S
"sama"
Vieras
[QUOTE="Jepulis";23050765]Ei kannata tosissaan ottaa, nämä kun on niin mielipideasioita
Kyllä jos me poika saadaan niin sen nimeksi tulee Nuutti, oli sit miten nössö vaan muiden mielestä
[/QUOTE]
Juu, en mä tosissaan ota. Sen verran kauan jo tätä palstaa lukenut.
Kyllä mä tiedän, ettei kaikki nimet voi kaikkia miellyttää.
Ja tuollaisia rauhallisia (joidenkin mielestä ehkä nössöjäkin) poikia meillä on, joten nimet sopii oikein mainiosti. Itse halusin tällaiset pehmonimet, ilman r-kirjaimia, kun itsellä ja sisaruksilla on r-vikaa ollut lapsuudessa.
Silti vaan huvitti!!
Juu, en mä tosissaan ota. Sen verran kauan jo tätä palstaa lukenut.
Kyllä mä tiedän, ettei kaikki nimet voi kaikkia miellyttää.
Ja tuollaisia rauhallisia (joidenkin mielestä ehkä nössöjäkin) poikia meillä on, joten nimet sopii oikein mainiosti. Itse halusin tällaiset pehmonimet, ilman r-kirjaimia, kun itsellä ja sisaruksilla on r-vikaa ollut lapsuudessa.
Silti vaan huvitti!!