Nuorten naisten hiustyylistä..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiukset on naisen kruunu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmettelen tätä nykynaisten hiusmuotia..!
Keski-ikäisillä naisilla näkee hyvin usein tällaisen lyhyeksi kynityn pehkon, joka usein on värjätty räikeän punaiseksi tms.. Ja ei siinä mitään, suotakoon se keski-ikäisille..

SE vaan ihmetytää kun NUORET naiset pitää tuollaisia lyhyitä hiuksia, jotka sopii paremminkin täti-ihmisille tai mummoille..
Yleensä nämä naiset ovatkin hieman pullukoita tai muuten aika mitäänsanomattomia harmaavarpusia.

Kauniilla / näteillä naisilla on lähes poikkeuksetta pitkät hiukset.
Ja se nyt vaan on totuus, että harvalle naiselle käy paremmin lyhyt kuin pitkä hiustyyli! Naisen pitää olla todella näyttävä, jos on kaunis tälläisessä "kananperse" hiusmallissa.

Nämäkin pullukat ja harmaavarpuset näyttäisivät paljon nätimmiltä jos heillä olisi pidemmät hiukset.

Että MIKSI ihmeessä naiset leikkaavat hiuksistaan sellaisen kammotuksen?? Tiedän tuttavapiirissäni tosi monta NUORTA naista jolla on tällaiset aivan HIRVEÄT lyhyet hiukset. Ja voin sanoa että jokaikinen heistä näyttäisi paremmalta pidemmissä hiuksissa.
Itselläni on pitkät, enkä aio ikinä sortua noihin "muoti-hiuksiin".. :x

Huomaathan että tämä on sinun mielipiteesi!

Olen 25 vuotias. Ja tässähän nimenomaan oli kyse NUORTEN naisten hiustylistä.. Keski-ikäisillä lyhyet hiukset on ihan ok.. Jos tykkää.. Mutta toki pitkät on keski-ikäisilläkin kauniimmat. Tiedän monta, joilla on pitkät hiukset.. Ei se aina mene niin, että hiukset lyhenee kun ikää tulee..

Olen periaatteessa samaa mieltä siitä, että naisella kuuluu olla pitkät hiukset, MUTTA kyllä ne pitkätkin hiukset voi olla rumat. Esim. sellaset ei minkään väriset, tasapaksut, elottomat ja/tai muuten vaan "tylsät".

Kuulostaa ilkeeltä, mutta ap on oikeassa. Suomalaiset naiset tuppaavat leikkaamaan hiuskuontalonsa lyhyeksi kananperseeksi viimeistään kun 35 vuotta tärähtää tauluun. Niin ja kananperse on yleensä punainen. En käsitä. Verratkaa esim. ruotsalaisiin ja norjalaisiin naisiin. Siellä myös vanhemmilla on naisilla on kauniita pitkiä tai puolipitkiä hiuksia, joissa väri on luonnollinen kaunis vaalea tai tumma. Ohuet hiukset ym. on vaan selittelyä. Punainen kananperse on junteista juntein juttu. Älkää hyvät kauniit naiset tehkö sitä rikosta ulkonäöllenne. Pidemmät hiukset ovat poikkeuksetta kauniimmat!!!

Niih..mulla on puolpitkä ja huolisin pitemmäksi jos joskus suostuisi kasvaa. Sen muistan kun kampaajalle menin lapsen syntymän jälkeen, niin kysyi heti että "ei kai sullekkin leikata lyhyttä kun oot kerran lapsen saanut"....

Tjaa. En muista kohdanneeni montaakaan sellaista, joille lyhyempi hiusmalli ei selvästi sopisi, mutta useammankin sellaisen, joille pitkät hiukset eivät näytä sopivan. Iästä riippumatta... Omaa silmää miellyttää eniten sellainen hieman ruuhkatukkatyylinen pehko, huoleton ja helppo mutta kuitenkin pienellä vaivalla laitetun näköinen.

Aivan sama millaista tukkaa ihminen tykkää pitää, kunhan eivät täit hypi silmille.

hauska keskustelu =) . pitkä tukka on upea kun se on hyvin hoidettu ja kiiltävä. lyhyt tukka antaa anteeksi enemmän ja on sitäpaitsi varsin seksikkään näköinen. jos siis on kunnon leikkaus. totean taas, että onneksi meitä on moneen makuun ja kunhan itse on tyytyväinen niin hyvä! elämässä on paljon muutakin kuin hiukset, ainakin minulla ;)

Minullakin on pitkät ja kiharat hiukset, ikää on yli 30v enkä ole aikeissakaan leikata hiuksiani lyhyeksi. Kumma kyllä kun mun kaverit vaan aina sanoo mulle että "sun pitäis leikkaa sun tukka lyhyeksi" "mikset sä leikkaa sun hiuksia lyhyeksi?" Niilä ittellä on lyhyet hiukset ja niitä voi niin ärsyttää kun mulla on pitkät.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;23750671:
itselläni on lyhyt tukka jonka saa tarvittaessa päältä pystyyn ja uskallan väittää että tämä on paljon parempi kuin päätä myöten roikkuva, littana hiirenhäntä.. hiukseni kun ovat säälittävän ohuet ja rasvoittuvatkin supernopeasti . ja mitä punaiseen väriin tulee, olen rakastanut sitä vuosia enkä todellakaan luovu siitä vain siksi että kolmekymmentä tulee täyteen..! :stick:

profiilissahan sulla näyttäisi olevan pitkät..?

olen keski-ikäinen lyhyttukkainen punapää, mutta kakskyt vuotta sitten olis nuorempi, ja silloin annoin tukkani kasvaa pitkäksi, kun ei ollut rahaa kampaamoon (opintolainat, ASPit sun muut). Heti kun rahatilanne koheni, kampaamoon, sillä pitkissä hiuksissa naamani näyttää ihan hevosennaamalta.

Mieluiten aina erilainen leikkaus kuin edellisellä kerralla. Sitten kun alkoi harmaata puskea (jo 30 jälkeen) säännöllisesti väri myös kampaajalla. Mun mielestä se on enemmän hiuksilla leikittelyä kuin "muotia".

Sitäpaitsi kaunis naisen niska on seksikäs.

Yhteistyössä