Nyt alkaa jo pikkuisen ärsyttää

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Astianpesukoneenkorjaajan pitäisi tulla tänään klo 14 - 16 välisenä aikana. Tiedän, että vielä hällä on puoli tuntia aikaa tulla sovitusti, mutta nyt jo alkaa verenpaine kohota. Mitäs vit mä sit teen, jos sitä häiskää ei näykään?

Aargh! Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin joutua odottamaan jotain sovittua juttua ylipitkään.
Itse pyrin aina pitämään kiinni sovitusta aikataulusta.

Jos sille on tullut joku yllättävän työläs homma eteen, eikä selvinnytkään siitä ennalta suunnittelemassaan ajassa.

noissa korjaus, asennus ym hommissa on niin paha kun ei ikinä voi tietää tarkasti miten pitkään missäkin aina menee.
ja ei voi kamalasti yliaikaakaan varata, koska se voi taas merkitä rahanmenetystä, pientä päiväkohtaista asiakasmäärää, ei kannattavaa

Alkuperäinen kirjoittaja joko tuli:
noissa korjaus, asennus ym hommissa on niin paha kun ei ikinä voi tietää tarkasti miten pitkään missäkin aina menee.
ja ei voi kamalasti yliaikaakaan varata, koska se voi taas merkitä rahanmenetystä, pientä päiväkohtaista asiakasmäärää, ei kannattavaa

Noinhan se juuri on, valitettavasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Joo, ei ne koskaan tuu ajoissa! Sama on jos venaat jotain huonekalukuljetusta, niin saatat venaa turhaan, soittavat että eivät ehdikään tms.

Meille on taas soitettu muutaman kerran etuaikaan, että olisiko kukaan paikalla, kun tulisivat jo nyt.

Mutta ap:n tunne on tuttu. Kerran odotettiin kotona, että päästäisiin ruokakauppaan, kunhan posti kotiinkannettu paketti tulisi, eivät osanneet sanoa mihin aikaan tulevat, joskus illalla. Helpomalla oltaisiin päästy, kun oltaisiin haettu se sieltä postista kaupassa käydessä, ovat vierekkäin. Mutta appiukko kuvitteli, että päästään helpommalla, kun hän maksaa kotiinkuljetuksen :headwall: Aikaisemmin oltaisiin se paketti saatu sieltä postista tunnuksilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Joo, ei ne koskaan tuu ajoissa! Sama on jos venaat jotain huonekalukuljetusta, niin saatat venaa turhaan, soittavat että eivät ehdikään tms.

Mulle oli kerran sovittu huonekalujen kotiintoimitus klo 14-16, ja kun tulin kotiin klo 13 (!) niin huonekalut oli tuotu ja jätetty rappukäytävään. Kannoin ne itse sisään ja soitin liikkeeseen, olin vaan niin kiltti että tyydyin pelkkiin pahoitteluihin...

Uusimmat

Yhteistyössä