V
voi parku
Vieras
Mistä voi johtua että ruoka ei maistu miltään? En tarkoita siten, että pitäs lisätä suolaa tai maustetta, vaan esim jogurttikaan ei maistu. Pääruoka on mauton.. ja muut sanoo että on maustetta, suolaa ties mitä. Ja ruuat mitkä ennen on maistunu, ni maku kadonnut, just esim toi jogurtti.
Tämän olen huomannut jo jonkin aikaa sitten, mutta nyt vast alkoi ihan huolestuttaa kun ostin taas vanhaa jogurttiani mitä ennen söin.. ja ei maistunu ollenkaan..
Samoin saatan tuntea ettäsormista puuttuu tunto.Kokeilin joku aika sitten onko kukalla multa kostea, ja jouduin vaihtamaan toisen käden sormeen kun en tuntenut mitään.
Älkää sanoko että mee lääkäriin.. mennään mennään. Mutta haluan silti kysyä täältä, onko joku joka tietäis mitä vois epäillä...
Tämän olen huomannut jo jonkin aikaa sitten, mutta nyt vast alkoi ihan huolestuttaa kun ostin taas vanhaa jogurttiani mitä ennen söin.. ja ei maistunu ollenkaan..
Samoin saatan tuntea ettäsormista puuttuu tunto.Kokeilin joku aika sitten onko kukalla multa kostea, ja jouduin vaihtamaan toisen käden sormeen kun en tuntenut mitään.
Älkää sanoko että mee lääkäriin.. mennään mennään. Mutta haluan silti kysyä täältä, onko joku joka tietäis mitä vois epäillä...