Nyt aina ja ikuisesti

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113

aina on niitä jotka väittää, että annettu väärinperustei ja väärälle henkilölle. ja varsinkin nykyaikana. kun lapset on opetettu siihen että kaiken saa. niin onhan se hirvee kun se pysti tai palkinto meneekin jollekin muulle kuin itselle.

No ei tuo aina ihan reilua ole. Tyttären luokalla kiusaajatyttö lahjoi pojat tikkareilla äänestämään itsensä.... Asia paljastui seuraavana syksynä, mutta ei sille mitään enää silloin tehty. Ikävä maine tytölle jäi.

Onhan se ihan naurettavaa, jos lapset itse valitsevat sen hymypatsaan saajan. Helpommin korruptiolle altista sakkia on vaikea keksiä. En ollut koskaan koulussa, jossa noita olisi jaettu, niin ei ole tuttu asia. Äkkiseltään kuitenkin kuvittelisi opettajien olevan oikeita henkilöitä nimeämään hymylapset.

Onhan se ihan naurettavaa, jos lapset itse valitsevat sen hymypatsaan saajan. Helpommin korruptiolle altista sakkia on vaikea keksiä. En ollut koskaan koulussa, jossa noita olisi jaettu, niin ei ole tuttu asia. Äkkiseltään kuitenkin kuvittelisi opettajien olevan oikeita henkilöitä nimeämään hymylapset.
mä aattelin, että opettajat päättää kenelle se kuuluu ja kenelle ei. siellä missä olen ollut kouluissa tuota ei ole koskaan myönnetty kenellekään

Hyi, musitan vieläkin miten kauhea perinne tuo ala-asteella oli. Hymypatsaat saivat aina ne koulun suosituimmat muksut. Pahinta oli se, että opettaja luki ääneen ne äänestysliput ja jos ei itse saanut yhtään ääntä, niin se satutti ja nolotti.

Yhteistyössä