Nuvaring tarpeeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syvällä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syvällä?

Vieras
Mistä tiedän olenko laittanut ehkäisyrenkaan tarpeeksi syvälle? Panikoin uutena käyttäjänä (maanantai-iltana aloitin...) nyt varmaan ihan turhaan, mutta kun tuntuu että vaikka työntäisin sen niin syvälle kuin sormella saan, se valuu takaisin alas ja kun laittaa sormen sisään, tuntuu rengas heti parin sentin päässä! Miten sen saisi syvemmälle ja mistä tosiaan tietää onko se tarpeeksi syvällä? Vai helpottaako olo vasta kun vuoto on loppunut?

Jos rengas ei tunnu sisällä ollessaan eikä ole tunkemassa ulos, se on hyvin. Ei emätin ole pohjaton kaivo. Kyllä sen sormella tuntee helpostikin, mutta jos sen saa häpyluun taakse, niin siinä pysyy ehkä vähän paremmin. Seksin jälkeen se on syvemmällä, samoin huomasin että vatsalihasliikkeiden jälkeen se oli painunut syvemmälle.

Ei paniikkia! :-) (onhan se kyllä jännä kapistus uutena, mutta itse olen ainakin tosi tyytyväinen, käyttöä takana jo reilu vuosi)

Illalla pistin sen renkaan niin syvälle kuin sormella työntämällä sain (en edes osaa laittaa sitä niin kahden sormen avulla kuin ohjeessa näytetään!) ja aamulla kun kävin pesulla, kokeilin ja se oli taas n. parin sentin päässä ""suulta"". Onkohan se ihan normaalia? Alkaa epäilyttämään, että olen jotenkin epämuodostunut tai jotain... Tarvii varmaan sitten vaan odottaa sitä seksiä, josko penis työntäisi sen oikeaan paikkaan. :(

Ääh, elä nyt panikoi..

Ihan hyvin se on, ja etenkin jos pöntöllä istuen koitat sitä rengasta niin se on alempana. Jos se ei tunnu pahalta (eli et tunne koko rengasta sisälläsi), niin se on ok. Sijainnilla ei ole väliä, ei sen tarvi pohjalla olla.

Itse laitan renkaan puristamalla sitä toisella kädellä ja toisella kädellä työnnän sitä sisään. Kun se on kohdallaan, sen kyllä huomaa, se asettuu ihan itsestään. Joskus ei mene kerralla oikein, vaikka renkaita on jo käytetty yli 15 kpl.

Okei. Kiitos kun jaksoit vielä vastata. :)

Alapään lihakset tuntuvat vähän kipeiltä, mutta se johtunee siitä että ihan vaistomaisesti niitä jännittää kun rengas on sisällä...

Ite käytän kanssa Nuvaring-rengasta ja oon ollu tosi tyytyväinen tähän asti.

Alkuun (reilu vuosi sitten) mullakin oli tuo sama ongelma, että aina se tuntu 'valuvan ulos'. Joskus vaan oli se tunne, vaikkei se rengas ollut mihinkään valumassa. Se kyllä menee ohi ennen pitkää. Tottumiskysymys kait.

Kuitenkin kun käyttöön tottuu, niin renkaan laittaminenki on helpompaa. Tsemiä sulle, mun mielestä ihan huipputuote. :D

Yhteistyössä