Nolo yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unissapuhuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unissapuhuja

Vieras
Mulla ei ole tunteita tai muitakaan himoja rehellisesti sanottuna ketään muuta kuin miestäni kohtaan. Toki saatan joskus vilkaista jotain ja ajatella että onpas komea mies. Viime yönä kuitenkin näin jostain syystä unta eräästä mieheni sukulaisesta, johon en tosielämässä edes pitkällä tikulla koskisi. Suoraan sanottuna tämä mies on mielestäni aika.. no, epämiellyttävä. Unessa kuitenkin muka olin oikein mielelläni tämän miehen kimpussa. Mieheni sitten herätti minut yöllä vihaisena ja kertoi kuinka olin voihkinut hänen sukulaisensa nimeä ja että "haluan sun munaa"... Ja ei nyt sitten usko ettei mulla oikeesti ole mitään tunteita tätä ukkoa kohtaan. Ei tarvi nyt tulla mitään paskaa kommentoimaan ,kysyn vaan onko jollain muulla ollut sama tilanne ja kuinka se on hoitunut? Unille kun ei voi mitään, en tiiä miten tän tilanteen selvitäisin.

Oon muutamaankin otteeseen nähnyt vastaavanlaisia unia, esim. vastenmielisestä luokkakaverista ja sukulaisnaisen puolisosta yms. En ole onneksi tainnut unissani puhua noista :D Noloa mutta normaalia uskoisin.

Yhteistyössä