NYT HUOLESTUTTAA JO. KERTOKAA MITÄ TÄMÄ ON!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi parku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi parku

Vieras
Mistä voi johtua että ruoka ei maistu miltään? En tarkoita siten, että pitäs lisätä suolaa tai maustetta, vaan esim jogurttikaan ei maistu. Pääruoka on mauton.. ja muut sanoo että on maustetta, suolaa ties mitä. Ja ruuat mitkä ennen on maistunu, ni maku kadonnut, just esim toi jogurtti.

Tämän olen huomannut jo jonkin aikaa sitten, mutta nyt vast alkoi ihan huolestuttaa kun ostin taas vanhaa jogurttiani mitä ennen söin.. ja ei maistunu ollenkaan..

Samoin saatan tuntea ettäsormista puuttuu tunto.Kokeilin joku aika sitten onko kukalla multa kostea, ja jouduin vaihtamaan toisen käden sormeen kun en tuntenut mitään.

Älkää sanoko että mee lääkäriin.. mennään mennään. Mutta haluan silti kysyä täältä, onko joku joka tietäis mitä vois epäillä...
 
tämä nyt ei varmasti ole vastaus jonka toivoisit saavasi, mutta oireet viittaavat kyllä aivokasvaimeen eli kipin kapin lääkäriin. Yhdellä tutullani meni juuri makuaisti ja hajuaisti ja ihmetteli sitä vaan itekseen kauan ennenkun meni lääkäriin ja aivokasvainhan se oli.
 
tämä nyt ei varmasti ole vastaus jonka toivoisit saavasi, mutta oireet viittaavat kyllä aivokasvaimeen eli kipin kapin lääkäriin. Yhdellä tutullani meni juuri makuaisti ja hajuaisti ja ihmetteli sitä vaan itekseen kauan ennenkun meni lääkäriin ja aivokasvainhan se oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui että:
tämä nyt ei varmasti ole vastaus jonka toivoisit saavasi, mutta oireet viittaavat kyllä aivokasvaimeen eli kipin kapin lääkäriin. Yhdellä tutullani meni juuri makuaisti ja hajuaisti ja ihmetteli sitä vaan itekseen kauan ennenkun meni lääkäriin ja aivokasvainhan se oli.

Mun isoisällä meni makuaisti niin syyksi löytyi nenä polyypit(hyvänlaatuisia kasvaimia). Ei välttämättä aina oo syöpää.
 

Yhteistyössä