Nuorten miesten siittiöt huonolaatuisia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miesten siittiöt ovat nykyään huonolaatuisempia kuin ennen, etenkin nuorten miesten.

Tutkimus: Suomalaismiesten siitti

"tutkimuksessa vertailtiin 19-vuotiaiden miesten siittiöntuotantoa ja siittiöiden laatua vuosien 1998–2006 välillä. Tulokset osoittivat, että 1980-luvun lopulla syntyneet tuottivat selvästi vähemmän siittiöitä kuin 1980-luvun alussa syntyneet. Toisin sanoen kun siittiöiden määrä 1979–1981 syntyneillä oli 227 miljoonaa, vuonna 1987 syntyneillä miehillä se oli enää vain 165 miljoonaa. Vuosina 1982–1983 syntyneet sijoittuivat tälle välille. Myös normaalien siittiöiden osuus on laskenut."

Semmoisia uutisia tällä kertaa.
 
ite oon tehny kaks muksua vaimon kanssa toinen kun oli 32v ja toinen 35v.
Molemmat lähti alulle kerta yrityksestä

Mistäkö tiedän...vaimo teki ulkomaanhommia ja oli molemmilla kerroilla lähdössä pitemmälle keikalle...lähtiessä sattu olemaan "hyvä aika" jo rakasteltiin...sitten 3-4 viikkoa reissussa ja palatessa olikin jo tikussa väri vaihtunut... ;)

Joten vanhoissa vara parempi...tosin tuo on tylsää..ei pääse harjottelemaan...
 

Yhteistyössä