Nyt alkoi laihdutus! (Reductil)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juteltiin tossa ja lupasivat olla toistaseks syömäti herkkuja ehtoisin, ne ehtoot kun mulle on vaikeimpia.

Mun mielestä tätä lääkettä ei suositella raskaana tai imetyksen aikana kun vaikutuksia ei ole tutkittu.

kovin montaa kuuria, aloituksessa tukena varmaan hyvä, mutta ei pitkiä aikoja.
Huonosti tosiaan vielä pitkän aikavälin näyttöjä lääkkeen turvallisuudesta.

Itse syön 3kk ja katson sitten jatkon. Ekan kuukauden aikana -2kiloa ja mitat 95kg 163senttisessä varressa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Aria:
Onnittelut reduista!! Aloitin itse marraskuussa 2007 ja nyt on 60 kg poissa. Kyllä ne auttaa ja voin suositella. Itse haen tänään paketin ja pudottelen 40 kg pois hissukseen.

Oliko sulla yli 100 kg ylipainoa??? Ei tietty tarvi vastata, jos et halua.

Et oo tosissas et kysyt? Laskes vähän?

Minäki ajattelin niin kauan näitä syödä, että vatsa tottuu pienempiin annoksiin ja säännölliseen rytmiin. Apunahan näitten tulis vaan ollakki, ei niitä voi loputtomiin rouskia
Liikuntaa tarvis lisätä huimasti, olen vaan niin kovin laiska liikkuja.

Onko tutkittu onko tuosta lääkkeestä sitten kuitenkaan mitään hyötyä? Jos syö lääkettä ja laihtuu ja sitten kuitenkin vanhat elämäntavat palautuvat niin kilot tuleva nopeasti takaisin lääkkeen lopetuksen jälkeen.

Ap, niin minäkin kun vuosi sitten alotin laihduttaan että ei musta salille, kävelyille ole, ja niin vaan oli. Kyllä se motivaatio kasvaa kun liikut, huomaat että tuloksia syntyy, se pistää jatkamaan vaan. Mulla on se toinen mikä pisti p.askan lentämään, mutta ei ollut apua mitään, rahat vaan meni hukkaan. Paremmin saan aikaan liikunnalla, terveellisellä ruualla. Se on vaan valitettavan totta et se pelkkä pilleri ei laihduta, pitää myös olla tarkka ruokavalion kanssa, eikä lipsua viikoittain.

Minäki ajattelin niin kauan näitä syödä, että vatsa tottuu pienempiin annoksiin ja säännölliseen rytmiin. Apunahan näitten tulis vaan ollakki, ei niitä voi loputtomiin rouskia

Jos et ole kaukana,minusta saat lenkkiseuraa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Onko tutkittu onko tuosta lääkkeestä sitten kuitenkaan mitään hyötyä? Jos syö lääkettä ja laihtuu ja sitten kuitenkin vanhat elämäntavat palautuvat niin kilot tuleva nopeasti takaisin lääkkeen lopetuksen jälkeen.

Onhan tätä tutkittu, mutta niinhän se menee kaiken laihduttamisen kanssa että tavat on muututtava ja pysyttävä parempana jatkossakin. Muuten taas paino nousee.
Tällä kertaa olen jo (toivottavasti) vanhempi ja viisaampi etten päästä kiloja takaisin. Toisaalta, johan tuo pelko monista sairauksista + selkä/jalkavaivoista motivoi paremmin kuin nuorempana. :)

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:

Missäs asut? :)

Etelässä

Mulla käytössä viime kesästä,lähtö oli 160 ja 83kg.Pyysin suoraan 15mg(olin kuullut ja lukenut aika paljon näistä.Nyt paino n70kg ja voin sanoa että viimenen kk on mennyt siihen ettei oikein tehoa välttämättä huomaa.Pidin kahden vkon paussin ja aloitin uudelleen ja kyllä huomas taas että toimii.Oon kyllä harrastanut liikuntaakin pari/kolme kertaa vkossa.Todellakin voin sanoa että vie ruokahalun ja mikä parasta, rakastan herkkuja....nyt ei pysty vetää kun muutaman rivin max suklaalevystä,mikä ennen meni ihan tosta vaan.Tsemppiä sinne

Alkuperäinen kirjoittaja Kuules:
Ap, niin minäkin kun vuosi sitten alotin laihduttaan että ei musta salille, kävelyille ole, ja niin vaan oli. Kyllä se motivaatio kasvaa kun liikut, huomaat että tuloksia syntyy, se pistää jatkamaan vaan. Mulla on se toinen mikä pisti p.askan lentämään, mutta ei ollut apua mitään, rahat vaan meni hukkaan. Paremmin saan aikaan liikunnalla, terveellisellä ruualla. Se on vaan valitettavan totta et se pelkkä pilleri ei laihduta, pitää myös olla tarkka ruokavalion kanssa, eikä lipsua viikoittain.

Kyllä tää pilleriki omalta osaltaan lisää motivaatioo.
Kun saa tämmösen avun (josta joutuu maksamaanki) niin ei sitä viitti heittää hukkaan.
Ja totta, motivaatio lisää motivaatiota, tai miten se ny menikään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Onko tutkittu onko tuosta lääkkeestä sitten kuitenkaan mitään hyötyä?
Tietenkin on tutkittu. Aika harva sairaalloisen lihava on sitä vapaaehtoisesti. Kuinka monen heistä kuvittelet olevan terveitä aineenvaihdunnalta tai ruokaan suhtaumiselta? Laihdutus ilman lääkkeen tukea ei välttämättä kertakaikkisesti vain onnistu. Lääke tukee painonpudotusta, mutta ei itsenäisesti saa sitä aikaiseksi. Ei vaan saa kevennetty ruokavaliokaan, jos sokeri- ja rasva-aineenvaihdunta on ihan sekaisin.

