Noniin.. Saako siihen vaunujen kuomun eteen laittaa mitään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Huomenna pakkasta -20 astetta ja kohta 2 viikkoisen vauvan kanssa pitäis mennä neuvolaan. Matkaa ei ole 500 metriäkään, mutta ei olla ulkoiltu vielä ollenkaan. Kaupoilla kyllä käyty mut ei ihan ulkona.

Onko esim. fleecepeitosta siis vaan haittaa siinä kuomun aukon edessä? :snotty:

Ehdottomasti kannattaa laittaa joku eteen tuollaisessa pakkasessa. Pienen on ikävä hengittää kylmää ilmaa, vaunuissa se ilma sit lämpeää kun kuomun edessä on jotakin

Minä laitan harson 1 v 6 kk lapsen päiväunille vaunun suuaukolle enkä kyllä täältä siihen lupaa kysy.

Noin pienelle, kuin ap:llä laittaisin ehdottomasti talvikelillä harson eteen lyhyellekin matkalle.

Meillä saa sen kuomun vedettyä niin alas, että siihen aukon kohdalle saa jätettyä halutessaan vain pienen ilmaraon. Eli kikkailisin varmaan vaan sen kuomun kanssa.

Jos teillä sitä kuomua saa niin alas, niin ehkä sitten joku harso voisikin olla noin pienellä paikoillaan, vaikka matka nyt ei pitkä olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Juh:
Mä en varmaan menis noin pienen kanssa noin kylmällä ulos.

No en minäkään muuten, mutta 2 viikkoisen neuvola on ja sinne ois mentävä.

Eikö sieltä neuvolasta vois joku tulla teillä käymään?
Jos ois ihan pakko mennä ulos, mä laittasin sen fleecen siihen eteen ja pienen ilma-aukon jättäsin.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja gab:
Fleeceä en laittaisi peitoksi, mutta harson kyllä.

harsolla ei kyllä tee juuri mitään jos on noin kova pakkanen. saako muuten sen ikäistä roudaa ulos?

Mä kai oon tämän täällä jo tuhat kertaa sanonut. Meillä on 6 kk ikäinen ja oon tänäänkin nukuttanut sen 2,5 h ulkona. Vaunujen suojana on harso suuaukolla ja vaunujen sisällä itkuhäly, jossa myös lämpötila. Kertaakaan ei tänäänkään ole vaunujen sisälämpötila laskenut pakkasen puolelle, vaikka asteet on hiponeet kahtakymppiä ulkona. Jos en pistäis harsona, niin miinukselle menis vaunujen sisällä lämpötila, ja paljon...