Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Ai sä olet siihen ohjelmaan päässyt lauleskelemaan? Minkäs biisin vetäsit?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Ai sä olet siihen ohjelmaan päässyt lauleskelemaan? Minkäs biisin vetäsit?![]()
No joo niin kaiKävin laulelee siinä teltassa kesällä 2007 ja nyt huomena sit tosiaan ne kuvaukset..
Enhän mä voi paljastaa sitä biisiä kun se pitää sit ite arvailla kun kuulee![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koskahan jakso tulee telkasta?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No varmasti jännittää..mut kyllä se hyvin menee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No varmasti jännittää..mut kyllä se hyvin menee![]()
Niin no eihän mun tartte kun istuu siä yleisössä ja ehkä jotenkin huiskuttaa kun miun laulu tulee, mut silti *kääääks*
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:^Ja äitiä hävettää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No varmasti jännittää..mut kyllä se hyvin menee![]()
Niin no eihän mun tartte kun istuu siä yleisössä ja ehkä jotenkin huiskuttaa kun miun laulu tulee, mut silti *kääääks*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No varmasti jännittää..mut kyllä se hyvin menee![]()
Onhan siellä joitan näytetty kolmekin kertaa sen laulun aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No varmasti jännittää..mut kyllä se hyvin menee![]()
Eli pitääks mulla sitten olla sellanen kestohymy päällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eihän tuo niin nyt:Ai mä luulin että meet sinne ohjelmaan mutta meetkin vain kuulokkeet korvissa laulamaan. Kerran kuulin sun laulua täällä, ihan nätti ääni.
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No varmasti jännittää..mut kyllä se hyvin menee![]()
Nyt äkkiä peilin eteen harjoittelemaan, sulla on viä koko yö aikaa....![]()

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No varmasti jännittää..mut kyllä se hyvin menee![]()
Nyt äkkiä peilin eteen harjoittelemaan, sulla on viä koko yö aikaa....![]()
Käviskö tällanen...
![]()
![]()
![]()