Nyt keittää niin yli!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ei olisi anopilla mitään asiaan tuollaisen jälkeen meille |O Ei todellakaan. Ihan sairas! Mies voi mennä esikoisen kanssa ja vauva pääseee mukaan sitten kun on pulloruokinnassa ja kykenee olla erossa.

kiitos,mä olen ihan samoilla linjoilla tässä ja tätä olen ehdottanutkin. Mies ei vaan suostu hyväksymään sitä,että en hänen äitiään tänne halua.

Ensin ajattelin ettei voi olla totta, mutta kun hetken mietin huomasin että mähän tunnen ihmisen joka voi käyttäyä juuri noin, ei se tää sun anoppis voi kyllä olla. Sillä kun ei ole poikaa. Mutta kyllä minä vaan pitäisin puoleni, enkä olis missään tekemisissä tuollasen ihmisen kanssa. Sairasta tuo on ja yritä saada mieheskin ymmärtään se tosiasia.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Veemäiset miniät ne vasta piruja onkin. Ilkeilevät miehen äidille näyttämättä heille lapsiaan, jotka ovat myös sen miehen lapsia.

No, tuota, tässä tapauksessa en yhtään ap:n kantaa asiaan ihmettele. En koskaan, ikinä enkä milloinkaan moista anoppia kattoni alle haluaisi. Ilkeily kun tuli ihan sen anopin puolelta.

Ei varmaan haluaisi tuo ukkokaan :)
Vaikka taatusti on ollut täysin unohtumaton häälahja...

Mä olisin pakottanut myös mieheni katkaisemaan välit, jos tollasta paskaa ois anopilta tullut. Ihan oikeasti, ei voi kukaan aikuinen ihminen tehdä noin. Lapsiani et tuollaisen ihmisen lähelle päästäisi, luultavasti vain panettelisi lapsille näiden äitiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ei olisi anopilla mitään asiaan tuollaisen jälkeen meille |O Ei todellakaan. Ihan sairas! Mies voi mennä esikoisen kanssa ja vauva pääseee mukaan sitten kun on pulloruokinnassa ja kykenee olla erossa.

kiitos,mä olen ihan samoilla linjoilla tässä ja tätä olen ehdottanutkin. Mies ei vaan suostu hyväksymään sitä,että en hänen äitiään tänne halua.

mikähän tuossa on miehelle epäselvää. Näytä sitä IHANAA päiväkirjaa ja niitä kortsupapereita...eiköhän tajua sen syyn. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta anoppia kohtaan, ei ole sinun äitisi. Jos miehesi ei ymmärrä, että et halua olla samassa tilassa anopin kanssa niin johan on kumma. Mikä ongelma siinä on, että menee anoppilaan...eihän tämä voi olla anopillekaan mitenkään epäselvää kun on kerta tuota mieltä sinusta.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Lakikin sanoo näin että isovanhemmilla ei ole oikeuksia lapsenlapseensa.

Moraali sanoo, ettei miestä voi vaatia katkasemaan välejä äitiinsä ja että jos mies haluaa, että lapset tapaavat hänen äitiään, vaimolla ei ole siihen nokan koputtamista. Itse olisin potkinut moisen akan jo pihalle, kun yrittä haitata lasten ja isovanhempien välejä. Kertoo paljon naisen luonteesta.

en ole vaatinut miestä katkaisemaan välejä äitiinsä,enkä ole myöskään kieltänyt lastamme tapaamasta mummoaan. mutta mun moraali sanoo,että pienen vastasyntyneen vauvan tarpeet menevät anopin tarpeiden ohi. sinäkö häätäisit vaimosi pihalle kodistaan tai veisit vastasyntyneen mukanasi toiselle puolelle Suomea eroo äidistään vain siksi että sun äidillä on oikeuksia?

Jos mulle ois tehty noin, ei anopilla ois ikinä asiaa meidän kynnyksen yli. Ja pistäisin kyllä miehenkin valitsemaan tarkasti, kumman puolella on. Aivan järkyttävää! Mä en kyllä tuollaista ihmistä kaipaisi lapsieni elämään.

Kukaan ei kävele kotiisi ilman lupaasi! Miehesi vieköön lapset anoppilaan jos haluaa. Törkeätä mieheltäsi ilmoittaa että SINÄ voisit poistua KODISTASI siksi aikaa kun hänen äitinsä tulee kylään.

Sillä ei ole merkitystä miten välirikkonne on syntynyt.

Jos mieheni ei ymmärtäisi miten pahasti minua ja parisuhdettamme on loukattu, niin mieheni saisi muuttaa takaisin äitinsä helmoihin. Mieheni voisi vierailla vanhemmillaan? (appiukosta ei ole mitään mainittu) mutta minun kotiiin ei tuolla eukolla olisi mitään asiaa. Jos mieheni väkisin toisi naikkosen kotiini, se ei enää sen jälkeen olisi minun kotini vaan osoitteni olisi joku muu.

