numeronsiirto saunalahdelta soneralle, auttakee!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kenen moka?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kenen moka?!

Vieras
loppuvuodesta hankittiin miehen kanssa soneran kytky-puhelimet.

enpä vaan muistanut et mulla on saunalahden kanssa sopimus maaliskuuhun asti. sovittiin et makselen soneralta vaan puhelimen lyhennykset siihen asti et se sopimus saunalahden kanssa raukeaa ja siirryn soneran asiakkaaksi, että HE OTTAVAT MUHUN YHTEYTTÄ soneralta maaliskuun lopussa.

no, ei kuulunu mitään ja huhtikuussa laitoin soneralle sähköpostia et huhuu ja kukkuu (kypsyin siihen soittamiseen kun en koskaan päässy läpi!)

toukokuun alussa ne soitti sieltä ja sovittiin et se mun saunalahden numero siirtyy mun soneran liittymään ja et se aiheuttaa sit vähän lisäviivytystä. ok.

perjantaina mulle tuli viesti, että siirryt soneran asiakkaaksi ma 6.6. klo16, pidä sim-korttisi mukana tms.

no, minähän en muistanu sim-korttia aamuhässäkässä ottaa töihin mukaan ja olin töissä klo17.30 asti. klo15 eteenpäin mun saunalahden numeroon ei ole saanut yhteyttä ja kun pääsin kotiin, laitoin soneran kortin ja soitin miehelle, niin on se soneran numero...

eli se numero ei olekaan siirtynyt?!! kiva, kellään muulla kun miehellä ei nimittäin sit ole mun numeroa tällä hetkellä. ja soneran asiakaspalveluun oon taas jonottanu jonkun 20minsaa ja hermot menee.

Tuohon ei voi sanoa muuta, kuin että kannattaa AINA varmistaa että vanha määräaikainen sopimus on umpeutunut ennenkuin tekee uutta, muuten menee elämä hankalaksi.

Tuohon ei voi sanoa muuta, kuin että kannattaa AINA varmistaa että vanha määräaikainen sopimus on umpeutunut ennenkuin tekee uutta, muuten menee elämä hankalaksi.

mä muistin et sopimus on jo päättynyt marraskuussa, mutta sekotin maaliskuun ja marraskuun.. ja se soneran myyjä sano et ne näkee sieltä koneiltaan jos on toisen operaattorin joku sopimus et ne ei voi siirtää sitä numeroo? mutta sielläkään ei mitään ollu, jälkikäteen vasta selvis...
en mä olis mitään tehny jos olisin muistanu koko sopimuksen....

Myyjä on valehdellut sinulle, ei ne näe koneilta muiden operaattoreiden sopimuksia/määräaikaisuuksia.

no sillälailla sitten, voi #¤%"/&(!!!!

mitä mä nyt teen?! mulla on ollu sama numero yli 10vuotta enkä todellakaan halua sitä vaihtaa!! mä en edes tiedä mikä mun soneran numero on kun en jaksa näiden muuttolaatikoiden keskeltä hakea sitä sopimuspaperia eikä mieskään ole kotona!! tulee kohta itku.. hoidan paljon asioita puhelimitse ja mulle soitellaan paljon, voi jäädä suht isoja summia nyt saamatta kun mun numero onkin vaihtunu eikä asiakkaat tiedä sitä... saamarin saamarin saamari!!!

marssit nyt lähimpään soneran myymälään, ja vaadit että asia on saatava kuntoon välittömästi. Kyllä tilanteen pystyy korjaamaan ja saat vanhan numeron käyttöösi. Tuo soitteleminen asiakaspalveluun vain on maailman turhauttavinta hommaa. Mene myymälään, ja pyydä myyjää hoitamaan asia kuntoon.

marssit nyt lähimpään soneran myymälään, ja vaadit että asia on saatava kuntoon välittömästi. Kyllä tilanteen pystyy korjaamaan ja saat vanhan numeron käyttöösi. Tuo soitteleminen asiakaspalveluun vain on maailman turhauttavinta hommaa. Mene myymälään, ja pyydä myyjää hoitamaan asia kuntoon.

kiitos kun jaksat vastailla :)

meiltä vaan on lähimpään soneran myymälään lähes 50km ja ihan päinvastasessa suunnassa kun esim.työt ja kaupat... tarvii koittaa keksiä jotain... :/ kyllä surettaa! saavat korvata tän jotenkin kyllä!!!!!!!!!!!! hittovie kun erikseen sovittiin!!!!

Yhteistyössä