Nolo vaiva,hiivaako vai mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana rv 33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana rv 33

Vieras
Siis mulla oli ensin ihan järkky pissatulehdus johon sain antibioottikuurin. Oireet ei hävinneet ja mulla tuli valkovuotoa lorahtelemalla. Soittelin lääkärille joka määräs uuden kuurin mitään näytteitä ottamatta. Nyt tuokin kuuri on loppumaisillaan mutta valkovuoto on taas todella runsasta ja alapäässä kirveltää. Mulla on epämääräistä menkkakipua sekä selkäsärkyä,voisko tää olla kuitenkin hiivaa vai alanko epäilemään että ukko käyny vieraissa ja tuonut mulle klamydian jostain.

Mulla on rajuja hiivatulehduksia, jotka aiheuttaa jopa suppareita ja emätin kutistuu kouristuksen omaisesti. Käytän jatkuvasti lääkkeitä, oireina on kutina, kirvely, lorahteleva valkovuoto jne. Juttele terkkarin/lääkärin kanssa, mutta apteekista saa ostaa reseptivapaasti ensi hätään lääkkeitä.

Muoks! Munuaisaltaisiin edennyt virtsatietulehdus aiheuttaa selkäkipua ja kuumetta. Se on vakava asia ja hoidettava kiireisesti, joten minusta sinun kannattaa soittaa varmuuden vuoksi lääkärillesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
ab-kuurit aiheuttaa usein hiivaa ja oireena just runsas valkovuoto, kutina ja kirvely.

Voisko se aiheuttaa myös ton selkäkivun ja menkkakipua muistuttavan jomotuksen? Ei oo mun mielestä mitään supistelua kuitenkaan koska ei maha kovetu tms

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ab-kuurit aiheuttaa usein hiivaa ja oireena just runsas valkovuoto, kutina ja kirvely.

Voisko se aiheuttaa myös ton selkäkivun ja menkkakipua muistuttavan jomotuksen? Ei oo mun mielestä mitään supistelua kuitenkaan koska ei maha kovetu tms

selkäkipu ja jomotus kuuluu osittain ihan jo tuohon loppuraskauteen. selkä painuu notkolle vatsan takia ja se rasittaa löystyneitä niveliä ja aiheuttaa lihasjännitystä.
Hiivatulehdus on melkoisen tavallinen ab-kuurin yhteydessä joten hiivalääkkeitä kannattaa kokeilla, niistä ei ole haittaa edes "turhaan" käytettynä.

siitä en osaa sanoa mut luulisin että voi. kannattaa soitella neuvolaan ja sanoa asiasta niin ne ottaa näytteet. apteekista saa reseptivapaasti lääkkeitä mut raskausaikana pitää jutella lääkärin kanssa ensin. näkee sitte niistä näytteistä et mitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Kyllä klamydialta kuulostaa. ikävä kyllä. :(

Hoh hoh. Kyllä tuo hiivalta kuulostaa, jos joltain. Usein ab-kuurin seurauksena tulee hiivatulehdus.

Ap vois pyytää siltä lääkäriltään suun kautta otettavan hiivalääkkeen.

joo tosiaan noi jomottelut yms kuuluu loppuraskauteen, katoin eka et rv:t oli 23 B)

Juuh,ja tää on viides raskaus. Mutta täysin uusi oire mulle.

onko sulla edellisissä raskauksissa ollu ab-kuureja? mulla ainaki joka kerta ab-kuurin jälkeen tuli hiiva ja siis vaikken ollu ees raskaana. raskaushan saattaa altistaa muutenkin hiivalle saati sit ab-kuurin jälkeen. pyydä et ottavat ne näytteet neukussa.

joo tosiaan noi jomottelut yms kuuluu loppuraskauteen, katoin eka et rv:t oli 23 B)

Juuh,ja tää on viides raskaus. Mutta täysin uusi oire mulle.

onko sulla edellisissä raskauksissa ollu ab-kuureja? mulla ainaki joka kerta ab-kuurin jälkeen tuli hiiva ja siis vaikken ollu ees raskaana. raskaushan saattaa altistaa muutenkin hiivalle saati sit ab-kuurin jälkeen. pyydä et ottavat ne näytteet neukussa.

Ei raskausaikana,muta mulla oli joskus usein noita virtsatietulehduksia ja joka kuurin seurauksena oli hiivatulehdus,ne vaan ei oireilleet tälleen.
Täytyy kysyä neuvolasta heti tänään.

Yhteistyössä