Nössöimmät poikien nimet pinoon?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gally
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten te typerykset voitte sanoa jonkun nimeä nössöksi? Kyllä ootte lapsellisia, ootteko muka aikuisia ihmisiä????
Joo, palstan mielestä meidän pojalla on nössö nimi, hahhahaaa naurettavia ootte!
 
Mun jokaisen pojan nimi listattu! Ihanaa, kun en missään nimessä haluaisi kilteille pojilleni liian maskuliinisia kovisnimiä. :D

Tykkään muutenkin "kilteistä" suomalaisista perusnimistä. Sekä tyttöjen, että poikien. Makuasioitahan nämä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöh ja pah;23051854:
Miten te typerykset voitte sanoa jonkun nimeä nössöksi? Kyllä ootte lapsellisia, ootteko muka aikuisia ihmisiä????
Joo, palstan mielestä meidän pojalla on nössö nimi, hahhahaaa naurettavia ootte!

miksi suutut?
Miten se asia muuttuu, jos joku sanoo totuuden ääneen?
Ihan kuten lihavaakaan ei saa sanoa lihavaksi , suomessa. Pitää jauhaa paskaa lääkärissäkin jostain nivelistä, kun lääkäri voisi sanoa että olet läski ja siitä johtuvat aivan kaikki vaivasi.

ketjusta tulee ilmi, että suurin osa pitää tiettyjä samoja nimiä nössöinä. Niin? Mitä pahaa siinä on? Jos kuitenkin jokainen tajuaa, että nimet eeli, onni, kuutti ym. ovat nössöjä, niin miksi sitä ei saisi sanoa? ja mitä pahaa on sinä, että jollain on nössö nimi?
 
miksi suutut?
Miten se asia muuttuu, jos joku sanoo totuuden ääneen?
Ihan kuten lihavaakaan ei saa sanoa lihavaksi , suomessa. Pitää jauhaa paskaa lääkärissäkin jostain nivelistä, kun lääkäri voisi sanoa että olet läski ja siitä johtuvat aivan kaikki vaivasi.

ketjusta tulee ilmi, että suurin osa pitää tiettyjä samoja nimiä nössöinä. Niin? Mitä pahaa siinä on? Jos kuitenkin jokainen tajuaa, että nimet eeli, onni, kuutti ym. ovat nössöjä, niin miksi sitä ei saisi sanoa? ja mitä pahaa on sinä, että jollain on nössö nimi?

Minkä totuuden???? Ihan kuin se nyt olisi joku totuus mitä te tollot keksitte. Ärsyttää tällaiset kaikenmaailman nimiketjut, milloin mistäkin. Nössöin nimi, naurettavaa ja lapsellista arvostelemista!
 
hmm.. makuja on monia, mutta mielestäni monet täällä mainitut nimet ovat vahvoja & miehekkäitä kuten Henrik, Erik ja Jimi.
omasta mielestäni taas kovin pehmeitä, ns " nössönimiä" pojalle ovat Hannu, Timo, Juuso, Matti ja Simo
 

Yhteistyössä