Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Aloitin, kesti menkat 5viikkoa otin pois, en jaksanut enään sitä vuotamista.
Kirkkaan punasta verta ja hulluna valu vaan. En tie kauan ois vielä kestänyt jos ois ollu paikallaan. Hirveet hormoonimyrskytkin kerkesin 4viikon aikana saada ja tunteet vaihteli laidasta laitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:oon kokeillu. se painoi ja hinkkas ja hankas vaikka ois miten päin sen laittanu. niissä oli jokaisessa ainaki miulla semmonen inhottava knööli kylessä. äärimmäisen pieni mutta tuntuva kuitennii...
ja seKIN oli liian korkealla hormonipitosuuella varustettu ehkäisin... ei käyny sekään miulle... :/
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Aloitin, kesti menkat 5viikkoa otin pois, en jaksanut enään sitä vuotamista.
Kirkkaan punasta verta ja hulluna valu vaan. En tie kauan ois vielä kestänyt jos ois ollu paikallaan. Hirveet hormoonimyrskytkin kerkesin 4viikon aikana saada ja tunteet vaihteli laidasta laitaan.
auts
![]()
tarttis aloittaa mut pelottaa kaikki sivuoireet :/ laitetaanko se menkkojen ekana päivänä vai miten?
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:oon kokeillu. se painoi ja hinkkas ja hankas vaikka ois miten päin sen laittanu. niissä oli jokaisessa ainaki miulla semmonen inhottava knööli kylessä. äärimmäisen pieni mutta tuntuva kuitennii...
ja seKIN oli liian korkealla hormonipitosuuella varustettu ehkäisin... ei käyny sekään miulle... :/
minipillereitä oon syöny kerran ja ne teki mut ihan paukapääksi :/ toivon vaan ettei renkaiden kanssa kävis samaa... :/