Nyt kaikki auttamaan!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppu

Vieras
Sekoan. :´(

Aamupalan jälkeen meni jokin ilmeisesti hampaankoloon, siihen koloon, johon menee aina kaikki...imin sitä silleen "kielen kanssa" et tulis pois ja kuului sit sellanen "naps" ja suuhun tuli mätää ja verta!!
En ole varma tuliko juuri siinä hampaanvälistä, mutta siitä läheltä se ääni kuului, ien näyttää kuitenkin normaalilta. Pelästyin valtavasti, sillä ei tässä kaikki...

Vuosi sitten löysin pienen kyhmyn rintalastan vierestä, joka liikkuu reilusti ja jota näytin lääkärille ja joka ultrattiin mammografiassa...sanottiin vain imusolmukkeeks ja ettei ole syöpää, vaikkei sitä muuta kun ultrattiin!
No patti on edelleen niinku ennen, ei ole muuttunut mihinkään.

3kk sitten minulta otettiin laajemmat verikokeet väsymyksen takia ja rautavarastot todettiin tyhjiksi, hb kuitenkin ollut aina hyvä ja määrättiin rautakuurille. Ensi viikolla menen kontrolliin...

Viimiset pari viikkoa olen hikoillut aina öisin, mitä normaalisti en ikinä tee, päinvastoin, olen ollut kova palelemaan. On totta, että meidän makkariin tuotiin pari viikkoa sitten tämä tietsikka ja tämä lämmittää huonetta hurjasti, onhan tämä kaiket päivät päällä...mutta ENNNN jaksa uskoa tähän...

Kaiken tämän lisäksi nyt tuo outo verenvuoto ikenestä (?) saa minut sekoamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.................................................
Olen VARMA, että se oli sitten tässä.
Olen VARMA, että nyt se syöpä, jota olen yli 15 vuotta pelännyt hullunlailla, nyt se tuli...........
Koitan jo kääntää mieltäni, että voisin luopua tästä kaikesta, lapsista, miehestä, koko elämästä............itken...ahdistaa niin sairaasti........
En kestä enää............

Huomenna menen hammaslääkäriin ja ens viikolla sinne verikokeeseen ja lääkärillekin joko tällä viikolla tai sit ens...mutta ei lohduta yhtään..

2v tuli katsomaan minua kun itkin ja oli vähän surkean näköinen ja kysyi "olekko tinä vätyny?"

Voi tätä tuskaa........

Sano sille 2-vuotiaalle että ei mitään hätää, äiti on vähän väsynyt. Minusta nuo oireet vaikuttaa vähän niinku paniikkihäiriöltä. Nyt vain rauhoitut ja odotat sitä lääkäriaikaa. Kyllä ne siellä huolestuu jos on aihetta huoleen. Koita saada muuta ajateltavaa, eli ulos lasten kanssa ja välillä omaa aikaa! Tsemiä..

Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Sano sille 2-vuotiaalle että ei mitään hätää, äiti on vähän väsynyt. Minusta nuo oireet vaikuttaa vähän niinku paniikkihäiriöltä. Nyt vain rauhoitut ja odotat sitä lääkäriaikaa. Kyllä ne siellä huolestuu jos on aihetta huoleen. Koita saada muuta ajateltavaa, eli ulos lasten kanssa ja välillä omaa aikaa! Tsemiä..

No paniikkihäiriö minulla on ollut 14 vuotta...lääkitystä ei ole koskaan ollut eikä muutakaan apua, tähän asti olen selvinnyt, tosin toki se häiritsee jokapäiväistä elämääni....mutta nyt tuntuu että kuppi kaatuu, tämä sairaudenpelko on aivan järjetöntä ja kun näitä oireitakin riittää....tärisen vain...
Lääkärit ovat aina sanoneet, ettei mitään syytä ole epäillä mitään vakavaa, mutta en usko heitä!!:´( Tuosta patista ainakin on otettava koepala, en saa muuten rauhaa, aion vaatia sen ...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ientulehdus? mul oli jättireikä hampaassa ja siitä aina välillä tuli tollanen naps ja sitte oli verta suussa. mun hammas kyllä vihloki niin jumalattomasti.

