Nuorten naisten hiustyylistä..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiukset on naisen kruunu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielummin siisti ja lyhyt, jota säännöllisesti leikataan ja värjätään parturissa, kun pitkä leuhu joka on kikertävänkukertava kotivärjäyksistä johtuen ja 15cm latvoista on kuollutta heinää... :whistle:

Tämä on minun syyni lyhyelle tukalle, sen kanssa on pakko käydä parturissa. :D

Pitkä tukka myös rasvoittuu paljon nopeammin kuin lyhyt by the way.. ja pitkään tukkaan kun tunkee muotoilutuotteita niin se menee huonoksi, nousee vääristä kohdista pystyyn ja vasta kahden pesun jälkeen se muotoilutuote on lähtenyt pois niistä hiuksista..

Mulle kävi päinvastoin, kun kasvatin pitkät hiukset. Nyt ei tarvitse pestä niitä joka päivä kuten lyhyitä piti, kolmen päivän välein riittää. Tosin en laita hiuksiini muotoilutuotteita, joten ne eivät ole likaamassa. Mutta en laittanut lyhyisiinkään.

Ja lyhyt tukka painui aina yön aikana miten sattuu, pakko oli kastella jotta sen sai kuosiin (mulla on luonnonkiharat ). Pitkille riittää harjaus.

Mun kampaajalla maksaa raidat + leikkaus 50 e. Itse en hiuksiani värjää ollenkaan. Nyt tarvitsee käydä kampaajallakin harvemmin, lyhyitä hiuksia joutui leikkuuttamaan melkoisen usein jotta pysyivät mallissaan.

Voi hyvänen aika miten naurettava keskustelu. Sekä lyhyissa että pitkissä hiuksissa on lukuisia erilaisia malleja, jotka eivät kaikki todellakaan näytä samalta. Lyhyt tukka voi olla tätimäinen, poikamainen, nuorekas, naisellinen, epäsiisti, tyylikäs, räikeä, hiirulaismainen, sopia kantajalleen, olla sopimatta... Ihan samoin kuin pitkä tukka, poikamaisuuden poislukien.

Mulle itselleni sopii paljon paremmin lyhyet hiukset, mikä on sinänsä harmi, kun olen nyt päättänyt haluta pitkät. Tällä hetkellä on puolipitkät hiukset ja kyllä vaan on kommenttia tullut, että lyhyet sopii mulle paremmin. Eikä mulla ole edes ohuet hiukset, vaan aika tuuheat ja paksut. Enkä muuten ole pullukka saati sitten mikään harmaavarpunen. ;)

Minulle lyhyt hiusmalli olisi katastrofi. Pidän mieluimmin ainakin olkapäille ulottuvat hiukset, nyt hiukset on jo aika pitkälle selkään ja lisää ajattelin niitä kasvattaa. Hidasta tämä on kun en halua mitään feikkihiuksia päähäni ja leikkautan kuivia latvojakin pois silloin tällöin. Ja kyllä, kalliiksi tulee jos leikkaan ja värjäytän kampaajalla parilla eri värillä, aina reilusti yli 100e.

Tykkään pitää hiuksia auki, tai puoliksi kiinni, tai vain etuhiukset jotenkin sipaistuna. On kiva joskus laittaa letille, nutturalle, sekaisin tai hienosti, tai ponnarille... en koe tätä vanhanaikaisena. Monella kaverilla ja tutullani on pitkät hiukset, eikä kellään ole mitään Tukias-tukkaa, päinvastoin :) Kaunista, lyhythiuksisista naista josta minä pitäisin, saa hakea. Mutta makuasioitahan nämä.

Tuohon kirkkaaseen väriin voi olla ihan luonnollinen selitys. "Vanhemmille" naisille suositellaan kasvojen lähelle kirkkaita värejä, koska se vie huomion pois kasvoista, eli jos on jo ryppyjä jne mitä haluaa "peitellä", niin silloin suositellaan esim kirkkaan punaista takkia.

Tää nyt on selvä provo, kuka tähän vielä menee vaikka sama juttu on ollut täällä noin 14678900765 kertaa?

Täytynee silti todeta, koska täällä kuitenkin on ihmisiä jotka ajattelee kuten ap, että mullapas on irokeesi. Itkekää!

