Nyt kun kiertää se haaste äitien vartaloista, ni kysyn: Miten miehesi suhtautuu muuttuneeseen vartaloosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie vaan"

Vieras
Eli nyt kun kiertää noissa blogeissa se haaste, että kuvataan äitien vartaloita... Miten raskaudet ja imetykset ovat vartaloita muuttaneet.
Niin tuli mieleen että miten miehenne suhtautuvat muuttuneisiin vartaloihinne?
Haittaako raskauden tuomat ihovenymät, raskausarvet, littanat tissit?
Vaikuttaako seksielämään? Onko mies sitä mieltä että kroppasi on kaikesta huolimatta maailman ihanin ja seksikkäin?

Meillä nimittäin se näkyy väkisin miehen suhtautumisessa.... eteenkin rintojen "puuttuminen" (entisten tilalla on nahkalerpukkeet) vaikuttaa seksielämään.
Tiedän että mies tykkää rinnoista ja se tuntuu pahalta kun itsellä ei niitä enää ole.
Ollaan puhuttu asiasta monta kertaa ja mies haluais silikonit. Itsekkin voisin ne ottaa, mutta pelkään leikkaukseen menoa eikä kyllä ole rahaakaan..
Itsetuntoni on huono tämän asian takia. Muuten kroppani ei ole paljoa muuttunut, mitä nyt vähän on löysää nahkaa mahassa. Siitä olen tyytyväinen ja tiedän ettei miestäkään muu "Häiritse" kuin ne rinnat...

mites teillä muilla?

Mies vakuuttaa ettei vaikuta mitenkään. Itse en kuitenkaan luota siihen. Miestä ei haittaa arvet tai tissittömyys. Mä olen huomattavasti painavampi lasten teon jälkeen ja haluan kyllä itsekkin takaisin "sopiviin" mittoihin. Painoni siis ainakin vaikuttaa.

Justiinsajuu.
Miettisin itse kyllä suhteen jatkoa jos mies ilmoittaisi että haluaa silikonit minulle, koska rintani ovat kärsineet meidän lapsemme tähden.
Minä en silikoneja halua ja on mielestäni todella pinnallista sellaista toivoa naiselta, kun ajattelee sitä kuinka mielettömän epäterveellistä ja turhaa se on.
Elämässä on muutakin kuin tissit ja kaikkea ei voi saada.

Oma kroppani ei hirveästi raskauksista muuttunut.
Tisseihin tuli raskausarpia ja ne valahtivat vähän alaspäin, mutta ihan kivat ovat edelleen.
Niin ja sisäreisiin taisi tulla pari raskausarpea,mutta niitä nyt ei oikeastaan edes huomaa.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Mulla kärsi vatsan alue pahiten, olen suunnitellut vatsanahkan kiristystä + rasvaimua mutta oletan ettei mies hyväksyisi niin ulkonäkökeskeistä toimepidettä. Pitäisi ainakin sitä rahamäärää suurena hulluutena. Mua se kuitenkin harmittaa joka päivä. Laihduttamalla voi läskistä päästä mutta ylimääräisestä nahkasta + raskausarvista tuskin koskaan.

Ja kyllähän se on seksielämään vaikuttanut etten tykkää omasta kropastani. Eikä tykkää mieskään mun mahastani.

Ap, miehesi on varmasti komea ja lihaksikas?

Mun mies ei ole koskaan arvostellut mun vartaloa. On arpia ja löysää mahassa, vaikka olen hoikka. Jos aikuinen mies kokee, että hänellä on oikeus arvostella oman naisensa vartaloa (oli synnytystä takana tai ei), niin miehellä viiraa päässä.

Täytyy kyllä sanoa, ettei miehen suhtautuminen ole muuttunut lainkaan. Kahden raskauden ja ennen kaikkea kotivuosien jälkeen on toki kiloja hieman enemmän kuin ennen ja maha pömpöttää. Ikinä en ole ollut mikään tikkulaiha, joten muutos ei varmastikaan näy kovin paljon, ainakaan sopivat vaatteet päällä. Ainoa asia, joka on muuttunut paljon eikä sitä voi olla huomaamatta, on rintojen koko. Rinnat eivät imetyksien jälkeen muuttuneetkaan tyhjiksi pusseiksi vaan kuppikoko kasvoi ilmeisen pysyvästi. Tästä asiasta mies on innoissaan. :D

Juu, ei oo mun mies lihaksikas eikä omista unelmakroppaa... niinku joku kysy..
Sille vaan on nuo rinnat ollu aina tärkeä osa naista ja nyt kun minulla ei niitä enää juurikaan ole, se vaikuttaa miehen haluihin...
Eikös se oo normaalia?

[QUOTE="aapee";28799840]Juu, ei oo mun mies lihaksikas eikä omista unelmakroppaa... niinku joku kysy..
Sille vaan on nuo rinnat ollu aina tärkeä osa naista ja nyt kun minulla ei niitä enää juurikaan ole, se vaikuttaa miehen haluihin...
Eikös se oo normaalia?[/QUOTE]

No tottakai on normaalia, että miehet tykkää rinnoista, mutta sopii tipahtaa sieltä pilvilinnoista tähän tavalliseen maailmaan. Sano miehelles, että bodaa ittensä uskomattomaks lihaskimpuks, niin sitten voit ottaa ne silarit (ja mies maksaa).

[QUOTE="aapee";28799840]Juu, ei oo mun mies lihaksikas eikä omista unelmakroppaa... niinku joku kysy..
Eikös se oo normaalia?[/QUOTE]

No en tiedä, kuulostaa aika tahdittomalta tapaukselta, jos sen ääneen sanoo.

