Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:
Outoa on, kun ei tuo lääkäri mitenkään kommentoinut, että miksi he *tekivät kaikkensa* eli mihin se naisparka niiden kynsissä kuoli, mikä oli kuolinsyy?
Millä tavoin se kenenkään kuolinsyy kuuluu muille kuin lähiomaisille? Henk.koht en ylipäätään ymmärrä että onnettomuuksilla tai kuolemantapauksilla revitellään iltapäivälehtien lööpeissä ja se on sitten hyväksytty tapa lisätä levikkiä. Ainahan ihmiset ovat uteliaita olleet ja se kikka tulee toimimaan ikuisesti..
Sektio on leikkaus jossa on aina omat riskinsä, jokaisessa leikkauksessa voi tapahtua jotain odottamatonta -toisinaan pienemmin seurauksin ja toisinaan voi seurauksena olla kuolema. Hyvähän se olisi että ihmiset tiedostaisivat sen että se sektio ei ole mikään pikkujuttu mutta en tiedä onko tällainen uutisointi nyt sitten oikea tapa siihen tiedon jakeluun.
Tässä olen sun kanssa niin samaa mieltä. Ja olen varmaan jokusen kerran aiheesta tännekin kirjottanut, kun en ymmärrä näitä toisten surulla, hädällä yms. mässäilyä.
Nyt olen kyllä vahvasti erimieltä! Jos Ja kun kerran lehteen laitetaan ja lääkäri kommentoi tapausta , pitäisi se syy laittaa monestakin syystä!!!ja yksi on jo
ettei jää kuvaa että sektio oli se syy (lisää pelkoa) ja jos kerran tuo olisi voinut tapahtua missä yliopistollisessa vaan (eli ei lääkärin taitamattomuuttaa??) niin mikä se syy oli? Miksi uutisoida ja jättää ihmiset arvailujen varaan?
Minullekkin tuli heti ajatus "mihin sitten kuoli jos terve ja ei lääkärin moka".
Ja taatusti en ole sitä tyyppiä joka tykkää retostella tälläisillä (se on jo aika sairasta jos joku muka tykkää ).
Hirveä tapaus varmasti jokaisesta tervepäisestä ihmisestä.