Nyt alko ottaa mies päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Mä kuskasin sen kavereittensa luokse, jäin siihen käsityksee et se on hetken siellä ja haen sen sit pois, soitin sille niin se ilmotti et on päättäny lähtee 50km päähän kattelee jotain esiintyjää, sano et voit säkin lähtee(Niin niin, kuskiks )..Alko harmittaa ihan sikamaisen paljon..Suoraan sanottuna vituttaa, mä jo viime viikonlopun kuskasin sitä ja sen kavereita, tänää se laitto mut ajaa jo pois tolta autotapahtumasta kun otti pari, mä jotenkin typeränä ajattelin et vietettäis iltaa kahestaan kun tahtoo noi viikot mennä niin et nähää sen tunnin verran,mut ei... :snotty: Eli joko mä lähen kuskaa känniläisiä ja väistelee idiootteja baariin maha pystyssä, tai jään yksin kotiin illaks, oli niin tai näin niin huomenna täällä makaa krapulainen jätkä joka vaan narisee ja huutelee sängystä "tuo sitä, tuo tätä, mä haluan, mulla on nälkä, käy kaupassa.." :attn:

Ei, en jätä sitä sikaa.. :p

muakin vituttaa jo valmiiksi huominen ja se krapulainen äijä joka makaa tuolla sängyssä!!prkl..
meni vielä ennen lähtöään lapsille lupaamaan kaikkea mitä huomenna tehdään.. no sehän nähdään tehdäänkö yhtään mitään.

No, jotenkin... en tiedä mitä sanoa. Aika huolestuttavaa jos viina merkitsee noin paljon jo ennen lapsen syntymääkin. Toivottavasti tämä mies on niitä harvinaisia tapauksia, joilla se juominen oikeesti loppuu lapsen syntymään. Meillä ei mies makais krapulassa ja huutelis mulle yhtään mitään. Sen oon kerran kokenut ja todellakin olen onnellinen ettei koskaan enää.

Ei se normaalisti tällei peräkkäisinä viikonloppuina ole menny, itseasiassa, onkohan koko raskauden aikana ollu "ulkona" kaikki 4 kertaa, mut jotenkin nyt vaan tökkii ja pahasti...Mä vihaan sitä juoksuttamista ja tota et mulle vaan ilmoitetaan et hei nyt me ollaan päätetty, tulee vähän sellanen "anteeks mut kuka sun vaimos olikaan?" olo..

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Ei se normaalisti tällei peräkkäisinä viikonloppuina ole menny, itseasiassa, onkohan koko raskauden aikana ollu "ulkona" kaikki 4 kertaa, mut jotenkin nyt vaan tökkii ja pahasti...Mä vihaan sitä juoksuttamista ja tota et mulle vaan ilmoitetaan et hei nyt me ollaan päätetty, tulee vähän sellanen "anteeks mut kuka sun vaimos olikaan?" olo..

Sano reppanalle että ootas mä soitan sun äitees tänne, voit sitä sitten passuuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja heluna:
Ei kai sen tarvii joka asiaan sulta lupaa kysyä?

No kyllä mun mielestä olis ihan kohtalaista keskustella asioista, eikä vaan todeta et hei kuule me tehdään nyt näin. Mun mielestä mulla on vähän niinku oikeus vaatia mieheltä sitä yhteistä aikaakin joskus...

Tai no jos ihan tarkkoja ollaan, minä en kieltäny sitä menemästä tai vaatinu siltä mitään, tuumasin vaan että vai niin. Mut se lienee ei sulje sitä ulos etteikö mua sais se asia harmittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
aivan outoa hommaa et parisuhteessa elävien ukot juoksee koko ajan ryyppäämässä

:laugh: Mitäs outoo siinä on? Mun mielestä aika normaalia 23 vuotiaan keekoilua... :p Enpä minäkää kotona istuis selvinpäin jos en paksuna olis.... :whistle:

Njoo, nyt oikeestaan on jo taasen parempi mieli, vois kohta hakee syötävää ja lähtee kattoo et mitä ne jätkät keksii..Jos ei innosta niin lähen sit kotia.. =)

No mä en kyllä ole miehen kanssa istunut kädet ristissä himassa yhtään iltaa kunnes tuli lapset.
Kyllä parisuhteessa elävät voi hyvin juosta baareissa, leffassa,kavereilla jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:

No mä en kyllä ole miehen kanssa istunut kädet ristissä himassa yhtään iltaa kunnes tuli lapset.

tässä puhuttiin ryyppäämisestä. On muitakin vaihtoehtoja kuin juoda tai olla kahdestaan kotona!

