Nolottaa ja kaduttaa. Vietin yön parikymppisen miehen kanssa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noh, se pani mua aika huolella. Paikat vähän hellänä vieläkin, ja jotenkin liian pervoja juttuja tehtiin myös. Kuitenkin kyseessä nuori kundi. Mitä jos törmään siihen vahingossa? Pakko oli avautua täällä kun kavereille en pysty kertomaan.

Ja tämäkö kaduttaa? :o :D
Mä olisin kyllä ihan tyytyväinen :p

Miekin rupesin miettimään, että pitäskö "lämmitellä" tuota ukkoa iltaa varten :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noh, se pani mua aika huolella. Paikat vähän hellänä vieläkin, ja jotenkin liian pervoja juttuja tehtiin myös. Kuitenkin kyseessä nuori kundi. Mitä jos törmään siihen vahingossa? Pakko oli avautua täällä kun kavereille en pysty kertomaan.

Ja tämäkö kaduttaa? :o :D
Mä olisin kyllä ihan tyytyväinen :p

Niinkuin sanoin jo aiemmin, en nauttinut siitä. Kyllä se oli vika siinä miehessä ja sen nuoressa iässä varsinkin. En vaan syttynyt hänestä yhtään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noh, se pani mua aika huolella. Paikat vähän hellänä vieläkin, ja jotenkin liian pervoja juttuja tehtiin myös. Kuitenkin kyseessä nuori kundi. Mitä jos törmään siihen vahingossa? Pakko oli avautua täällä kun kavereille en pysty kertomaan.

No kuulostaa siltä, että olet saanut perusteellisesti!:) Ja että poika oli sinua rohkeampi ja ehkä kokeneempikin..? Mitäs tuosta, jatka elämääsi eteenpäin.

Ei varmasti voi olla kokeneempi. Olenhan aloittanut seksielämän vuosia aikaisemmin. Se pentu kävi silloin vielä alakoulua. Liekö vasta aloittanut koulun, voi paska.

No kuulostaisi siltä, et osaa enemmän, tehokkaamapaa oiipa.:) Et sinä itsekään mikään vanha ole, mitä tuossa on hävettävää??
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noh, se pani mua aika huolella. Paikat vähän hellänä vieläkin, ja jotenkin liian pervoja juttuja tehtiin myös. Kuitenkin kyseessä nuori kundi. Mitä jos törmään siihen vahingossa? Pakko oli avautua täällä kun kavereille en pysty kertomaan.

Ja tämäkö kaduttaa? :o :D
Mä olisin kyllä ihan tyytyväinen :p

Niinkuin sanoin jo aiemmin, en nauttinut siitä. Kyllä se oli vika siinä miehessä ja sen nuoressa iässä varsinkin. En vaan syttynyt hänestä yhtään.

MIKSI lähdit hänen mukaan ja ylensä suostuit noin "perusteelliseen" seksiin, jos hän ei yhtään sytyttänyt??
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noh, se pani mua aika huolella. Paikat vähän hellänä vieläkin, ja jotenkin liian pervoja juttuja tehtiin myös. Kuitenkin kyseessä nuori kundi. Mitä jos törmään siihen vahingossa? Pakko oli avautua täällä kun kavereille en pysty kertomaan.

No kuulostaa siltä, että olet saanut perusteellisesti!:) Ja että poika oli sinua rohkeampi ja ehkä kokeneempikin..? Mitäs tuosta, jatka elämääsi eteenpäin.

Ei varmasti voi olla kokeneempi. Olenhan aloittanut seksielämän vuosia aikaisemmin. Se pentu kävi silloin vielä alakoulua. Liekö vasta aloittanut koulun, voi paska.

No kuulostaisi siltä, et osaa enemmän, tehokkaamapaa oiipa.:) Et sinä itsekään mikään vanha ole, mitä tuossa on hävettävää??

Olen kyllä hyvä sängyssä, mutta kun nyt en halunnut sitä jäbää niin jäihän se vähän valjuksi se homma. Välillä tykkään vähän pervommasta ja yllätyin kun jäbä suostui tai kun muut miehet ei ole tollasiin suostunut. Voihan se toki ollakin niin että nuoremmat on innokkaampia ja suostuvaisempia. Ajattelin siis että kiihottuisin jos kokeiltas, mutta en. Johtui varmaan siitä jätkästä kun oli liian nuori niin meni fiilikset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noh, se pani mua aika huolella. Paikat vähän hellänä vieläkin, ja jotenkin liian pervoja juttuja tehtiin myös. Kuitenkin kyseessä nuori kundi. Mitä jos törmään siihen vahingossa? Pakko oli avautua täällä kun kavereille en pysty kertomaan.

Ja tämäkö kaduttaa? :o :D
Mä olisin kyllä ihan tyytyväinen :p

Niinkuin sanoin jo aiemmin, en nauttinut siitä. Kyllä se oli vika siinä miehessä ja sen nuoressa iässä varsinkin. En vaan syttynyt hänestä yhtään.

MIKSI lähdit hänen mukaan ja ylensä suostuit noin "perusteelliseen" seksiin, jos hän ei yhtään sytyttänyt??

Olin aika humalassa. En minä tiennyt ettei sängyssä sitten sytyttänytkään. Mistä sitä etukäteen tietää. Oli sillä siis ihan hyvän kokoinen, mutten vaan nauttinut yhtään mistään hänen kansssaan.
 
On AP:llä ongelma :laugh:
Ikä ei oo yhtään mitään, sillä ei oo yleensä mitään merkitystä millainen ihminen sattuu olemaan..
20 voi olla paaaaaaljon "aikuisempi", fiksumpi, itsevarmempi ja jopa parempi sängyssä kuin kolmekymppinen...
Itsellä kokemusta on kertynyt ja sen verran että oon jättänyt iän omaan arvoonsa, se vain tietenkin on merkittävää että on sen 18.....


Nää on kuitenkin mielipideasioista ja niinkun nytkin on huomattu, on se poikinut paljon kommentteja....Ja lisää tulee :p
 

Yhteistyössä