Tuhanteen kertaan kysytty mutta kysynpä minäkin kun on itsellä ajankohtaista. Eli ongelmana nukuttaminen ja tassutus. Lapsi siis kohta 8kk ja tähän asti nukahtanut imetykseen tai tutin kanssa syliin. Joitakin kertoja on ollut puolihereillä kun laitettu omaan sänkyyn ja tästä sitten nukahtanut itsekseen. Olen ollut tietoinen että lapsen pitää tietää olevansa omassa sängyssä ennen kuin nukahtaa ja olin kuvitellut puolihorteen riittävän. Imetän vielä öisinkin ja annan tuttia kun inahtaa, mutta tarkoitus olisi suht pikaisesti tämä palvelu lopettaa. Varsinainen kysymykseni liittyy tassutukseen. Eli kun laitan lapsen unisena sänkyyn onko siis tarkoitus että tassutan kunnes hän huutaa/itkee niin että on pakko ottaa syliin? Ja sitten taas takaisin ennen kuin nukahtaa? Ja tätä niin kauan kunnes nukahtaa? Olettaen siis ettei nukahda siihen tassutukseen. Näin meni tänään kun yritin uutta tekniikkaa paitsi että nukahti syliin
Yöllä tassutus on toiminut varsin hyvin. Ja jos ei ole toiminut olen antanut rintaa. Pidän ja pyrin olemaan järkevä vanhempi mutta luulen ja tiedän sössiväni tässä asiassa :ashamed: