Vaikka olen kaikkea "ylitiukkaa" kuria vastaan, en kyllä päästäisi. Sanoisin, että poika tulee ensin esittäytymään tänne. Koskaan ei voi tietää.
Tietysti on mahdollista, että tyttö itse karkaa tai lähtee salaa sen pojan luo. Kannattaa myös ottaa se asia huomioon. Itse tuossa iässä sain kyllä ihan vapaasti lähteä vaikka parinsadan km päähän kavereiden kanssa. Mitä nyt jossain huvipuistossa käytiin ja muistan, että kaverini piti joku "mies" (poika) siellä nähdä. Eivät kyllä loppujenlopuksi nähneet. Siitäkään miehestä olisi mitenkään voinut tietää edes ikää. Ei ollut koskaan näyttänyt kasvojaan...mitä nyt jonkun huonon kuvan joskus lähettänyt. Nyt jälkeenpäin ajatellen se mies voi olla ollut vaikka miten hullu. Puhuivat kyllä puhelimessa ja kaverini lähetti hänelle miljoonia kuvia (myös alusvaatekuvia). Kyseessä 15-16 vuotias kaverini.
Että tuon ikäinen voi olla tosi naiivi ja tuo skypepuhelukin voi olla huijausta. Oletko nähnyt pojan itse skypessä? Tyttö saattanut huijata, että on muka skypessä ja ikä voi ulkonäöstä huolimatta olla ihan muuta.
Jos ei muuten, niin joko sitten viet itse autolla tytön pojan luokse ja kotiin asti. Näet pojan myös ja tiedät missä asuu, jos jotain käy. Jos tosiaan olisi suostunut teillekin tulemaan, niin luulisi, että sekin käy ihan hyvin.