nyt alkoi vituttaan ja pahasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heitänkö äijän seinään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei varmasti, mutta kun tätä jälkeenpäin puitiin niin kaikki miespuoliset olivat sitä mieltä että se on "miesten juttuja" ja kaikkihan sitä tekee. HÄH? Ja aika lapsellista väittää että kotioloista olisi pettäminen kiinni. Kyllä se on kiinni vain ja ainoastaan pettäjän pääkopasta.

Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Kyllä se on miehen päästä se vika kotoisin eikä vaimosta!!!

Tietty miestyyppi pettää vaik olis Angelina Jolie odottamassa kotona hame korvissa.

Samaa mieltä.
Mun miehellä olisi nyt hyvät mahikset pettää. Olen raskaana, ei edes nukuta samassa sängyssä muusta puhumattakaan. TIEDÄN ettei mies petä!!!

Exänsä kanssa oli monta vuotta huonoa aikaa, EIKÄ hän pettänyt, vaikka syytä olisi ollut ainakin jos ajatellaan, että ikävät kotiolot ajaa pettämään. EI pettänyt.

Huonot kotiolot ja ikävä muija voivat olla laukaiseva tekijä, että käydään vieraissa, mutta mikään syy se ei ole.

Toiset pettää, vaikka kotona olisi kaikki hyvin. Toiset menee vieraisiin, vaikka kotona olisi kaikki kunnossa.
Ehkä pettäjä ajattelee, että "minulla on oikeus", ja että jos toinen ei tiedä, se ei loukkaa.
Syynä on enemmänkin oma nautinnon halu.

Nykymaailma on semmonen, että haetaan parempaa koko ajan, ei tyydytä siihen mitä on.
Mietitään, onko työpaikka se paras, vai olisko joku toinen paikka parempi. ONko kumppani nyt ihan taatusti se oikea, vai olisiko jossain vielä oikeampi, parempi.
Mietitään, että onkohan tämä seksi nyt sitten sitä hyvää seksiä, kun aina se ei tuo hekumallista tajunnat räjäyttävää nautintoa, ja haetaan sitä jostain muualta.

Lähdetään toteuttamaan omia fantasioita.

Se, että mies pettää, ei tarkoita sitä, etteikö kotoakin "saisi". Minulla oli mies, exä jo, jolle en sitten yhtäkkiä enää kelvannutkaan. En moneen vuoteen. Hyppäsi sitten vaan toisen hameen alle. Siis: kotoakin olisi saanut ja niin paljon kuin vain haluaa, eikä hommassa vikaa ollut. Ei vain kelvannut. Halusi muuta.

Viinit, pitsialusasut ja viettelyt ja muu lätinä että naisen kuuluu sitä ja tätä, vaatekaapin sisällön vaihto tai kampauksen uudistaminen - mikään ei auttanut. Kun rakkaus loppui, loppui kunnioitus ja mielenkiinto. Sen sijaan että se tyyppi olisi asiasta mitään puhunut, esim,. että tää on loppu nyt, mies vaikeni, pihtasi ja hyppäsi toiseen petiin.

Kotiolot menee taatusti huonoksi, jos toinen lopettaa seksielämän ilman mitään järkevää syytä ja kieltäytyy puhumasta asiasta. Sitten voidaan sanoa, että kotona on NIIIIIN ikävää, että "minulla on oikeus käydä vieraissa". HAH

Ai niin.
Muistui mieleen ikivanha juttu, kun elin ns. teinisuhteessa.

Oltiin siis hurjan nuoria ja "leikittiin kotileikkiä". Kaveria vaan ei kotona kiinnostanut olla, oli aina menossa.

Vanhempi naisihminen, vaimo ja äiti, tokaisi: on vaimon vika jos mies ei viihdy kotona. Naisen kuuluu tehdä kodista semmonen, että mies viihtyy siellä.

Olin lyöty. Mietin miten siitä kodista semmosen teen, että mies viihtyisi? Kun siellä ON kotitöitä läjäpäin, kun siellä ON se yhteinen lapsi, pieni lapsi, joka vaatii omansa.

Vaikka minä yksin vastasin kodin pyörittämisestä ja pullakin tuoksui, en siitä semmosta saanut, että mies olisi viihtynyt ja kotona pysynyt. Vieraissa tämä ei juossut, juoksenteli kaikkialla muualla, omassa kotonaan = vanhemmillaan, kavereillaa, työssä yötä päivää.

Eron jälkeen hän tapasi uuden naisen, jonka ainutlaatuisuutta tää äijä suitsutti, että miten paljon parempi on kuin minä jne. Hienoa. Kotona ei silti sen paremmin viihtynyt kuin ennenkään.

Ei ap:lla välttämättä ole (tähän asti) ollut huono suhde. Minä uskallan kyllä päästää miehen menoillensa ja luotan häneen, mutta jos soittaessa väittäis ettei ole naisia vaikka selvästi sen kuulisin niin kyllä hälytyskellot soisi jo lujaa! Ja jos kaikenlisäksi ei puhelimeen vastaisi.
Eihän siinä sitten mitään jos itse myöntää naisten läsnäolon ja puhelimellakin hänet saisi kiinni tarvittaessa. Niinpä.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Mulle oli aikoinaan aika avartavaa todeta että nään pohjosen poijaat kun lähtee mökille "äijäporukassa" niin venäläistä hutsua oli mukana melkein enemmän kuin niitä miehiä. Ei tod mitään baarihoitoja vaan suunnitellusti tilattu blondi, brunetti ja punapää hyvissä ajoin etukäteen koko viikonlopuksi. Joo, enkä olis ikinä voinu uskoa..... s*tana...

Ei yleistetä kuitenkaan. Itse en tunne montakaan miestä, jotka maksullisissa kävis.
En voi yleistää sitäkään, että kaikki etelänmiehet ja naiset käy vieraissa lapissa käydessään. Jotkut vaan.

Yhteistyössä