P
pöh ja pah
Vieras
Miten te typerykset voitte sanoa jonkun nimeä nössöksi? Kyllä ootte lapsellisia, ootteko muka aikuisia ihmisiä????
Joo, palstan mielestä meidän pojalla on nössö nimi, hahhahaaa naurettavia ootte!
Joo, palstan mielestä meidän pojalla on nössö nimi, hahhahaaa naurettavia ootte!