Enkä kyllä muutenkaan juuri tiedä miehiä, jotka tykkäisivät silikoneista. Joitain jopa ällöttää ne, siis jotenkin sen leikkauksen vuoksi tai jotain.
En ole saanut näiltä ällöäjiltä mitään selkeää syytä ällötykseen, kai se on niiden mielestä vaan niin omituista/turhaa/typerää/riskialtista tmv.

Mutta meitä on moneen junaan.
Voithan sä ottaa ne silikonit, jos ne oikeasti vaikuttaisivat oleellisesti sinun itsetuntoosi sekä teidän seksielämäänne.

Mies juuri äsken ihmehteli aiheeseen liittyen kun joku toinen mies oli radiossa sanonut ettei nuo raskauden tuomat muutokset ole normaalia.

Miestäni ei todellakaan haittaa muuttunut vartaloni, vähän aikaa sitten sain niin siirappisen ryöpytyksen raskausmahastani ja vartalostani että en sen jälkeen uskalla edes ajatella jonkin ruumiinosan olevan mieheni mielestä "ei niin ihana".

Itselläni on vaikeampi suhtautua vartalooni nyt. Kolme raskautta vähän reilussa kolmessa vuodessa niin ei oma ajatus pysy perässä enkä ole kerennyt sisäistää kulloistakin muutosta. Sitten muutaman viikon päästä kun tämä kolmaskin raskaus on ohi niin ei ole tarkoitus enää raskautua ja aion tutustua vartalooni uudelleen ajan kanssa.

Bud, kerron terveiset että tulee sieltä pilvilinnoista pois.
Hän vaan on sitä mieltä että jos nykyaikana on niin "helppo" saada ne menetetyt rinnat takaisin, niin miksei niitä sitten hankkisi. Ja kyllä, tiedän itsekkin että ne parantaisi kummasti itsetuntoa ja kokisin itseni jälleen naiseksi.

Ehkä juuri sen takia tein tän aloituksen, kun haluan kuulla miten muitten miehet suhtautuvat muuttuneeseen vartaloon?
Onko mieheni ainoa joka haaveilee silikonirinnoista eikä tykkää ajokoirankorvista?

[QUOTE="aapee";28799885]Bud, kerron terveiset että tulee sieltä pilvilinnoista pois.
Hän vaan on sitä mieltä että jos nykyaikana on niin "helppo" saada ne menetetyt rinnat takaisin, niin miksei niitä sitten hankkisi. Ja kyllä, tiedän itsekkin että ne parantaisi kummasti itsetuntoa ja kokisin itseni jälleen naiseksi.

Ehkä juuri sen takia tein tän aloituksen, kun haluan kuulla miten muitten miehet suhtautuvat muuttuneeseen vartaloon?
Onko mieheni ainoa joka haaveilee silikonirinnoista eikä tykkää ajokoirankorvista?[/QUOTE]

Kaikillehan vaikutukset rintoihin ei ole samanlaiset. Mutta joo, mies tuntuu pitävän rinnoistani enemmän näin raskaana kun ovat runsaammat.

Kerro ap, miehellesi, että on miehiä, joiden vaimoilta on poistettu rinta syövän takia. Antaisiko ajattelemisen aihetta? Kuinka miehesi halujen kävisi, kun katsoisi yksirintaista vaimoa? Toisen rinnan paikalla pitkä punainen arpi...

Itse olen saanut myös hyvin suoraa kommenttia miten tissit on menneet ihan hurjaan kuntoon. no, 5 lapsen jälkeen ne luonnollisesti menee huonoon kuntoon.. ja mies muistaa siitä kyllä silloin tällöin muistuttaa..mutta seksi sujuu hyvin ja mies jaksaa aina innostua tissien hyväilystä,kaikesta huolimatta. silikoneja ei ole ehdottanut,enkä ottaisikaan.

Muumimamma: Kyllä meilläkin seksi luistaa hyvin ja sitä on aika usein, mut tiedän ja tiedostan että tissittömyys on miehelle iso juttu. Ja onhan se sen suoraa sanonutkin,..

Ei muuttunut mitenkään.Kolma lasta näkyy kropassa,terhakat rinnat on vain kaukainen muisto,samoin arvettomuus jne..
Seksielämä ym toimibvat edelleen ihan samanlailla kuin ennenkin.

Eipä ole mies nähnyt minua ennen raskauksiani. Eipä tuolla ole siis ollut vertailukohtaa. Tosin mulle ei ole tullut arven arpea ja olen muutoinkin pysynyt ihan normaalipainossa. En nyt enää sellainen timmi timmi, mutta omasta mielestäni mulla on ihan nätti vartalo. Ei oo mieskään koskaan valittanut. En tiiä olisko se sit juossu karkuun, jos olisin ekalla kerralla läjäyttäny arpisen mahan esiin.

Mun mies ei ole koskaan arvostellut mun kroppaa, pelkästään kehunut. Kaksi raskautta eivät tosin muuttaneet mua kuin korkeintaan parempaan suuntaan, mutta rinnathan ovat mulla aina olleet pienenpienet, joten ei hän ilmeisesti tissimiehiä ole koskaan ollutkaan. Kovasti noista rusinoista tykkäsi ennen raskauksia ja imetyksiä, ja nythän ne ovatkin astetta suuremmat (joskin hieman löysemmät), ja edelleen kelpaavat vallan mainiosti.

En tiedä, miten suhtautuisin, jos mies joskus arvostelis vartaloani ikävään sävyyn, kun aina on ollut pelkästään liikuttavan hullaantunut. :)

Yhteistyössä