nykyajan äidit on niin syvältä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moonika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moonika

Vieras
ihan sen takia ku pitää olla merkkivaatteita ja kaikkea muuta "hienoa" ja sit arvostellaan toisia joilla ei ole niitä merkkivaatteita.

ennen sentään keskityttiin olennaiseen eikä hienostelevaan hössötykseen.. ei se oo ihmekään että nykyajan lapset on niin.. en viitsi edes sanoa!

Noo meillä ei osteta mitenkään merkkivaatteita ensisijaisesti, vaan pääasiassa jopa käytettyjä vaatteita, enkä arvostele toisia pahemmin edes siitä et jos ostavat merkkin vuoksi (tai ei). Mitä nyt saatan tolle reimatec kouhotukselle naureskella =)

Alkuperäinen kirjoittaja moonika:
ihan sen takia ku pitää olla merkkivaatteita ja kaikkea muuta "hienoa" ja sit arvostellaan toisia joilla ei ole niitä merkkivaatteita.

ennen sentään keskityttiin olennaiseen eikä hienostelevaan hössötykseen.. ei se oo ihmekään että nykyajan lapset on niin.. en viitsi edes sanoa!

en ole moista ainakaan tààllà huomannut, vaikka muodin maassa asutaankin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Aha?
Ennen tosiaan keskityttiin olennaiseen ja ajeltiin autoa rööki suussa ilman turvavöitä...

kyllä kuule noita tupakoivia mammoja on vielä tänäkin päivänä! harva se päivä noita näkee...

Autossako? En minä ole kyllä onnistunut näkemään pitkään aikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kyllä kuule laps saa elinikäset raumat, jos sillä ei ole reimatekkiä. Haluatko itse raumatisoida omat lapsesi?

Jos sinä et opettaisi lapsille tuollaista ajattelutapaa niin ei lapsi niin opi ajattelemaan. se olet SINÄ joka upottaa lapsen päähän sen, että pitää olla merkkivaatteita, muuten joudut häpeämään.

Taas näitä aloituksia kun on tullut aika ostaa lapsille syksy/talvivaatteita ja todettu merkkivaatteiden olevan liian tyyriitä omalle lompakolle ja silti kadulla vastaantulevista lapsista joka toisella on merkkivaatteet. VOI SITÄ HARMIA!

Itse ostan nopeasti kasvaville lapsille käytettyjä vaatteita. Niitä kun on PALJON tarjolla ja moneen hintaan.

Kyllä kuule laps saa elinikäset raumat, jos sillä ei ole reimatekkiä. Haluatko itse raumatisoida omat lapsesi?

Jos sinä et opettaisi lapsille tuollaista ajattelutapaa niin ei lapsi niin opi ajattelemaan. se olet SINÄ joka upottaa lapsen päähän sen, että pitää olla merkkivaatteita, muuten joudut häpeämään.

Kyllä se merkkitietosuus voi tulla teininä ja jo ennenki muualta ku kotoa. Ei vanhemmat ole lapselle ainoita vaikutteita, jos et ole sattunu huomaamaan....

Mun lasteni lapsuusaikana mitään reimatekkiä ei oltu vielä keksittykään. Tämän reimatekin ja sen tärkeyden olen oppinut vasta tällä palstalla =) Mutta mä osaan jo huomata kauppakeskuksissa liikkuessani, onko jollain vastaan tulevalla lapsella päällä reimaa vai reimatekkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Taas näitä aloituksia kun on tullut aika ostaa lapsille syksy/talvivaatteita ja todettu merkkivaatteiden olevan liian tyyriitä omalle lompakolle ja silti kadulla vastaantulevista lapsista joka toisella on merkkivaatteet. VOI SITÄ HARMIA!

Itse ostan nopeasti kasvaville lapsille käytettyjä vaatteita. Niitä kun on PALJON tarjolla ja moneen hintaan.

katson laatua, en merkkiä. Ja voin sanoa että ei harmita omasta puolesta yhtään, kun katson hienostelevia mammoja pihapiirissä. Näkee päällepäin että lapsiraukat tulevat olemaan pinnallisia ihmisiä tulevaisuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja m:

katson laatua, en merkkiä. Ja voin sanoa että ei harmita omasta puolesta yhtään, kun katson hienostelevia mammoja pihapiirissä. Näkee päällepäin että lapsiraukat tulevat olemaan pinnallisia ihmisiä tulevaisuudessa.

Lapsethan pitäisi jakaa erillisiin kouluihinki haalarin merkin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Joo-o, muistan hyvin ne 70 luvun paukkupakkas talvet, kun ei ollut edes kunnon toppavaatteita olemas...

Minulla oli anttilasta tilattu ruskea toppatakki, lämmin =) Siis sen ajan mittakaavan mukaan, nyt sellainen taitaisi käydä syys-lokakuun ja huhtikuun poutapäiviin.

Yhteistyössä