Nyt kyllä ottaa aivoon niin saatanasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen syystäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja grey:
Ei nyt liity asiaan, mut miksi ihmeessä se on aina niin, että harmaat vittuilee ku mitkäki ja kirjautuneet taas lohduttavat =)
Kieltämättä mä ihmettelen, et miksi sun anoppi tietää sun asioista, mut äitisi ei? Voimia kuitenkin!

Se kuuli siitä ensimmäisenä, koska on VAIN anoppi. Mä kyllä olisin kertonut mun vanhemmille MUN tavalla kun aika olisi ollut sopiva. Mutta tän huomaa...

Kiitos kaikille, jotka tilanteen ymmärsivät. Asia kuitenkin näin, että lapset ei tapaa noita ainakaan kesän aikana enää. Jos ei anoppi itse vaivaudu pyytämään anteeksi, niin olkoon sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Antoiko/antaako miehesi palautetta äidilleen? Tuo on kyllä törkeästi tehty anopiltasi. Inhoan sitä, kun ihmiset puuttuvat asioihin ilman lupaa. Tästä lähtien sitten anopille ei varmaan kannata paljoa kertoa.

Toivottavasti asiat selvenevät. :hug:

Ps. Aukaisen kohta messengerin, jos haluat jutella.

Ei ole antanut, kun ei oo anoppi sille soittanut. Eikä me sille edes soiteta. Antaa sen nyt miettiä asiaa. Enkä jatkossa kerro sille kyllä enää yhtään mitään. Siinä saa syyttää itseään, jos ei tiedä.

Joku tuolla mainitsi, että lapsia ei kannata sotkea mukaan. Niin sanonpahan vaan, että anoppi osaa kyllä piilovittuilla lasten kautta, eli eipä sekään kovin aikuismaista käytöstä ole. Selittää tyyliin vanhimmalle muksulle, että "voi voi, miten se äiti ei taaskaan ole osannut sulle laittaa tätä oikein". Esim. vaatetta. Ja mähän puen lapseni just silleen, kun minä haluan. Siihen ei puutu mun vanhemmat eikä anoppi.

Alkuperäinen kirjoittaja harmailen syystäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Antoiko/antaako miehesi palautetta äidilleen? Tuo on kyllä törkeästi tehty anopiltasi. Inhoan sitä, kun ihmiset puuttuvat asioihin ilman lupaa. Tästä lähtien sitten anopille ei varmaan kannata paljoa kertoa.

Toivottavasti asiat selvenevät. :hug:

Ps. Aukaisen kohta messengerin, jos haluat jutella.

Ei ole antanut, kun ei oo anoppi sille soittanut. Eikä me sille edes soiteta. Antaa sen nyt miettiä asiaa. Enkä jatkossa kerro sille kyllä enää yhtään mitään. Siinä saa syyttää itseään, jos ei tiedä.

Joku tuolla mainitsi, että lapsia ei kannata sotkea mukaan. Niin sanonpahan vaan, että anoppi osaa kyllä piilovittuilla lasten kautta, eli eipä sekään kovin aikuismaista käytöstä ole. Selittää tyyliin vanhimmalle muksulle, että "voi voi, miten se äiti ei taaskaan ole osannut sulle laittaa tätä oikein". Esim. vaatetta. Ja mähän puen lapseni just silleen, kun minä haluan. Siihen ei puutu mun vanhemmat eikä anoppi.

Voi jessus, toi on kyllä kuvottavaa ja raivostuttavaa, että lapselle puhutaan noin. Ite räjähtäisin. |O

Niinpä. Ja sitte nää miettii täällä miksi en anna lasten tavata anoppia.. No, jotkut ymmärtää, toiset ei ja jotkut on vaan pirullisia muuten..

Mutta onneks ei oo tarvetta nähdä ja on mökillä tänä kesän ja silleen.. Toivon mukaan ei soittelekaan, mies tietysti kanssa allapäin, onhan kyse hänen äidistään. Mutta mä en sulattele enää, olen sitä kuitenkin kestänyt sen 5 vuotta.. Ei kiitos enää.

Mie muistan, kun kaksosia oottaessa oltiin anopin kanssa ilmiriidoissa. Mietin, että toimeen ei tulla enää koskaan. En mie oo vieläkään kokonaan unohtanu mitä sanottiin toisillemme, mutta nykyään ihan ok välit. :) Toivottavasti teilläki välit korjaantuu. Tosin mun tapauksessa kummassaki oli vikaa, ei säästelty sanoja.

Ehkä joo.. Sen näkee sitten ajan kanssa. Mä lähen laittaa lapset nukkumaan nyt, ne ei tee muuta kun kiukuttelee. Mesessä voitaisiin nähdä. Jos jaksat tulla. :)

Tääl kaksosten iltapala vasta jäähtymässä. Isommat jo maate. Mie en enää viitti messengeriä aukaista, kun kohta taaaas koneelta pois ja takaisin pääsen joskus klo 22-23, ehkä.

Yhteistyössä