V
vieras
Vieras
synnytykseen voi kuolla vaikka synnyttäisi alakautta tai sektiolla, molemissa on komplikaation yllätämä riski.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:meidän sairaalassa tapahtunut... vetää kyllä hiljaiseksi :'( ja pitäis tässä itse parin viikon sisällä mennä synnyttämään samaiseen sairaalaan. Harvinaistahan tuollaiset kuolemat on, mutta pistää tosiaan miettimään... erittäin surullista... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:niin tässä taas sitten kaikki äidit sektiota anelemaan, kun on niin helppo tapa synnyttäää....
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:Outoa on, kun ei tuo lääkäri mitenkään kommentoinut, että miksi he *tekivät kaikkensa* eli mihin se naisparka niiden kynsissä kuoli, mikä oli kuolinsyy?
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:Alkuperäinen kirjoittaja vvv:niin tässä taas sitten kaikki äidit sektiota anelemaan, kun on niin helppo tapa synnyttäää....
mä ainakin aion jatkaa anelua...
ensimmäistä väänsin 35h ennen kun päästivät sektioon, jotenkin toivoisin että tällä kertaa vähän vähempi anelu riittäis.
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:Outoa on, kun ei tuo lääkäri mitenkään kommentoinut, että miksi he *tekivät kaikkensa* eli mihin se naisparka niiden kynsissä kuoli, mikä oli kuolinsyy?
Alkuperäinen kirjoittaja v:siis mä oon aina luullut et pietarsaari on ruotsissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:Outoa on, kun ei tuo lääkäri mitenkään kommentoinut, että miksi he *tekivät kaikkensa* eli mihin se naisparka niiden kynsissä kuoli, mikä oli kuolinsyy?
Millä tavoin se kenenkään kuolinsyy kuuluu muille kuin lähiomaisille? Henk.koht en ylipäätään ymmärrä että onnettomuuksilla tai kuolemantapauksilla revitellään iltapäivälehtien lööpeissä ja se on sitten hyväksytty tapa lisätä levikkiä. Ainahan ihmiset ovat uteliaita olleet ja se kikka tulee toimimaan ikuisesti..
Sektio on leikkaus jossa on aina omat riskinsä, jokaisessa leikkauksessa voi tapahtua jotain odottamatonta -toisinaan pienemmin seurauksin ja toisinaan voi seurauksena olla kuolema. Hyvähän se olisi että ihmiset tiedostaisivat sen että se sektio ei ole mikään pikkujuttu mutta en tiedä onko tällainen uutisointi nyt sitten oikea tapa siihen tiedon jakeluun.
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:meidän sairaalassa tapahtunut... vetää kyllä hiljaiseksi :'( ja pitäis tässä itse parin viikon sisällä mennä synnyttämään samaiseen sairaalaan. Harvinaistahan tuollaiset kuolemat on, mutta pistää tosiaan miettimään... erittäin surullista... :ashamed: