Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:tarkoitatko näitä "tuppereita" joita löytyy marketeista. Biltemassa ainakin on jotain "tuppereita"
ei ookaan, samannäköisiä vaan. Mittamarista ja mahtuvista on ainakin kopiot.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:tarkoitatko näitä "tuppereita" joita löytyy marketeista. Biltemassa ainakin on jotain "tuppereita"
Juu, mutta ei ne oo 'aitoja'![]()
Sama kun mukamasmariskoolit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:tarkoitatko näitä "tuppereita" joita löytyy marketeista. Biltemassa ainakin on jotain "tuppereita"
Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:ei ookaan, samannäköisiä vaan. Mittamarista ja mahtuvista on ainakin kopiot.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:tarkoitatko näitä "tuppereita" joita löytyy marketeista. Biltemassa ainakin on jotain "tuppereita"
Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:ei ookaan, samannäköisiä vaan. Mittamarista ja mahtuvista on ainakin kopiot.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:tarkoitatko näitä "tuppereita" joita löytyy marketeista. Biltemassa ainakin on jotain "tuppereita"
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:tarkoitatko näitä "tuppereita" joita löytyy marketeista. Biltemassa ainakin on jotain "tuppereita"
No siis öh ei kai Tuppereilla oo patenttia muoviin?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:tarkoitatko näitä "tuppereita" joita löytyy marketeista. Biltemassa ainakin on jotain "tuppereita"
![]()
No ei tietenkään muoviin, mutta tuotteen muotoon tietääkseni kyllä.
Mitenkähän noi mukamasmariskoolit? Kun ne on kanssa suoria kopioita- vinjksallaan olevia tosin suureksi osaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:ei ookaan, samannäköisiä vaan. Mittamarista ja mahtuvista on ainakin kopiot.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:tarkoitatko näitä "tuppereita" joita löytyy marketeista. Biltemassa ainakin on jotain "tuppereita"
Jaa no jos on suoria kopioita, niin ei kiva :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:tarkoitatko näitä "tuppereita" joita löytyy marketeista. Biltemassa ainakin on jotain "tuppereita"
![]()
Mitenkähän noi mukamasmariskoolit? Kun ne on kanssa suoria kopioita- vinjksallaan olevia tosin suureksi osaksi![]()
No jos huomaat, 14.14 oon lähettän ei-kiitos-kopioille viestin![]()
No siis öh ei kai Tuppereilla oo patenttia muoviin?
Alkuperäinen kirjoittaja :):No siis öh ei kai Tuppereilla oo patenttia muoviin?
Voihan niillä olla patentti omaan muoviseokseensa. On se huomattavasti paremman oloista muovia kuin joku tiimarimuovi... Ja kertoohan ikuisuustakuukin jo jotakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä tykkään tupperista itse siksi että siinä on takuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä tykkään tupperista itse siksi että siinä on takuu.
Se on kyllä yks huijaus koko tupperin takuu. Siitä olisi pitkä juttu kerrottavana, mutta sen vuoksi boikotoin tupperia lopun ikääni.
Ikävä että sulla on sellainen kokemus. Mä pidin kutsut ja olin emäntänä. Pyysin erästä sukulaistani antamaan haljenneen suolasirottimen (vuodelta käpy) mulle ja annoin sen esittelijälleni. Vastalahjaksi tuli tilausten mukana se sininen nykyajan sirotin. Mulla on jotain kansia, jotka ei sovi alaosiinsa. En tiiä onko tiskikoneessa muovautunut vai mitä. Oon aatellu kysyä saanko laittaa vaihtoon. Mutta en ole ollut kutsuilla aikoihin, joten odottelen tilaisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä tykkään tupperista itse siksi että siinä on takuu.
Se on kyllä yks huijaus koko tupperin takuu. Siitä olisi pitkä juttu kerrottavana, mutta sen vuoksi boikotoin tupperia lopun ikääni.