Nuuskamuikkunen lautanen pitäisi löytää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tietääkö joku mistä vielä löytäisi matalan ruokalautasen (Arabian), missä on Nuuskamuikkusen kuva? Pojan lautanen hajosi ja nyt pitäisi löytää tilalle uusi.
Normaali kauppoja siis etsin, en huutonettiä...

Mun mielestä ainakin Viherlandiassa (Jkl) olevassa tehtaanmyymälässä oli viikko sitten kaikkia matalia lautaisia- me ostettiin myy, muumipeikko, muumipappa ja muumimamma joululahjoiksi.

Harmittaa pienen mielestä jos lautasta ei löydy, mutta minä en yhestä lautasesta ala maksamaan mitään keräilyhintoja.

Olen pääkaupunkiseudulta. Sukulaisia ja ystäviä ympäri suomen maan voin aina vaivata jos jostain tuollaisen löytäisin. Jyväskylässä niitä ei tietty oo... :-(

Mun mielstä niitä oli Kodin Ykkösessä tuossa mein lähellä, siis onko se nyt Porttipuistossa...
Arabiallakin oli vaikka mitä lautasia vielä, ei ollu lopussa olevan näkösiä kasoja...

Muumipeikko Valikoimassa 31.12.2007 asti.
Muumimamma Valikoimassa 31.12.2007 asti.
Muumipappa Valikoimassa 31.12.2007 asti.
Niiskuneiti Valikoimassa 31.12.2007 asti.
Perhe Valikoimassa 31.12.2007 asti.
Pikku Myy Valikoimassa 31.12.2007 asti.
Mörkö Valikoimassa 31.12.2007 asti.
Tuutikki Valikoimassa 31.12.2007 asti.
Tiuhti ja Viuhti Valikoimassa 31.12.2007 asti.
Rakkaus Valikoimissa 31.12.2007 asti.

Muiden valmistus lopetettu jo vuosi sitten eikä niitä enää myydä missään.
Kyselin tuota samaa Arabialta ja näin sanoivat.

Sen vuoksi täällä kyselenkin, kun tiesin että noiden lautasten valmistus loppuu /loppunut niiden hankalan valmistuksen vuoksi (kuva molemmilla puolilla)
Jos vaikka jonkun pikkukaupan hyllylle olis jääny pölyttymään... ;-)

Me ollaan kanssa yritetty pk-seudulta metsästää kaupoista noita aiemmin lopetettuja lautasia mutta mistään ei ole löytynyt. Eikä tosiaan aleta maksaa mitään kiskurihintoja huutiksessa. Ollaan mielummin sitten vaikka ilman.

Meillä nämä lautaset ( ja mukitkin) ovat ihan käyttöä varten. Ja huutishintoja niistä ei todellakaan makseta.

Tiedättekö saakohan mörkö tai haisulimukeja vielä jostain? Poju laittaisi kummisedälle joulupakettiin.

Miten kauan hattivatit sit oli myynnissä? Päivän? Eihän se kovin vanha malli ole, mun muistin mukaan...
Mä luulin et ne lautaset joissa ei päivämäärää ole lukenu jatkaa olemassaoloaan. Höh :/

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Miten kauan hattivatit sit oli myynnissä? Päivän? Eihän se kovin vanha malli ole, mun muistin mukaan...
Mä luulin et ne lautaset joissa ei päivämäärää ole lukenu jatkaa olemassaoloaan. Höh :/

Pari kuukautta sitten ostin itelleni hattvattimukin.

Ei löytynyt lautasia :-( siis nuuskamuikkusta ja haisulia yritin kuikuilla.
Ostin hattivattimukin Tikkurilan k-marketista, viimosen... hinta 10.90.
Haisuli ja pikkumyy mukit ostin pojan kummeille. Mukeja oli paljon kodin ykkösessä, anttilassa ja prismassa... Matalia lautasia ei ole kuin niitä muutamaa , parhaiten löytyy kodin ykkösestä.

Tuota hattivattia vielä ihmettelen, koska mun mielestä se tuli tänä keväänä. Voinko muistaa niin väärin? :-(

Yhteistyössä