Nössöimmät poikien nimet pinoon?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gally
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jepulis";23050765]Ei kannata tosissaan ottaa, nämä kun on niin mielipideasioita :) Kyllä jos me poika saadaan niin sen nimeksi tulee Nuutti, oli sit miten nössö vaan muiden mielestä :)[/QUOTE]

Juu, en mä tosissaan ota. Sen verran kauan jo tätä palstaa lukenut.

Kyllä mä tiedän, ettei kaikki nimet voi kaikkia miellyttää.

Ja tuollaisia rauhallisia (joidenkin mielestä ehkä nössöjäkin) poikia meillä on, joten nimet sopii oikein mainiosti. Itse halusin tällaiset pehmonimet, ilman r-kirjaimia, kun itsellä ja sisaruksilla on r-vikaa ollut lapsuudessa.

Silti vaan huvitti!!
 
oottakste hönöi kaikki jotka listaatte jotain nimei ja se on nössö sit sen jälkeen, mammukat, toi on tosi lapsellista touhuu.
Jokainen ÄITI ja ISÄ valitsee sen nimen joka tuntuu heistä hienoimmalta ja ihanimmalta omalle lapselleen.
Oikeesti tälläseen listaan olisi kohteliasta laittaa ensin omien muksujen nimet ja sitten nössö-nimet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä;23051780:
oottakste hönöi kaikki jotka listaatte jotain nimei ja se on nössö sit sen jälkeen, mammukat, toi on tosi lapsellista touhuu.
Jokainen ÄITI ja ISÄ valitsee sen nimen joka tuntuu heistä hienoimmalta ja ihanimmalta omalle lapselleen.
Oikeesti tälläseen listaan olisi kohteliasta laittaa ensin omien muksujen nimet ja sitten nössö-nimet.

Mutta se, mikä toisen mielestä on hieno, voi toisen mielestä olla nössö tai mitä ikinä. Makuasioista ei voi kiistellä! Tai voi, muttei kannata.
 

Yhteistyössä