Noloin salaisuuteni paljastumassa,enkä voi tehdä mitään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketuttaa ja kovaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ketuttaa ja kovaa

Vieras
Salaisuus jonka jo olin unohtanut.Erittäin nolo,varsinkin kun tästä asiasta olen myös valehdellyt ystävilleni. Kertakaikkiaan sellainen asia jota ei voi paljastaa.
Samalla on myös hyvin henkilökohtainen.Ei kuulu kenellekää!

ja nyt se salaisuus on levinnyt eteenpäin henkilölle,joka ei minusta kovin välitä.Ja vihlailee selvästi asiasta ystävilleni.Menin aivan paniikkiin kun näin mitä tämä henkilö oli jo vihjaillut :(

Mitään en voi tehdä,asia paljastuu,ei voi mitään. Ketuttaa vaan se asia,että tämä salaisuus on hyvin henkilökohtainen. Voisi verrata mielenterveysongelmaan (mutta ei ole sitä)

Mistä ihmeessä kyseinen henkilö sen tietää? Jos on keksinyt sen itse, niin voithan pokkana kieltää kaiken. Älä ainakaan näytä pelkoasti. Se ruokkii hullua.

:( kurjaa. Laita sille henkilölle viestiä että toivoisit että ei levitä sinusta eteenpäin kyseistä asiaa, koska se on kovin henkilökohtainen. Jos levittää niin selität sitten ystävillesi että asia oli todella henkilökohtainen, pyysit että tyyppi pitäisi sen salassa eikä pitänyt ja olet todella harmissasi. Voipi olla kyseinen tyyppi historiaa sen jälkeen teidän kaveripiirissä...

Luultavasti aika moni tajusi jo miten asia on...Mutta koska asia on niin henk.koht,sitä ei oteta puheeksi. Voi luoja,ilmeisesti hän on tiennyt pidempäänkin asiasta mutta kilahti nyt vasta.

laitoin kyllä viestiä että asia on liian henk.kohtainen levitettäväksi eteenpäin (ja lisäksi vuosia vanha juttu jo).

Hävettää niiiin paljon että en tiedä otanko itse yhteyttä ystäviini enää.

[QUOTE="aapee";26690298]Luultavasti aika moni tajusi jo miten asia on...Mutta koska asia on niin henk.koht,sitä ei oteta puheeksi. Voi luoja,ilmeisesti hän on tiennyt pidempäänkin asiasta mutta kilahti nyt vasta.

laitoin kyllä viestiä että asia on liian henk.kohtainen levitettäväksi eteenpäin (ja lisäksi vuosia vanha juttu jo).

Hävettää niiiin paljon että en tiedä otanko itse yhteyttä ystäviini enää.[/QUOTE]

Pysy kaukana kyseisestä tyypistä ja tee selväksi että et pidä hänen vihjailuistaan. Ei tietenkään kannata näyttää hermostumistaan, mutta totaalinen kieltäminenkään tuskin toimii.

Tää tilanne on ihan hirveä....En tiedä miten moni tästä jo tietää.
Hemmet* ti!
Aika karua leikkiä kyseinen henkilö kyllä pelaa.

Eipä se auta,nokka pystyyn vaan,siitä se asia unohtuu ajan kanssa..

Jos olet satavarma, että asia paljastuu, niin itse varmaan kertoisin asiasta kavereille mahdollisimman pian. Sitten voisit jatkaa elämää eteenpäin. Nyt vain odotat asian paljastumista.

[QUOTE="aapee";26690364]Tää tilanne on ihan hirveä....En tiedä miten moni tästä jo tietää.
Hemmet* ti!
Aika karua leikkiä kyseinen henkilö kyllä pelaa.

Eipä se auta,nokka pystyyn vaan,siitä se asia unohtuu ajan kanssa..[/QUOTE]

Joo, paras puolustus on pitää pää pystyssä.

Yhteistyössä