Nyt kuulette kaikki miksi olen huono äiti (ainakin mitä kaikkea teen väärin täydellisten äitien mielestä) ! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jonkinlainen oman kruunun kiillotus tämäkin aloitus.. näitähän "Mukahauskoja" juttuja putkahtelee aina ajoittain tälle palstalle.
mutta aikuisten oikeesti, siinä ei ole mitään hupaisaa, kun aiti on OIKEASTI huono. ja sellaisiakin on, mutta tällä palstalla he eivät käy.piste.

Huisi hippu niin kaikkihan sen tietää että mitään ei saa hankkia etukäteen, se ihan selvästi oikein manaa lapsettomuutta jne. Se on sellainen yleinen sääntö, sun piäis vaan oppia se. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:
jonkinlainen oman kruunun kiillotus tämäkin aloitus.. näitähän "Mukahauskoja" juttuja putkahtelee aina ajoittain tälle palstalle.
mutta aikuisten oikeesti, siinä ei ole mitään hupaisaa, kun aiti on OIKEASTI huono. ja sellaisiakin on, mutta tällä palstalla he eivät käy.piste.

hauskaahan tämän pitäisikin olla, mutta oikeasti se vaan ei täällä ole. Hirveän aggressiivisia kommentteja saa eri ketjuissa noista kaikista kohdista mitä olen luetellut. Äideillä ei ole joskus suhteellisuudentajua, ja unohdetaan mitä se oikeasti huono äitiys on. Ja se on surullista. Omasta mielestäni oikeasti olen hyvä äiti, näistä kohdista vain minut tai joku muu äiti on joskus täällä tuomittu alimpaan helvettiin. Siksi halusin kuulla onko olemassa muitakin äitejä jotka ottavat oman osansa vähän rennommin.

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
5. Ostan joskus pojalleni nakkeja ja hän syö ne kylmänä ketsupin kanssa olohuoneessa samalla kun katsoo lastenohjelmia.

No tää oli mun mielestä paha, en ees ite suostuis syömään kylmiä nakkeja ja ketsuppia.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
5. Ostan joskus pojalleni nakkeja ja hän syö ne kylmänä ketsupin kanssa olohuoneessa samalla kun katsoo lastenohjelmia.

No tää oli mun mielestä paha, en ees ite suostuis syömään kylmiä nakkeja ja ketsuppia.

En minäkään :x Outoa kyllä, se on herkkua joillekin.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:

En minäkään :x Outoa kyllä, se on herkkua joillekin.. :whistle:

Kylmät nakit on joku lasten jo synnytyssairaalassa kehittämä salaliitto aikuisia vastaan :D "Syödään kylmiä nakkeja ja väitetään, että ne on tosi hyviä".

Minä olen huono äiti ihan oikeasti, vauva meni hoitoon 10 kk ikäisenä ja minä töihin. Nuo ap:n mainitsemat jutut on niitä mistä kaikki sanoo että hei niin minäkin teen, hehheheehe.

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
keksimpäs itsestänikin, oon ihan hullu (mukamas) kun ostelen vaatteita ja muita vauvajuttuja ennen kuin edes oon raskaana. siis tiedän tulevani äidiksi seuraavan kolmen vuoden sisällä, ei siis kaúheeta haittaa ostelusta. mulla on esim uus turvaistuin vauvalle kaapissa odotamassa. tuntuu olevan sellanen juttu joillekin mammoille että jos ostelee juttuja etukäteen se tietää huonoa onnea. kun kerroin tädilleni hankkineeni kestovaippoja omalle vauvalle, se nauhahti että nehän kerkee olemaan antiikkia sitten kun mä saan oikeesti lapsen. meinas että jonku 10vuotta odottelisin. eli siis nuori ei voisi olla hyvä äiti. oon kyllä eri mieltä. paremminkin mulla on paljo enemmän aikaa kokea äitiyden ihme. nyt ja vielä 15vuoden päästä uudelleen jos siltä tuntuu. ja se on hyvä juttu. :)

no saahan sitä ostaa mitä haluaa, mutta musta on aika älytöntä hankkia turvaistuin, kun lapsi ei vielä ole edes alulla.

jotenkin töksähti toi: "tiedän tulevani..". toivottavasti olet valmistautunut kuitenkin realistisesti siihenkin, että niin ei välttämättä tapahdu. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen huono äiti ihan oikeasti, vauva meni hoitoon 10 kk ikäisenä ja minä töihin. Nuo ap:n mainitsemat jutut on niitä mistä kaikki sanoo että hei niin minäkin teen, hehheheehe.

Sanoiskin kaikki... Minun mielestäni lapsen saa viedä hoitoon juuri silloin kun se äidin mielestä on aiheellista, oli lapsi minkä ikäinen tahansa. Useissa maissa äidit pitää jonkun 3-6kk äitiyslomaa ja sitten vauva laitetaan hoitoon. Eikä ne sen enemmän ole "pilalla" kuin suomalaisetkaan lapset.

Yhteistyössä