuus vaikuttaa,mutta ei toki tarkoita että kaikilla ois niin.
Synnytyksien jälkeen meni helposti ilmaa pimppiin mutta kun rupesin kunnolla treenaan lantionpohjanlihaksia niin paikat tiukkeni eikä sitä ilmaa niin helposti pääse sisälle =)

Normaalista en tiedä, mutta mulla ei ole ennen synnytystä tuollaisia ääniä päässyt. Ei edes siinä kovassa menossa ;) Mut nyt varsinkin takaa päin "pieruja" tulee...
Ei auta muu kun treenata, kuulillahan se on melko helppoa...

Yhteistyössä