nyt alkoi vituttaan ja pahasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heitänkö äijän seinään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
soitin vähän aikas sitten ja vastas pitkän hälytys äänen jälkeen... oli kai ollut saunassa. kysyin jostain naisesta ja kielsi heti, mut sitten kun aloin tivaamaan et kuulin kyllä puhelimessa naisen äänen viime soittokerralla niin sanoi et joo, täällä on pari tyttöä, tulivat mukaan eilisen baarireissun jälkeen... sitten laitoin jo luurin kiinni. en kyl kestä kuunnella enään mitään muuta.

Missäs se mökki on? Jos tässä lähellä, niin lähen kattoon! Mä oon hyvä näissä jutuissa, tuonko ukon kotia vai vienkö naikkosen lähimmälle bussiasemalle! ?? :headwall:

en tiiä mitä naisia ovat ja mitä vielä siellä tekeävät jos eilen yöllä ovat mukaan tulleet baarista.. ja kenen naisia.. miehiä siellä on 6. kaks tunnen hyvin mutta muita en... vittu sentään. tän jälkeen meiltä ei lähetä minnekään

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Missäs se mökki on? Jos tässä lähellä, niin lähen kattoon! Mä oon hyvä näissä jutuissa, tuonko ukon kotia vai vienkö naikkosen lähimmälle bussiasemalle! ?? :headwall:

no matkaa on jotain 95km tai jotain... ja kun ei ole sitä autoa millä menis raahaan sen miehen sieltä kotiin. mä en lapsieni kanssa mahdu tohon meidän kauppakassiin kun ukko vei sen paremman. perse sentään.

esim anoppi olis nyt just paikallaan hoitaa lapsia silläaikaa et pääset käymään. hyvä olis hänenkin kuulla millaista poikansa touhuaa kavereidensa kanssa.

ja jos on vielä tein mökki, niin ukkos on toiminu kyl tosi ilkeesti. hyvässä lykyssä ne naiset on seuralaisena jollekin naimisissa oleville tyypeille. inhottavaa sekottaa kaverisuhteet tuollalailla.

eli nyt joku hoitaa lapsia että pääset lähtee. heität kaikki ylimääräiset ihmiset sieltä ulos ja sanot ettei tällasta ollut sovittu!

Kuule. Nyt teet niin, että laitat sen oman puhelimesi kiinni. Lähdet vaikka jonkun kaverin/sukulaisen luokse, etkä ilmoita ukolle mitään. Saa tulla tyhjään kotiin. Minä tekisin vielä niin, että siivoaisin oikein kunnolla, että koti näyttäisi "tyhjältä" saisi sitten mietiskellä aikansa siellä kotona missä mennään....

oma anoppi on 75km päässä, tosin eri suunnassa kuin tuo mökki- ja se ei ole meidän...jos joku vaan tulis noita tenavia katsomaan niin heti lähtisin. sen verran vituttaa jo...

voi herra mun jee. ompa kauheaa että ukkos on mökillä ja siellä on naisia. ai niin, mä unohdinkin, että siellähän ne tietenkin paneskelee 24h. kyllä on luottamus kunnossa suhteessa joo-o.

ja anteeksi, mutta tämä oli vaan se mitä mulle tuli mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No saathan sä sinne jonkun, jos vain haluat!

Jos et mene paikalle miehesi kaunistelee koko jutun myöhemmin, etkä voi tietää mitä hommailee sun selän takana!

eli siis ketä saisin.. anteeks vaan, asutaan paikkakunnalla jossa ei ole tuttuja ja se lähin on just sen 75km päässä. ja luottamus pulaa ei ole ennen ollut, nyt vain jotenkin mietityttää....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No saathan sä sinne jonkun, jos vain haluat!

