Nordea laittoi debitkorttini käyttökelvottomaksi ilman mitään ilmoitusta. Mitä voin vaatia korvaukseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös matkanne varrella ole Nordean konttoria ?
Kun arki koittaa, hoida asiasi niin, että avaat itsellesi tilin, jota vain sinä saat käyttää. Älä laita ehtoa kenellekään eli käyttöoikeutta. Ota tiliin tarvitsemasi kortti äläkä liitä siihen sivukorttia kenellekään. Näin voit päättää itse omista rahoistasi.
Älä myöskään anna pankkitunnustasi ( netti ) kenellekään.

Eli nyt yhtäkkiä ilman mitään ilmoitusta mä siis olen sit ilman käteistä koko joulun, kunnes saan uuden kortin

Meidän paikkakunnalla on kyllä ihan sellaiset vanhanaikaiset konttorit mistä saa sellaista vanhanaikaista paperirahaa mitä ne vielä toistaiseksi ottaa vastaan jopa prismassa ja cittarissa, ihmeellistä.

Miten tässä nyt joku mättää? Ilmeisesti aloittaja asuu Helsingissä, vaikea uskoa että kukaan paikallinen siellä asuisi ilman minkäänlaista bussikorttia, vaan muka rahalla matkustaisi? Lisäksi muuten jos aloittaja kävi Kampissa Nordeassa, olisi hän voinut ostaa sieltä automaatista sen bussikortin, siihen kun voi maksaa kortilla.. Että jotenkin tuo flunssaosio ja 6km kävely kuulostaa nyt, joo... pikkasen oudolta.

Muutenkin omituinen asenne, "mitä vaadin korvaukseksi". Oletan että aloittajalla on nettipankkitunnukset, siirtäkööt rahaa esim miehensä tilille (kai perheessä edes yksi toimiva pankkikortti on?!). Tai jos ei ole, niin eiköhän sieltä joulunviettopaikasta löydy yksi ihminen jolla on tili olemassa.

Siksi toisekseen mikä kumma tässä on ongelma jos kerran kortilla voi maksaa? Voin kertoa että mä olen myös joulun ilman käteistä, kuolenkohan mä nyt?!?! Näytä mulle yksikin kauppa jonne pankkikortti ei käy, niin sitten ymmärrän harmisi.

Ihan paras ketju! :D Meillä päin maksuvälineenä käyvät kortit eivät ole "käyttökelvottomia". :D

Toinen lempikohtani on tämä miehen toiminta: " Mitään ei ilmoittanut mulle, koska lähinnä vaan ilmoitti, et haluaisin sulkea kortin" :D

[QUOTE="a.p";25277061]Mä olin tänään kaupungilla ja aikaa oli käydä tuossa Kampissa Nordeassa, jossa yllätys oli että ei ole käteispalveluja siellä. Ei ollut aikaa lähteä jonottamaan tuntia muualle Nordeaan. Huomenaamulla lähdetään jo sitten vanhempian luokse matkalle, joten eipä tässä enää pankkiin mennä. Olen sit koko joulun ilman käteistä. Mulla on toinen tili Aktiassa, mutta sinne taas kestää 3 pankkipäivää rahojen siirto nettipankin kautta.[/QUOTE]

Eikö matkan varrella ole Nordean konttoreita?

Yhteistyössä