No onko sitten ohuen ohuet, poskia viistävät kutri kauniit jollakulla? EN ole sellaisia nähnyt...En laihalla enkä lihavalla

Itselläni onnettomat hiukset ja ainoa millä ne saa näyttämään pitkänä edes "joltain" on permanentti - JUU EI KIITOS. Sama ei kiitos noille hiuslisäkeille. Mulla on rahalle parempaakin käyttöä kuin maksaa tuhania euroja vuodessa pitkistä hiuksista (se huolto kun ei ihan edullista ole sekään).

Eli lyht malli mulle. Se on sitten aika paljon kiinni kampaajan ammattitaidosta saako naaman mallille luotua kauniit, lyhyet hiukset.

Heh, piti katsoa nopeasti naamakirjasta kuinka monella kaverillani siellä on lyhyet hiukset, naisella siis. Vain yhdellä :D Enkä kyllä millään saa päähäni ketään muuta, joka olisi alta 30 ja ihan lyhythiuksinen.

Miulla ollu pitkää, lyhyttä ja oikeestaan kaikkea siltä väliltä... Joo olen pullukka ja ehkä se harmaavarpunen muutenkin :D Kaikkein eniten viihdyin kaljuna tai sillä muutaman millin sängellä... Ja ei EN OLE lesbo... Tällä hetkellä menossa operaatio miulle hiusket, lokakuusta lähtien antanu hiusten kasvaa ja pitkäks olis tarkotus saada... Viiteen vuoteen en saa kaljua ajaa, on parhaan ystävän kanss veto meneillään :) Värinä tällä hetkellä ruskea.

Tää nyt on selvä provo, kuka tähän vielä menee vaikka sama juttu on ollut täällä noin 14678900765 kertaa?

Täytynee silti todeta, koska täällä kuitenkin on ihmisiä jotka ajattelee kuten ap, että mullapas on irokeesi. Itkekää!

Arvasin, että joku tulee väittämään provoksi. Ei ole, se on pelkästään mielipiteeni.
Oli vaan pakko ihan "ääneen" ihmetellä tätä.
Ja makuja on monia! Minusta irokeesi on ruma, jonkun toisen mielestä ei..

Jos on enemmän pyöreä kuin hoikka,niin mun mielestä lyhyt tukka on silloin parempi.. jos on ohuet ja roikkuvat pitkät siimahäntähiukset,niin ne vetää piirteitä alaspäin ja saa isokokoisen ihmisen näyttämään vieläkin isommalta.

Mulla on tyypillinen suomalainen kovin ohut hius. Onnekseni niitä hiuksia on paljon, muttei se ihan pelasta tilannetta kuitenkaan. Mä olen yleensä silti viihtynyt pitkissä hiuksissa - siihen asti kun kyllästyin ja kävin leikkaamassa ihan lyhyen mallin. En sentään mitään kanan takamusta ole päässäni kantanut, käyn hyvällä kampaajalla. Ja se kampaaja (ja muutkin tuttavat) ovat olleet aivan onnessaan siitä, että leikkautin hiukseni. Kuulema näytän kauniimmalta ja sopii NIIN hyvin. Nyt olen (ed. mainittujen ihmisten harmiksi ehkä) kyllästynyt taas, ja kasvatan pitkiä hiuksia :) Ja siitäkös rakas poikani 5v pitää, se muistuttelee aina että "äiti on kaunis, mutta olis vielä tyylikkäämpi jos hiukset yltäis tänne (näyttää kädellä puoliselkään)" Poikani ihailee usein minun ja isänsä hääkuvaa, kun äiti on niin kaunis ja tyylikäs :D

Ihana poika sulla "moido".. :)
Tuon kuvan naisen hiukset ovat mielestäni aika kamalat.. :/ Nätimpi olisi pidemmillä hiuksilla.
Ja siis mielestäni polkkatukka leukaan asti on myös ihan nätti. Se ei ole ihan lyhyt kuitenkaan ja on naisellinen!

joo musta on kanssa karseita ilmestyksiä nuorten nirhityt tukat, jostain kohti sojottaa pystyyn ja toisesta roikkuu pitkä häntä ja värejä kun sateenkaaressa, ketään ei ainakaan kaunista!

Alkuperäinen kirjoittaja Hiukset on naisen kruunu:
Hahhahahahaha!! :D Tätähän minä juuri tarkoitin, miksi halutaan näyttää miesmäiseltä?? Lesbot nyt jotenkin ymmärtää, mutta..

Mistä sitä edes aloittaisi... Okei.

