Noniin.. Saako siihen vaunujen kuomun eteen laittaa mitään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
pyydä terkka kotikäynnille, meillä hoituu niin! :)

On käynyt jo viikolla..

ei se haittaa.. pyydä et käy uudestaan jos vain mahdollista koska noin lyhyt matka ja paljon pakkasta!

terkkaria joko kotiin tai siirtäisin loppu viikkoon käyntiä ainakin tänne etelään lupasi lauhempaa loppu viikosta.

Alkuperäinen kirjoittaja viisas:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja gab:
Fleeceä en laittaisi peitoksi, mutta harson kyllä.

harsolla ei kyllä tee juuri mitään jos on noin kova pakkanen. saako muuten sen ikäistä roudaa ulos?

Mä kai oon tämän täällä jo tuhat kertaa sanonut. Meillä on 6 kk ikäinen ja oon tänäänkin nukuttanut sen 2,5 h ulkona. Vaunujen suojana on harso suuaukolla ja vaunujen sisällä itkuhäly, jossa myös lämpötila. Kertaakaan ei tänäänkään ole vaunujen sisälämpötila laskenut pakkasen puolelle, vaikka asteet on hiponeet kahtakymppiä ulkona. Jos en pistäis harsona, niin miinukselle menis vaunujen sisällä lämpötila, ja paljon...

HÖPÖPHÖPÖHÖPÖHÖPÖ

Ei sitä saakelin rättiä tarvitse jos tuuli ei käy suoraan kasvoille muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä laittaisin vauvan liinaan, itselle ison toppatakin päälle ja matkaan. Tämä ei kyllä auta jos ei satu omistamaan kantoliinaa ja tarpeeksi isoa toppatakkia.

Lisään vielä, että näin olen kulkenut vauvan kanssa aina, jos jostain syystä en jaksa vauvaa pukea tai vaunuihin räpeltää esim. sadesuojaa. Mun vauva on jo 9kk, eli nyt jo liinassa pystyasennossa, kypäräpipo ja myssy päähän vaan, vauva liinaan ja itselle poolo ja kaulaliina niin voi pitää takkia sopivasti raollaan. Vauva lämmittää mua, ja mä vauvaa :) Reippailla lenkeillä ollaan molemmat jopa vähän hikisiä. Ja sateella on NIIN helppoa pistää vauva takin sisään ja lähteä sateenvarjon kanssa.