Niin.. Ymmärrän kyllä harmin. Kerroit, että oli olettanut ja ajatellut kaikenlaista.. Olitko muistanut kertoa ajatuksistasi miehellesi ääneen? Valitettavasti miehet kauhean huonosti tämmöisiä asioita tajuavat itsekseen vaan heille pitää ihan ääneen toivoa, että olisi kauhean kiva olla yhdessä koko viikonloppu. Hän ei takuulla ajattele mitään pahaa, kunhan vaan ei ole tullut ajatelleeksi, että tahtoisit olla yhdessä tänään. Olen oman mieheni kanssa ollut yhdessä 15v ja alkuun odotin mäkin kovasti ajatuksen lukua. No, eipä tuo oppinut sitä, joten ei auttanut muu, kun alkaa itse kertomaan omista toiveistaan. On muuten huomattavasti helpompaa elämä tässä vaiheessa ;) Kannattaa myös miettiä, miten asiat miehelle ilmaisee. Positiivisella asenteella pääsee tosi pitkälle...

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Niin.. Ymmärrän kyllä harmin. Kerroit, että oli olettanut ja ajatellut kaikenlaista.. Olitko muistanut kertoa ajatuksistasi miehellesi ääneen? Valitettavasti miehet kauhean huonosti tämmöisiä asioita tajuavat itsekseen vaan heille pitää ihan ääneen toivoa, että olisi kauhean kiva olla yhdessä koko viikonloppu. Hän ei takuulla ajattele mitään pahaa, kunhan vaan ei ole tullut ajatelleeksi, että tahtoisit olla yhdessä tänään. Olen oman mieheni kanssa ollut yhdessä 15v ja alkuun odotin mäkin kovasti ajatuksen lukua. No, eipä tuo oppinut sitä, joten ei auttanut muu, kun alkaa itse kertomaan omista toiveistaan. On muuten huomattavasti helpompaa elämä tässä vaiheessa ;) Kannattaa myös miettiä, miten asiat miehelle ilmaisee. Positiivisella asenteella pääsee tosi pitkälle...

no kyllä fiksu heppu tajuaa että jos vaimoke raskaana että onko viimesen päälle älykästä ravata ryyppäämässä

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:

no kyllä fiksu heppu tajuaa että jos vaimoke raskaana että onko viimesen päälle älykästä ravata ryyppäämässä

No kaikki ei kammottavan fiksuja aina jaksa olla ja silti ovat ihan kehityskelpoisia. Ei voi nainen vaan levätä laakereillaan ja odottaa, että mies toimii "oikein", jos ei ole itse edes kertonut, mitä odottaa ja olettaa. Ja sittenkin joutuu vielä keskustelemaan niistä toisen toiveista ja odotuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

tässä puhuttiin ryyppäämisestä. On muitakin vaihtoehtoja kuin juoda tai olla kahdestaan kotona!

Jos olisin lapseton 23v ja aurinkoinen lauantai-ilta niin todennäköisesti olisin enemmin juhlimassa baarissa kuin oopperassa siemailemassa sivistyneesti cavaa vaikka se soveliammaalta kuullostaakin.

Jos olisin lapseton 23v ja aurinkoinen lauantai-ilta niin todennäköisesti olisin enemmin juhlimassa baarissa kuin oopperassa siemailemassa sivistyneesti cavaa vaikka se soveliammaalta kuullostaakin.

voisin mäkin olla,mutta en niin että olisin ollut edellisenä viikonloppuna ja raskaana oleva kumppani kotona tai kuskina;)

voisin mäkin olla,mutta en niin että olisin ollut edellisenä viikonloppuna ja raskaana oleva kumppani kotona tai kuskina;)

Itse en näe yhtälössä mitään ongelmaa.

Itse en näe yhtälössä mitään ongelmaa.

No sillä tää koko juttu alkokin mua nyt jo naurattaa, kun ei mua se ottaminen haittaa sinällää, eikä sekään että se haluaa mennä, vaan se että informaation kulkeminen tuntuu olevan taas tänään olematon... :D

Jos ja kun toisinaan toi miu oma rakas hani kulta mussukka pussukkani (lisää ällöttävää lässytystä :D ? ) hommaa itellee rapulan, ja jos ja kun erehtyy minult pyytään jotain ylellisyyttä -hae kaupast sitä ja tätä- nauran sontaset ja istun tähän!
Teehä miä ny ruuat ja annan mut mitää en lähe hakeen jos en haluu!!
Sit tuo pupunen lutunen pistää päälle ja lähtee raahustaan kauppaan ostaan sitä mitä haluu, miä teen oman herkku listani ja annan rahat matkaan ja sit tuo murunen tuo ne miule ja lapsille mitä tilattii :D
Enkä miä oo kioro enkä ilkee :saint:

Miua ärsyttää jos ja kun toi joskus makaa tääl haisevana ja valittavana :kieh:
Mineen kiellä, mut en kyl järjestä seuraavan päivän mitää erityistäkää!!

Moon pirttihirmu :laugh:

Yhteistyössä