V
"Vieras"
Vieras
varmaankin liittyy siihen ärtyvän suolen oireyhtymään, tai pukamia. Oletko ollut sisätautien erikoislääkärillä? Et ole itse itseäsi vahingoittanut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tötterööö;28956859:Hei, älä mieti vielä noita selän hermojuttuja liikaa! Oikeasti mä olen joskus käynyt läpi tuon ärtyvä suoli - yhtäkkinen ilman karkailu jostain syystä (kesti vähän aikaa, ei synnytyksiä tms.) ja asioiden ylianalysointi. Itsekin ajattelin, että oon jotenkin loppuelämän piloilla takapäästä, mutta se meni oikeasti ohi. Pahinta oli justiinsa se, mitä kehittelin päässäni. Siksi vastasin tähän ketjuun, koska muistutti omaa kokemusta niin paljon. Oireet loppu kuin seinään, kun löysin paremman kaveriporukan ja elämä parani henkisellä puolella. Tai no ärtyvä suoli pysyy, mutta sen kanssa elää.
No noista välilevyistä.. onko jotain heijastekipua jalkoihin, puutumista missään, virtsaamisvaikeuksia?
Jospa menisit lääkäriin ja selittäisit nuo kaikki ongelmat siellä, ristiselkäjutut, keväisen rakko-ongelman ja tämän uusimman peräaukko-ongelman. Ehkä se löytää ratkaisun. Älä jätä sitä selkäongelmaa selittämättä sen takia että joku täällä sanooo ettei se liity siihen peräaukko-ongelmaan mitenkään, lääkäri tietää paremmin että voiko se liittyä vai ei.
En mä tiedä ja tuskin tietää muutkaan tällä palstalla, siksi mä käskin sun mennä sinne lääkäriin. Kysy nuo kysymykset siltä lääkäriltä kun menet.