Ohhoh!! :S
En kyllä itsekkään ikinä antaisi tuollaista anteeksi. Tuossahan tuntisin itseni jo ihan loukatuksi. Ja että on vielä häälahjaksi kehdannut antaa. :( Oisin kyl varmaa siin tilanteessa löyny sillä kirjalla Anoppia.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Jos mieheni ei ymmärtäisi miten pahasti minua ja parisuhdettamme on loukattu, niin mieheni saisi muuttaa takaisin äitinsä helmoihin. Mieheni voisi vierailla vanhemmillaan? (appiukosta ei ole mitään mainittu) mutta minun kotiiin ei tuolla eukolla olisi mitään asiaa. Jos mieheni väkisin toisi naikkosen kotiini, se ei enää sen jälkeen olisi minun kotini vaan osoitteni olisi joku muu.

samaa mieltä :/

Minulla on samanlainen tilanne. Kuopus näki anoppini eli mummonsa vasta 3-vuotiaana. Välimatkaa meillä on onneksi 750km. Vihaan anopiani, enkä käy heillä. Hän on just tuollainan törkimys, ku ap:n anoppi. Ei asioita niin vaan sovita, kun on loukattu ja loukataan edelleen todella rumasti, julmasti ja tarkoituksella.

Ja väitän ihan vakavissani, että olen tavallinen kelpo ihminen. Todella pidetty työkaveri ja ystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on samanlainen tilanne. Kuopus näki anoppini eli mummonsa vasta 3-vuotiaana. Välimatkaa meillä on onneksi 750km. Vihaan anopiani, enkä käy heillä. Hän on just tuollainan törkimys, ku ap:n anoppi. Ei asioita niin vaan sovita, kun on loukattu ja loukataan edelleen todella rumasti, julmasti ja tarkoituksella.

Ja väitän ihan vakavissani, että olen tavallinen kelpo ihminen. Todella pidetty työkaveri ja ystävä.

Lisään tähän, että mieheni vihaa äitinään, joten meillä asia on sikäli helpompi...

Jos mies todellakin tuossa tilanteessa toisi äitinsä kotiimme ja vaatisi minua poistumaan olisin äärimmäisen loukkaantunut ja pettynyt. Olisin pettynyt mieheeni ja meidän suhteeseemme.
Jos mies ei tätä ymmärtäisi tekisin omat johtopäätökseni. Mies voisi valita äitinsä tai minut.
Minua ei noin kohdeltaisi, ei ikinä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyly miniä?:
Jos mies todellakin tuossa tilanteessa toisi äitinsä kotiimme ja vaatisi minua poistumaan olisin äärimmäisen loukkaantunut ja pettynyt. Olisin pettynyt mieheeni ja meidän suhteeseemme.
Jos mies ei tätä ymmärtäisi tekisin omat johtopäätökseni. Mies voisi valita äitinsä tai minut.

Se vaan tässä mättää,että myös mieheni vetoaa siihen että tämä on myös hänen kotinsa ja hän saa kutsua ätinsä kylään jos haluaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No hei, ei ole miehellsikään ihan kaikki kotona, jos on tommosen äitin kanssa tekemisissä ja vaatii suakin olemaan.

Ukko pihalle.

Mies on vuosien mittaan "opetettu" vääränlaiseen äiti suhteeseen, tulivaan mieleen että mikähän sen entisen tyttöystävän vai oliko vaimo pelotti pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyly miniä?:

Se vaan tässä mättää,että myös mieheni vetoaa siihen että tämä on myös hänen kotinsa ja hän saa kutsua ätinsä kylään jos haluaa :/

Vedotkoon. Ala säkin sitten kutsua kaikkia miehen vihaamia ihmisiä kylään. Sen ex-tyttöystävää, sun entisiä hoitoja... :whistle:

Mä varmaan sanoisin miehelle että omaan kotiinsa saa kutsua ketä haluaa, mutta kun nykyinen ei ole VAIN HÄNEN koti, niin ei onnaa. Että joko äiti ei kyläile teilläpäin tai sitten mies saa hommata semmoisen kodin mihin anoppi on tervetullut - mutta sinä et muuta sinne.

Kyllä olet saanut julmaa kohtelua anopiltasi. En minäkään mihinkää kotoani lähtisi, tai vauvaa antaisi satoja kilometrejä kuskata. Anoppi vastaa itse omasta teostaan, ja kapeakatseisuudestaan. Eikä sinulla ole mitään velvollisuutta päästää anoppiasi teille vaikka lastesi isovanhempi onkin, tuskin kovinkaan monikaan päästäisi tuossa tilanteessa. Meillä vastaavassa tilanteessa mies saisi valita, joko nuorimmainen kyläilee isompana kun pärjää ilman äitiään ja anoppi odottaa. Tai sitten mies hankkii itselleen oman asunnon kokonaan, jonne voi äitiään kutsua sitten mielin määrin.

mun kotiin ei olis tuollaisella anopilla asiaa! vaikka sen takia ei näkis ikinä lapsenlapsiaan, mutta itsepähän on loukkauksensa tehnyt.

ONko tuo ikinä edes anteeksi pyydellyt?

Yhteistyössä