K
Kyllästyttää
Vieras
Ei tule mitään jos vien lapsen nukkumaan. Huutaa, itkee ja rimpuilee kun nostan sänkyyn. Nytkin olen laittanut päiväunille klo 12 ja edelleen lapsi pitää huutoitkua seisten sängyssä. On ihan väsyneen näköinen mutta ei halua käydä nukkumaan. Kerran jo käytiin syömässä välipalaa kun ajattelin, että uni ei tule sen takia, että on nälkä. Mutta 3 tuntia olen tänäänkin kuunnellut itkua ja huutoa sängyn vieressä. Olen lukenut ja laulanut, paijata ei anna vaan työntää äkäisenä käden pois. Sama homma joka ikinen ilta ja päivä nykyään jos minä koitan viedä nukkumaan. Kun isänsä vie käy heti pitkäkseen ja jää tyytyväisenä sänkyyn odottamaan unta.
Kohta tekisi mieli jo luovuttaa ja nostaa lapsi pois sängystä mutta sitten on iltaan asti väsynyttä kiukuttelua ja itkeskelyä kun on niin väsynyt ja kai alta 2 vuotias kuitenkin päiväunet tarvitsisi.
Vinkkejä kiitos!! Millä saan lapsen rauhoittumaan sänkyyn? Aikaisemmin ei ole tarvinnut kuin nostaa sänkyyn ja sanoa hyvää yötä niin nukahtaa itsekseen.
Kohta tekisi mieli jo luovuttaa ja nostaa lapsi pois sängystä mutta sitten on iltaan asti väsynyttä kiukuttelua ja itkeskelyä kun on niin väsynyt ja kai alta 2 vuotias kuitenkin päiväunet tarvitsisi.
Vinkkejä kiitos!! Millä saan lapsen rauhoittumaan sänkyyn? Aikaisemmin ei ole tarvinnut kuin nostaa sänkyyn ja sanoa hyvää yötä niin nukahtaa itsekseen.