1. Lyhyt tukka ei tarkoita miesmäistä. Näyttääkö lyhythiuksinen Halle Berry sinusta mieheltä? Jos näyttää niin suosittelen optikolla käyntiä.
2. Väitätkö sitten kaikkia pitkähiuksisia miehiä naismaisiksi? Kuten esimerkiksi intiaaneja?
2a. Ja vaikka olisivatkin niin mitä vikaa naismaisuudessa on?
3. Miten niin "lesbot nyt jotenkin ymmärtää"? Kuvitteletko, että lesbot ovat miehiä tai toivoisivat olevansa miehiä? Sekoitat heidät transseksuaaleihin.

Huolehdi vain omista hiuksistasi ja anna muiden tehdä omillaan mitä haluavat.

[QUOTE="vieras";23757738]Mistä sitä edes aloittaisi... Okei.

1. Lyhyt tukka ei tarkoita miesmäistä. Näyttääkö lyhythiuksinen Halle Berry sinusta mieheltä? Jos näyttää niin suosittelen optikolla käyntiä.
2. Väitätkö sitten kaikkia pitkähiuksisia miehiä naismaisiksi? Kuten esimerkiksi intiaaneja?
3. Miten niin "lesbot nyt jotenkin ymmärtää"? Kuvitteletko, että lesbot ovat miehiä tai toivoisivat olevansa miehiä? Sekoitat heidät transseksuaaleihin.

Huolehdi vain omista hiuksistasi ja anna muiden tehdä omillaan mitä haluavat.[/QUOTE]

Osu ja uppos? :DD

[QUOTE="vieras";23757738]1. Lyhyt tukka ei tarkoita miesmäistä. Näyttääkö lyhythiuksinen Halle Berry sinusta mieheltä? Jos näyttää niin suosittelen optikolla käyntiä.

Huolehdi vain omista hiuksistasi ja anna muiden tehdä omillaan mitä haluavat.[/QUOTE]

Halle Berry ei ole kaikkien mielestä kaunis, mutta onhan siinä tietysti eroa onko sama malli hänen päässään vai naapurin Tiinan. Luultavasti Hollywood-julkkiksen stailaus on onnistuneempi, vaikka ei siitäkään tarvi tykätä. Itse en tykkää, pitkät on paremmat Hallellekin.

Pitkähiuksisessa miehessä on jotain naismaista, tai sitten vain noloa (kuten esim. Hynysen pehkossa on jotain äärimmäisen koomista). Tämäkin on makuasia, vaikka intiaanit on kyllä hiuksistaan huolimatta paljon miehekkäämpiä kuin vaikkapa ne kannabis-mielenosoituksessa marssineet ituhipit.

2a. Makuasioita

Lesboille sopii lyhyet hiukset, jos siis on kyse miesmäisestä naisesta. Sen ymmärtää, vaikka ei sekään välttämättä kaunista ole.

Makuasioita, saahan näistä keskustella.

On monia kauniita lyhythiuksisia nuoria naisia, ainakin täällä. Ylipainoa ei kieltämättä saisi silloin olla eikä mielellään kovin paljon muotojakaan. Lisäksi meikeillä tai pukeutumisella pitää tehdä itsestään tyttömäinen.

[QUOTE="vieras";23757738]Mistä sitä edes aloittaisi... Okei.

Vastailenpa nyt näihin minulle esitettyihin kysymyksiin..

1. Halle Berry ei näytä mieheltä. Hänelle sopii lyhyet hiukset ihan OK, koska on muutenkin kaunis. Kyllä pitkähiuksisena silti olisi kauniimpi.

2. En väitä pitkähiuksisia miehiä naismaisiksi, koska en ole mitään niistä edes puhunut. Lue otsikko: Nuorten NAISTEN hiustyylistä..! Eli miehistä ei tietääkseni ole ollut mitään puhetta..

2a Noh.. Naiset ovat naisia ja miehet miehiä. Naismaiset miehet on yleensä homoja.

3. En tiedä, mutta lesboilla nyt vaan näkee tätä rumaa hiustyyliä hyvin usein. Harvassa ne kauniit lesbot jostain syystä on.. Bi-seksuaalit on sitten erikseen.

mitä enemmän ikää tulee, sitä mukaa tukka lyhenee. kuinka monta 60v tiedät pitkätukkaisena? iän myötä ei ole niin tärkeä juttu korostaa itseään hiuksilla ja koreilla, kyllä elämässä pitää olla muutakin. 30-vuotiaalle sopii vielä pitkä tukka mutta harvalle 4kymppiselle. lyön vetoa, ettei ap ole yli kolmekymppinen ajatusmaailmansa kanssa...

Yhteistyössä