nopeasti apuja,mitä voisin kirjoittaa ystävälle joka menetti pienen vauvansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en taitaisi laittaa mitään värssyä, vaan sen että olen sua varten täällä, jos haluat apua/tukea/jutella/mitä vaan ja että koska tahansa voi soittaa.
Kun eihän oikeasti ole mitään, mitä voisi sanoa ja mikä lohduttaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en taitaisi laittaa mitään värssyä, vaan sen että olen sua varten täällä, jos haluat apua/tukea/jutella/mitä vaan ja että koska tahansa voi soittaa.

haluisin laittaa jotain kaunista.Pikkuinen sai olla heidän elämässään vai hetken,tuska on nyt pahimmillaan.

Mä laittaisin vain, että otan osaa, olen todella pahoillani tms.. Olen täällä jos haluat puhua tai vain olla hiljaa, soittaa saa mihin vuorokaudenaikaan tahansa, huomenna tai kuukauden päästä. Siis jotenkin sanoisin sille toiselle että ottaa yhteyttä sitten kun on siihen valmis. Noi on niin järkkyjä juttuja. :(

samanlaisessa tilanteessa olen ollut, en sanoja saanut sanottua pillahdin itkuun.. taisin itkeä sillä hetkellä enemmän kuin kyseinen pariskunta, he yrittivät rauhallisesti selittää miksi näin kävi. tiedän toki että surivat syvästi mutta,tuo tilanne meni noin

Omenankukka kukkii nopeasti ja varisee vähästäkin, ei kestä tuulta, ei kovaa kättä. Omenankukka ei olisi kaunis ja kaivattu, jos se kukkisi pitkään, eikä piittaisi mistään mitään. Omenankukan kaltaiset ihmiset ovat parhaita ihmisiä, ja ne tuuli vie ensin mennessään.

jotain että vaikka hänen elämänsä oli lyhyt se oli hänen kokonainen elämä.... jossain värsyssä puhuttiin siitä, että jumala oli luonut jotain niin täydellistä että jalusi hänet heti luokseen (mutta en muista miten se meni)

Alkuperäinen kirjoittaja värssy:
Omenankukka kukkii nopeasti ja varisee vähästäkin, ei kestä tuulta, ei kovaa kättä. Omenankukka ei olisi kaunis ja kaivattu, jos se kukkisi pitkään, eikä piittaisi mistään mitään. Omenankukan kaltaiset ihmiset ovat parhaita ihmisiä, ja ne tuuli vie ensin mennessään.

EIJEI! Ei mitään tällaista!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

haluisin laittaa jotain kaunista.Pikkuinen sai olla heidän elämässään vai hetken,tuska on nyt pahimmillaan.

Miksi aina halutaan laittaa jotain (teko)kaunista? Tuossa tilanteessa kaikki on mustaa kuilua, ei siinä värssyt lohduta.

Niin kuin ehdotin, laittaisin sen että olen pahoillani, otan osaa, soittaa saa koska tahansa jne..

Jotenkin allerginen noille teennäisille suruvärssyille. Enkelit ja siivet...huhhuh. Kauneinta on olla aidosti omin sanoin pahoillaan ja luvata olla tukena.

Yhteistyössä