Jos et mene paikalle miehesi kaunistelee koko jutun myöhemmin, etkä voi tietää mitä hommailee sun selän takana!

eli siis ketä saisin.. anteeks vaan, asutaan paikkakunnalla jossa ei ole tuttuja ja se lähin on just sen 75km päässä. ja luottamus pulaa ei ole ennen ollut, nyt vain jotenkin mietityttää....

missä asut?

ei v*ttu, :laugh: anteeks nyt vaan mut kyllä te teette joka asiasta niin suuren. :D mitä sitten jos siel on jotain naisia, onhan ne kaverit ne voinu sinne roijata? eikö teidän miehillä ole aivoja joilla ajatella mitä saa/ ei saa tehdä? tai jos ette luota että mies ei petä niin miks ylipäätään olette niiden kanssa? jos vähän vilkaseekaan toiseen akkaan niin jo ollaan kantamassa kimpsuja ja kampsuja ulos... huoh... :D

Alkuperäinen kirjoittaja heitänkö äijän seinään:
mies soitti viikonloppulomaltaam (on kavereidensa kanssa mökillään)
kaikki oli hyvin ja kyseli kuulumisia ym... sitten yht äkki meidän keskustelun kesken sanoi et nyt täytyy lopettaa.. no ei siinä sitten mitään mutta takaa kuului selkeästi naisen ääni joka jutteli ja nauroi. ja sitten vielä ennen lopettamista kuulin et tää nainen sanoi mieheni nimen ja et tuu tähän viereen nyt.. puhelu loppui suht nopeaan ja yritin soittaa uudelleen koska en ees ehtinyt kysymään että kuka muija siellä oikein on.
nyt känny on suljettuna. vittu sentään että nyt sieppaa..

mee mökille ja heitä niin että paska valuu pitkin seiniä (quote pikkupojat-leffasta) :D

ei vaan oikeesti, kyllä muakin ihmetyttäis että mikä veetun muija!!! ja miks se tommosia MUN miehelle sanois? menisin mökille ja vetäisin siltä muijalta karvat kartanolle. ja miehen nostaisin oikeesti seinälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
ei v*ttu, :laugh: anteeks nyt vaan mut kyllä te teette joka asiasta niin suuren. :D mitä sitten jos siel on jotain naisia, onhan ne kaverit ne voinu sinne roijata? eikö teidän miehillä ole aivoja joilla ajatella mitä saa/ ei saa tehdä? tai jos ette luota että mies ei petä niin miks ylipäätään olette niiden kanssa? jos vähän vilkaseekaan toiseen akkaan niin jo ollaan kantamassa kimpsuja ja kampsuja ulos... huoh... :D

öö..ehkä siks että mies ei ensin vastaa puhelimeen ja sit valehtelee etteis iellä ketään oo. kyllä munkin epäilys kasvais. jos on kaikki ok niin miks mies valehtelee ja töppää? ;)

ap:lle :hug: toivottavasti kaikki oikeesti väärinkäsitys ja miehesi ei oo pettäny. ukko on kyllä tehny ruman tempun sulle ja sulla on oikeus olla vihainen ja surullinen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:

Juu, tätä samaa ihmettelen minäkin! Onks teil naiset huono itsetunto tai jotain.....

on niillä! täällä on tapana että jos jonkun mies vilkaiseekin toista naista käsketään jättämään se sika ja heti! mutta jos nainen pettää miestä sanotaan vain että ei kannata kertoa, ei se haittaa ja niin edelleen!!!!

mee mökille ja jos se siellä toisen kanssa on niin eikun vaihtoon!kukaan ei ansaitse pettävää miestä ja voit lohduttautua myös sillä et yleensä suhteet jotka alkaa petoksella ei kestä!voimia kurjaan tilanteeseen :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
on niillä! täällä on tapana että jos jonkun mies vilkaiseekin toista naista käsketään jättämään se sika ja heti! mutta jos nainen pettää miestä sanotaan vain että ei kannata kertoa, ei se haittaa ja niin edelleen!!!!

Tässä ei ole kyseessä tietääkseni se että mies on vilkuillut muita (jos edes on) vaan pää pointti on tietääkseni se että, ukko valehtelee siellä olevansa vain jätkien kesken ja lyö puhelimen kiinni, sen jälkeen kaveri valehtelee ettei siellä ole naisia ja ei vastaa enään puhelimeen, sitten kun oma ukko vastaa niin väittää ettei siellä ole kuin jätkiä, mutta ap sanoo kuulleensa naisten ääntä ja sen jälkeen ap:n ukko tunnustaa siellä olevan pari naista jotka baarista sinne mukaan veivät. miksi tuollaisesta pitää valehdella jos on puhtaat jauhot pussissa?

Yhteistyössä