Nyt kun mulla on lapsi niin en kelpaa kenelekään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surku"

Vieras
Ennen lasta suomi24.fi sateli n. 10 treffikutsua päivässä ja nyt 5-vuotta myöhemmin, kun olen pienen lapsen äiti en enää kelpaa kenelekään.

Olen ollut siellä jo 3kk ja saanut muutaman viestin ja nekin oli 50v. varatuilta miehiltä. En olisi uskonut, että markkina-arvoni on näin pohjalukemissa.

Onko lapsen saanut nainen todellinen turn off? En etsi lapselle isäpuolta vaan ihan treffiseuraa, kun lapsi on isänsä luona.

Ei lapsi se olennaisin syy voi olla, vaikka varmasti osan miehistä rankkaakin pois ainakin noin parisuhdemielessä.

Mä tein joskus huvikseni tuonne suomi24:sen treffiosioon ilmoituksen kymmeneksi tunniksi ja sen kymmenen tunnin aikana tuli liki sata viestiä.
Ilmoituksessa luki ihan selkeästi, että minulla on lapsi.

Jos se johtuu siitä, että olet 5 vuotta vanhempi.

sinulla on ikätoiveessa liian nuori Mies, miehet yleensä ettii nuorempaa.

EI se, että on lapsia, vaikuta treffikutsuihin
onhan sitä eronneita ukkoja pilvin pimein tarjolla

Niin ja jos tosiaan etsit pelkkää "treffiseuraa kun lapsi on isällään" (ei siis aikeita parisuhteeseen?), niin ei lapsella sen kannalta ole mitään merkitystä.

Syy on jossain muualla, kuin äitiydessä. Ja jos etsit "vain" satunnaista seuralaista, miksi edes mainita koko lapsesta?

Olen 32-vuotias ja haen 30-45v. miestä. Oli mulla siellä päivän ajan kuvaki ja ei auttanut yhtään. Olen nätti ettei siitäkään voi olla kyse.
Onko se, että olen yli 30-vuotias sitten se juttu vai mikä tässä mättää jos en kuitenkaan sitä isäpuolta ole etsimässä.

Tuli todella surullinen olo, etten enää kelpaakaan vaikka aikaisemmin miehet jonotti että pääs mun kanssa ulos…ihan oikeasti jonotti omaa vuoroaan, eivätkä uskoneet kun aloin seurustelemaan etten enää ole tavattavissa.

[QUOTE="surku";30301959] En etsi lapselle isäpuolta vaan ihan treffiseuraa, kun lapsi on isänsä luona.[/QUOTE]

Miksi lapsi tarvitsee treffiseuraa silloin, kun on isänsä luona? Valvooko isä treffejä?

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Onhan se turn off, jos ei ole lapsia ennästään, ei halua uusperhekuviota tai ei halua että ex on mitenkään kuvioissa mukana.

En minäkään vastannut koskaan lapsellisille miehille kuin "ei kiitos" vaikka olisi ollut miten ihmeellinen ja puolijumala muuten. Pilalle mennyt se vain minun osaltani on.

Jos kerran uskot "markkina-arvon" kaltaiseen käsitteeseen, varmaan tiesit etukäteen, minkälaisten asioiden väitetään siihen vaikuttavan. Tuskin Suomessa asuu ketään yli 20-vuotiasta, joka ei ymmärtäisi lapsen vaikeuttavan uuden parisuhteen muodostamista. Se on vain näitä riskejä, joita lisääntymiseen liittyy.

[QUOTE="M33";30303959]Jos kerran uskot "markkina-arvon" kaltaiseen käsitteeseen, varmaan tiesit etukäteen, minkälaisten asioiden väitetään siihen vaikuttavan. Tuskin Suomessa asuu ketään yli 20-vuotiasta, joka ei ymmärtäisi lapsen vaikeuttavan uuden parisuhteen muodostamista. Se on vain näitä riskejä, joita lisääntymiseen liittyy.[/QUOTE]
No jossain muussa yhteydessä (en nyt muista missä ketjussa) on puolestaan tullut vastaan käsitys, että jos yli kolmekymppinen on lapseton ja vapailla markkinoilla, siinä on pakko olla jotakin vikaa...

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
mä luulen että kelpaat hyvin sellaisille miehille joilla on itselläään entisistä tai nykyisestä suhteesta lapsi. Kuva varmasti auttaa siinä ilmoituksessa. Voisikohan kuvaustekstissäsi olla jotain pielessä? Hirmuinen vaatimuslista tai jotain?

Et kai sä lastas ota baariin mukaan?? Jokainen nyt sieltä löytää nopean jutun jos sellaista tarvitsee. Sitä paitsi sieltä löytää varattuja eikä noita treffipalstojen kelpaamattomia.

Yhteistyössä