Etelässä

Voih ja mä oon täältä Satakunnasta :/
Ois kyl ollu kiva saada lenkkiseuraa.

Etelässä

Voih ja mä oon täältä Satakunnasta :/
Ois kyl ollu kiva saada lenkkiseuraa.

:snotty: No mä tsemppiin sua täällä

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Tarvitsee ehdottomasti muutoksia ruokavalioon, mutta tällä reseptilääkkeellä on oikeasti joillekin apua. Ei ole mikään huuhaapilleri apu-lehden sivuilta ;) (vastailen näin sivusta)

ei auttanu mulla nuo. kokeilin sitten sitä vahvempaakin xenicalia mutta tuntui että paska tulee housuun asti koko ajan enkä edes vessaan ehtiny. eikkä voinu olal vieraita ku koko ajan pieretti niin kauheesti.

Tuo reductil ei itellä auttanu ku tabu piti ottaa aamulla, mulla syötätytti aina iltasin ja ei ollu tabulla enää vaikutusta. jos otti päivemnällä meni yöunet ku sehä on piristyslääke.

Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Tuo reductil ei itellä auttanu ku tabu piti ottaa aamulla, mulla syötätytti aina iltasin ja ei ollu tabulla enää vaikutusta. jos otti päivemnällä meni yöunet ku sehä on piristyslääke.

Huomasin noin tunti lääkkeenoton jälkeen, että tunsin itteni jotenki hirveen energiseks. Kyllä seki ohi meni ja noin neljän aikaan taas väsytti.
Itekki pelkään näitä iltoja kun sillon mun ahmimishimo on suurimmillaan, mutta täytyy vaan pitää itteensä niskasta kiinni ettei sortuis.
Nuo kun tossa rouskutti sipsejä ni oli pakko hakee syötävää.
Olin sitte reipas tyttö ja söin vaan yhen leivän ilman päällisiä, myöhemmin appelsiinia ja join vettä niitten kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla käytössä viime kesästä,lähtö oli 160 ja 83kg.Pyysin suoraan 15mg(olin kuullut ja lukenut aika paljon näistä.Nyt paino n70kg ja voin sanoa että viimenen kk on mennyt siihen ettei oikein tehoa välttämättä huomaa.Pidin kahden vkon paussin ja aloitin uudelleen ja kyllä huomas taas että toimii.Oon kyllä harrastanut liikuntaakin pari/kolme kertaa vkossa.Todellakin voin sanoa että vie ruokahalun ja mikä parasta, rakastan herkkuja....nyt ei pysty vetää kun muutaman rivin max suklaalevystä,mikä ennen meni ihan tosta vaan.Tsemppiä sinne

No mulla sama paino ja pituus ja ihan ruokavalion muutoksella ja liikunnan lisäämisellä olen pudottanut saman verran painoa, ja aloitin vasta syksyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja dahlialle kys:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Öökkänä:
Ei ole kokemusta, mutta mielenkiinnosta kysyn, että sillä lääkkeelläkö laihtuu, ettei tartte tehdä elämäntaparemonttia?

Ei laihdukaan! Lääke vain auttaa siinä (jos auttaa). Minulla ei auttanut. Tai huomasin kyllä lääkkeen vaikutuksen, ei tehnyt enää yhtään mieli ruokaa ja vessassa piti ravata. Silti ei grammaakaan lähtenyt. :/

Ap:lle toivotan parempaa onnea! Minulla oli kroppa niin sekaisin, että kilot pysyivät teki mitä tahansa. Nyt pikkuhiljaa jumi lauennut (saatu happo/emäs tasapaino kohdilleen ja poistettu ylimääräiset kuonat). Ehkäpä tämä painokin sitten lähtee alaspäin. :D

miten sait happo/emäs tasapainon kohdilleen?
entäs nuo kuonat pois?
vinkkejä? :)

Luontaistuotekaupassa tädillä oli sellainen pilleri, joka laitettiin suuhun. Se kertoi mikä on vialla ja sitten täti osasi suositella oikeat tuotteet apuun. :D
Ja pilleri ei huijannut, mieheni otti sellaisen kanssa eikä hänellä tullut siitä mitään makua, eli mikään ei ollut miehen kropassa vialla (eikä ole ollutkaan).
Taisi olla Pasque tai jotain sinne päin se emäsjauhe mitä käytin.

Ja tuo kuonanpoisto on ihan uusi hoitomenetelmä Suomessa. Vaatii n. 6 kerran hoitosarjan (joka toinen päivä). Jalat laitetaan veteen, jossa on suolaliuosta. Sinne tulee myös sellainen joku mikä lie vempain ja kone säätelee sitä. Sitten istutaan 30min ja veteen liukenee kuona-aineita sekä rasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon saman pituinen ja painan 106kg... Ei ole lääkäri edes ehdottanut tuota lääkettä, miten sait sitä? Pyysitkö itse? KIITOS jos voisit hieman kertoa taustaa :)

Mä kävin muissa asioissa lääkärillä ja pyysin samassa koittamaan mahassa olevaa pattia, sanoi olevan rasvapatti ja suositteli laihdutusta. Kysyi sitten, että haluunko apua siihen ja määräs nuo pillerit. Ei tarvinnu pyytää. :)
Se oliki naislääkäri, että ymmärtää kai näitä asioita paremmin.

Kyllä säki ne varmasti saat jos pyydät! :)

ja sellaista kylmän hien tunnetta. On mulla toi resepti mutta en tiedä jatkanko. lääkäri suositteli kokeilemaan sen 3kk, mutta en tiedä vähän pelottaa kun tuli sellainen "huumattu" olo.
Noh, huumesukunenhan tuo lääke onkin..

Yhteistyössä