nuvaring

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulipumpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloitin, kesti menkat 5viikkoa otin pois, en jaksanut enään sitä vuotamista.

Kirkkaan punasta verta ja hulluna valu vaan. En tie kauan ois vielä kestänyt jos ois ollu paikallaan. Hirveet hormoonimyrskytkin kerkesin 4viikon aikana saada ja tunteet vaihteli laidasta laitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Kirkkaan punasta verta ja hulluna valu vaan. En tie kauan ois vielä kestänyt jos ois ollu paikallaan. Hirveet hormoonimyrskytkin kerkesin 4viikon aikana saada ja tunteet vaihteli laidasta laitaan.

auts
:o
tarttis aloittaa mut pelottaa kaikki sivuoireet :/ laitetaanko se menkkojen ekana päivänä vai miten?

oon kokeillu. se painoi ja hinkkas ja hankas vaikka ois miten päin sen laittanu. niissä oli jokaisessa ainaki miulla semmonen inhottava knööli kylessä siis koko reunan matkalta. äärimmäisen pieni mutta tuntuva kuitennii...

ja seKIN oli liian korkealla hormonipitosuuella varustettu ehkäisin... ei käyny sekään miulle... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
oon kokeillu. se painoi ja hinkkas ja hankas vaikka ois miten päin sen laittanu. niissä oli jokaisessa ainaki miulla semmonen inhottava knööli kylessä. äärimmäisen pieni mutta tuntuva kuitennii...

ja seKIN oli liian korkealla hormonipitosuuella varustettu ehkäisin... ei käyny sekään miulle... :/

minipillereitä oon syöny kerran ja ne teki mut ihan paukapääksi :/ toivon vaan ettei renkaiden kanssa kävis samaa... :/

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:

auts
:o
tarttis aloittaa mut pelottaa kaikki sivuoireet :/ laitetaanko se menkkojen ekana päivänä vai miten?

Joo ekana päivänä kun mensut alkaa niin laitetaan. Maksaa sen 45e/3kpl. Kiva kun tuokin raha meni turhaan, kun oli menkat eikä silloin harrasteta seksiä ja sitten nuo 2 lojuu tuolla kaapissa kun en varmasti enään aloita. Ja nyt on kaiken lisäksi kierto ihan sekaisin, kun ei oo tuon lopettamisen jälkeen alkanut vaikka normaalisti on ollut melkeenpä kellon tarkka kierto :/
Ja jos sulle ei hormooni myrskyjen (nyt esimerkiksi niiden) tkia sovi pillerit, niin tuosta renkaasta voi tulla ihan samoja oireita. Tosin mulle ei näköjään homonaaliset passaa ollenkaan, kun saan hirveitä raivo kohtauksia aina silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
oon kokeillu. se painoi ja hinkkas ja hankas vaikka ois miten päin sen laittanu. niissä oli jokaisessa ainaki miulla semmonen inhottava knööli kylessä. äärimmäisen pieni mutta tuntuva kuitennii...

minipillereitä oon syöny kerran ja ne teki mut ihan paukapääksi :/ toivon vaan ettei renkaiden kanssa kävis samaa... :/

noh, miulla sama homma. viittä eri tabua syöny, mikään ei käyny. nuvaringiä gyne ehotti justiinsa sen takia että ku siinä on alhaisin hormonipitoisuus... just, paskat sekään sitte käyny...

meikäläinen ehkäsee kondomilla tai sitte sterilisaatiolla...