Noniin.. Persefinnit hakkaa mamuja pesäpallomailoilla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihyvääpäivää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos viranomaiset eivät pysty takaamaan kansalaisten turvallisuutta, niin kansalaiset tekevät sen itse. Niin ja vielä ei ole ketään hakattu pesismailoilla eikä muutenkaan.

Mielestäni ihan luonnollinen reaktio, katsokoot poliitikot ja viranomaiset peiliin miksi näitä tälläiseenkin on jouduttu ryhtymään.

Mutta eikö nuo poliitikot ole itse niitä joiden pitäisi olla päättämässä ja siis vastuussa siitä että oikeusvaltio toimisipoliisin ja oikeuslaitoksen suhteen. Ja sitten jos ei niin lähtevät pesäpallomailojen kanssa parveilemaan kaduille,sen sijaan että puuttuisivat asioihin sieltä Arkaadianmäeltä, missä heillä on valta puuttua asiohin? Kyllä elämä on parodiaa, tai ainakin nämä nykypoliitikot. Ei tarvita koomikkoja enää.

Jos viranomaiset eivät pysty takaamaan kansalaisten turvallisuutta, niin kansalaiset tekevät sen itse. Niin ja vielä ei ole ketään hakattu pesismailoilla eikä muutenkaan.

Mielestäni ihan luonnollinen reaktio, katsokoot poliitikot ja viranomaiset peiliin miksi näitä tälläiseenkin on jouduttu ryhtymään.

Täysi peesi tälle.

Tänään keskellä Helsinkiä mies sai puukosta (TAAS), iltapäivällä. Kukaan ei voinut olla täysin varma tapahtumien kulusta eikä kukaan vartija tms. ehtinyt väliinkään. Turvattomuus senkun vaan lisääntyy.

Tuo tämänpäiväinen puukotus muuten käsitti SEURUEEN, eli kaikki tietää mihin vähemmistöön viitataan...

"Vahvasti humalainen mies piteli isoa veistä ensin selkänsä takana. Sitten hän lähti ajamaan seuruetta takaa sen kanssa, mutta jossain vaiheessa hän menetti veitsen seurueelle, Takarautio sanoi lehdelle.

Hänen mukaansa näytti siltä, että veistä painettiin miehen kaulaa vasten. Poliisi aloittaa puukotuksen varsinaisen tutkinnan tiistaina."

[QUOTE="...";30342897]Aloittaja näköjään haluaa mamujen jatkavan suomalaisten katupahoinpitelyjä...[/QUOTE]

Varmaankin sama vähämielinen idiootti joka haukkuu jatkuvasti täällä poliisikansanedistaja Packalenia.

Yhteistyössä