Nuoret ja menopeli on huono yhdistelmä...=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuppu-82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nuppu-82

Jäsen
04.12.2006
121
0
16
Eilen illalla olin tulossa kaupungista kun edessä leikki pari poikaa skoottereillaan, ajattelin mielessä miksi noi pojat leikkii...no kävin kaupassa ja siinä kaupan pihalla sitten kylän pojat taas leikkivät mopoillaan että skoottereillaan ja näyttivät muille mitä osaavat. Kaupasta lähdettyäni käväsin tankkaa auton ja kahvilla samalla huoltoasemalla, kun takasin tullessani mäen yläpuolella minut pysäytti palomies ja sanoi että on tapahtunut onnettomuus joten joutuu kiertämään. No en sitten ajatellu asiaa vaan lähdin kietämään ja pääsin kotiin kun viesti tuli kaverilta että kaksi tyttöä on ajanut skootterilla päin tolppaa mutta ei käynyt kuinkaa. Tänään sitten menin kaverin kanssa kahville samalle huotoasemalle kun matkalla onnettumuus paikassa oli kynttilä,
ajattelin eka että tää on joku pila kun on kynttilä laitettu, eihän niille käyny kuinkaa... :o
No kahvilla sitten selvis että tytöt olivat sisaruksia ja toinen olisi mennyt ysille ja toinen sitten amiksee.
Toinen tytöistä kuoli viime yönä sairaalaan toisesta ei ole vielä tietoo. Mutta kyllä sitä toivois että noi nuoret ymmärtää että ei sitä tarvitse näyttää vaikka osais ajaa koska toinen ei ehkä osaa ja siinä käy just näin. Tuli aivan kamala olo... :ashamed:

Noi on kyllä hirveitä tapauksia aina :'(
Meillä on esikolla kohta skootteri ja varmasti sydän syrjällään saa olla vaikka kuinka on saarnattu miten pitää olla ja ajella.
Itsekkin olin aikanaan "mopotyttö" ja kyllä saa kiitollinen olla ettei mitään sattunut itselle tai muille.

voi kauhiaa :'(

nuo skootterit on ihan hyviä keksintöjäkin nuorille jos osaavat oikein niillä ajaa mutta nämä kevarit (kevytmoottoripyörä ) ym on jo ihan liikaa. monetkin hyvä että osaavat skoottereilla 15vuotiaana ajaa niin sitten 16vuotiaana kun ollaan jo kevari iässä :/

hyi että, oon ihan samaa mieltä. Pari viikkoa sitten kaverin kanssa ajeltiin autolla ja edessä meni mopopoika. Olin justiin ohittamassa sitä kun yhtäkkiä se mopo kaartaakin edestä vasemmalle. Oli kyl lähellä ettei jäänyt poika alle, onneks kumminkin kerkesin jarruttaa. Mut päähän otti kun ei voinut minkäänlaista suuntamerkkiä näyttää tai es vähän kattella peilistä et onko ketään takana. Mut eiköhän siitä sen verran säikähtänyt että jotain oppi.

Ja sitten ku ne mopoilijat ajaa ihan puskurissa kiinni,ettei aina peileistä niitä nää. Kerran yks likka skootterilansa lähti kaupan pihasta,eikä edes vilkassu tuleeko autoo,vauhdilla vaan lähti. Vaikka ite kattois ja ajais varoen,noista nuorista ei tiedä=(
No,onhan kaikenlaista kyllä autoilijoittenkin kanssa nähty...

Yhteistyössä