On minulla isoja reikiä pari ainakin ja siksi menenkin huomenna...mutta en tiedä, onko juuri tuossa hampaassa tai jossain tuossa kohtaa...

ei tuo nyt miltään syövältä kuulosta.. eiköhän syövissä yleensä oo muita oireita, ruokahaluttomuus, laihtuminen, sairastelut yms.. ei normaalit vaivat!?
ikenissä voi olla joskus tulehduksia mistä voi johtua veren tulo ja varsinki jos jonnekkin koloon menee ruokaa ni se voi tehä tulehduksia tai muita juttuja, rinnoissa on normaalistikkin erilaisia myhkyröitä jotka maitorauhasia ( mammografiat yleensä varmaan aika luotettavia) olisit jo varmaan kuollu jos sulla olis rintasyöpä etkä olis saanu hoitoa.
en osaa muuta sanoa ku että rauhotu, monesti se onkin vain omaa luuloa tjms.. sitä ku pelkää ni hysteerisenä kaikki pikku oireet yhdistää samaksi ja ajattelee että nyt on sit kuolema tulossa yms... haleja ja voimia! toivottavasti kaikki on ok!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja loppu:
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:

No paniikkihäiriö minulla on ollut 14 vuotta...lääkitystä ei ole koskaan ollut eikä muutakaan apua, tähän asti olen selvinnyt, tosin toki se häiritsee jokapäiväistä elämääni....mutta nyt tuntuu että kuppi kaatuu, tämä sairaudenpelko on aivan järjetöntä ja kun näitä oireitakin riittää....tärisen vain...
Lääkärit ovat aina sanoneet, ettei mitään syytä ole epäillä mitään vakavaa, mutta en usko heitä!!:´( Tuosta patista ainakin on otettava koepala, en saa muuten rauhaa, aion vaatia sen ...

Tiedän monta tyyppiä kuka on lääkityksellä paniikkihäiriönsä kanssa ja se on kiusallinen tauti. Pyydä siihen nyt ensin lääkitys, siis kokeile ainakin. Monilla se auttaa!

Sä oot väsyny, ja yksin miettiny liikaa kaikkea mahdollista. Katos jos siinä hampaassa oli kolo tottahan siihen tulehduskin on voinu tulla, ja kun märkä pesäke puhkeaa niin kyllä siitä verta tulee.Meet lääkäriin ja kerrot tuntemukset, ja yks asia joka tulee mieleen on kilpirausen vajaatoiminta, tai hormonit kuitenkin luulen ettet sä nyt kyllä kuole.

Minusta kuulostaa ihan vain turhalta panikoinnilta. Nuo kokoamasi oireet tuskin mitenkään liittyvät toisiinsa, ja esim. se hikoilu voi johtua siitä että panikoit... Kun saat hampaat hoidettua, voisi olla paniikkihäiriöön tms lääkitys paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä oot väsyny, ja yksin miettiny liikaa kaikkea mahdollista. Katos jos siinä hampaassa oli kolo tottahan siihen tulehduskin on voinu tulla, ja kun märkä pesäke puhkeaa niin kyllä siitä verta tulee.Meet lääkäriin ja kerrot tuntemukset, ja yks asia joka tulee mieleen on kilpirausen vajaatoiminta, tai hormonit kuitenkin luulen ettet sä nyt kyllä kuole.

No kilpirauhasen vajaatoimintaakin minulla epäillään ja siitä olen menossa erikoislääkärille ens kuun alussa...

M E N E H O I T O O N. Syöpää sulla ei ole, mutta jokin muu vaarallinen tauti kylläkin. Luulosairaus hdistettynä paniikkihäiriöön. Ja mahdollisesti ientulehdus... Huoh.

Yhteistyössä