Nolo ongelma, kostun liikaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolottaa

Vieras
Mä en kohta kehtaa hypätä kenekään kanssa sänkyyn kun mä kiihottuessani kostun ihan liikaa. Jos alkaa olla seksisävytteistä touhua, niin mä aivan valun! Mulla tulee pikkareista läpi ja jos housut jalassa, niin melkein kuin kusisin housuun ja mä en 100 varmasti kuse vaan kostun ihan mahdottomasti. Enkä mä myöskään sqruittaa eli siitä ei ole kyse. Sekstatessakin mä valun ihan kauheasti ja nolottaa.

Onkohan kellään muulla samaa ongelmaa? Olisiko tuohon jonkinlaista lääkehoitoa?

Tiibii tarkoitti varmaan, että jos ja kun ihan oikeisiin puuhiin päästään niin ei voi kostua liikaa.. Itse olen samaa mieltä. Pitää olla aika weird mieskin, jos ei ole vaan superinnoissaan kun mimmi on niin "valmiina" .. Mutta jos tää on ihan tanssilattialla tapahtuva ilmiö niin uskoisin että itse saattaisin siteeseen turvautua.

Tiibii tarkoitti varmaan, että jos ja kun ihan oikeisiin puuhiin päästään niin ei voi kostua liikaa.. Itse olen samaa mieltä. Pitää olla aika weird mieskin, jos ei ole vaan superinnoissaan kun mimmi on niin "valmiina" .. Mutta jos tää on ihan tanssilattialla tapahtuva ilmiö niin uskoisin että itse saattaisin siteeseen turvautua.

Tämä on taas naisten luulo asiasta. Miehenä olen erimieltä. Kun Luisto on liian hyvä ei sekään ole hyvä juttu.

Tuo olisi aivan ihanaa. Meillä tuota tilaa joudutaan työstämään jonkin aikaa ja mies pitää siitä aivan mielettömän paljon kun valun :) Mutta siihen menee yleensä toista tuntia leikkimistä, mikä ei tietenkään sekään ole hyvä. Normaalisti olen hieman liiankin kuiva.

Oma kokemus ja oppi on se, että joku miellyttävä pyyhe tai kangas saataville ja sen estoton käyttö tarvittaessa on ihan ok.

Kyllä sitä joskus kostuu jo odotellessa sitä lopullista täyttymystä, ja silloinhan ei kovin mukavaa ole jos on tunne, että on tapahtunut vahinkopissi.

Eipä kukaan partneri koskaan ole valittanut liiallisesta kiimanesteiden erittymisestä.

[QUOTE="ccc";30745404]Tämä on taas naisten luulo asiasta. Miehenä olen erimieltä. Kun Luisto on liian hyvä ei sekään ole hyvä juttu.[/QUOTE]

Mä taas olen naisena sekä miehen että naisen kanssa sekstaillessa sitä mieltä, että mitä märempi, sen pare :p

Mut mielipidejuttuja. Turha kiistellä.

[QUOTE="Vieraana";30745828]Mulla samaa "ongelmaa". Tai en tajunnut sitä ongelmaksi ennenkuin jotkut miehet huomauttivat miten tulvahdan hetkessä kosteaksi ja valun kuin niagara jne...[/QUOTE]

Ja mulla. Joku sanoi mulle että olen niin märkä. Minkä mä sille voin kun olen niin himokkaana.

Ne siteet on ihan hyvä ajatus, jos on tuota taipumusta, ettei "väärässä paikassa" pääse housut kastumaan. Tosipaikan tullen pyörähdät sitten vessassa ottamassa siteen ajoissa pois ja tarvittaessa alapesulla. Suihkussa voi olla tosi kiihottavaa leikkiä vaikka esileikit, eikä tuo ehdotettu pyyhekään ole huono ajatus.

Tuo on kuitenkin sellainen asia, jolle sinä et voi mitään ja joka monien mielestä on vaan hyvä piirre. :) Kumppanista voi monesti olla imartelevaa ja kiihottavaa, kun sinä olet noin selvästi kiihottunut. Jos tuntuu, että tuntuma muka kärsisi, niin lantionpohjalihaksilla pystyy asiaa korjaamaan kunnolla. Ja hei, varsinkin kortsua käytettäessä kosteus on oikein hyvä juttu, ettei tule liikaa epämiellyttävää hankausta ja kortsu pysyy kunnolla paikoillaan.

Kyllä voi olla haittaa liiasta märkyydestä varsinkin jos miehellä on hieman liian lyhyt penis. Ei synny kitkaa ollenkaan ja lipsahtelee helposti ulos kovemassa vauhdissa...

Ex mies ei halunnut mun saavan ollenkaan kun "sä oot sit sen jälkeen niin märkä et musta ei tunnu sit miltään"

Yhteistyössä